Paras elokuva jonka olet koskaan nähnyt
Kommentit (1314)
Hauskasti näkee elokuvamausta sekä iän että älykkyysosamäärän.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Kerro ihmeessä enemmän.
Citizen Kane
Pulp Fiction
Reservoir Dogs
Vierailija kirjoitti:
Ai että älykkäimmät laittaa tyypillisen vastauksen mitä ollaan korotettu parhaimmiksi elokuviksi? Älykkäämpää on vastata omien näkemyksien kautta.
Vierailija kirjoitti:
Tartzan ja Liaanikaarina
Tartzan ja rasvatun liaanin kirous
Vierailija kirjoitti:
Elokuvasta en tiedä, Tulivaunut, Chariots of Fire, mutta musiikki on upea.
Mun mielestä elokuva oli vähän tylsä. Samaa mieltä olen, että musiikki on upeaa.
Kun kysytään parasta niin se on monella tavalla tulkittava kysymys. Tämä voi tarkoittaa mikä on mieleisin leffa tai mikä on täydellisin leffa toteutukseltaan. Voihan se paras tarkoittaa myös jotain yksittäistä seikkaa leffassa. Riippuu siitä miten asennoituu tulkitsemaan parasta leffaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Kerro ihmeessä enemmän.
Harvan 60 vuotiaan mielestä Transformers tai Avangers on kaikkien aikojen paras elokuva.
Harvan 15 vuotiaan mielestä Panssarilaiva Potemkin tai Felliinin elokuvat ovat ykkösinä.
Vierailija kirjoitti:
Olli Sompion ohjaama Kuutamosonaatti vuodelta 1988.
Heh! Tuo tuli televisiosta eilen koska se on jollain suosituimpien elokuvien listalla. Katsoin pätkittäin. Varmaan tietynlaiselle huumorintajulle sopii.
Akateemisten kokoontumisajot täällä kun on vain "oikeat" vastaukset.
Dalton Trumbo: Sotilaspoika (tosi vanha mustavalkoinen elokuva)
Hauska kontrasti, kun täällä elokuvaketjussa vedetään hirveää snobismia Citizen Kanella, mutta etusivu on täynnä 90 Day Fiancéa ja tosi-tv:tä. Ehkä se kertoo jotain siitä 'oikeasta' elokuvamausta.
Peppi pitkätossu seitsemällä merellä
On tullut nähtyä lukuisia elokuvia laidasta laitaan. On niitä parhaimmiksi luokiteltuja elokuviakin nähty monia, mutta jos ihan henkilökohtaista suosikkia haetaan vain tunnepuolelta niin se on joko The Host (2006) tai Godzilla vs. Biollante (1989).
Mä niin tykkään hirviöelokuvista ja näiden toteutuksissa ollaan käytetty sydäntä. On eri genrejä yhdistelty näissä ja ovat massiivisia ja kaunista katsottavaa. The Host on modernimpi hirviöelokuva ja Biolante on vanhanajan tyylinen. Täysin käsityötä toi Godzilla vs Biollante. Biollantelle oikein toivoisi enemmän ruutuaikaa kuinka hienoa sitä on katsella. Musiikit Biollantessa on huikeat ja molemmissa elokuvissa on nähtävillä monenlaista sanomaa. Mulle aivan täydellisiä leffoja ovat.