Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliopistonaisen kanssa matchi tinderissä ilman yliopistottutkintoa

Vierailija
21.02.2017 |

Onko joku ei yliopiston käynyt mies saanut tinderissä matchin yliopistonaisen kanssa Helsingin alueella? Jos olet, niin mitä erityistä profiilissasi on? Kenties olet supercellin pääomistajista?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
2/15 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

XD

Siellä jo revetään otsestään selvälle asialle, että eihän se nyt ole mahdollista mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on yliopistonaisten kommentit?

Vierailija
4/15 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tietää miksi insinööri ei kelpaa jollekkin täysin turhaa ainetta opiskelleelle työttömälle yliopistonaiselle?

Vierailija
5/15 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan tietää miksi insinööri ei kelpaa jollekkin täysin turhaa ainetta opiskelleelle työttömälle yliopistonaiselle?

Oma kysymyksesi antaa jo vastauksen. Tuskin kauhean monta kiinnostaa seurustella sellaisen kanssa joka pitää toisen työtä ja kiinnostuksen kohdetta "täysin turhana aineena". Kertoo jo tarpeeksi sivistyksen ja kokonaisuuksien ymmärtämisen puuttesta.

Mikäs mahtaa olla se "täysin turha aine"?

Vierailija
6/15 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se teijän tutkinnoista johdu ettei ne naiset mätsää. Itse olen maisteri mutta miehen koulutuksella ei ole väliä. Enkä todellakaan ole ainut.

Vierailija
7/15 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihmettele jos "insinööri" on yliopistonaiselle turn-off. Siinä porukassa on usein suht yksioikoista ajattelua, ankeita asenteita jne. Helmiäkin löytyy toki. Mutta jos joillain kriteereillä pitää kuitenkin raakata niin saattaa insinööriys olla yksi. 

Vierailija
8/15 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kysymyksesi antaa jo vastauksen. Tuskin kauhean monta kiinnostaa seurustella sellaisen kanssa joka pitää toisen työtä ja kiinnostuksen kohdetta "täysin turhana aineena". Kertoo jo tarpeeksi sivistyksen ja kokonaisuuksien ymmärtämisen puuttesta.

Mikäs mahtaa olla se "täysin turha aine"?

Luet sä ton kaiken siitä tinderprofiilin kuvasta ja amk-tutkinnosta? Jos luet niin oot melkosen proo. Jos taas luet, niin yleistät melkoisesti mikä taas kertoo sun sivistyksen tasosta...

Vierailija
9/15 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tän maisterisnaisen mies on insinööri, joka yrittäjänä tekee ihan perus duunarihommia - js olen oikein ylpeä hänestä. Sitä paitsi, mikä sen kuumempaa kuin mies, joka osaa oikeasti käsillään tehdä jotain + on hikinen tuöhaalareissaan pitkän päivän jälkeen? Miau!

Vierailija
10/15 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katson ihan muita asioita kuin koulutusta, menestystä tai vatsalihaksia tinderissä. Enkä ole ainoa. 

T. nainen pk-seudulta

Vierailija
11/15 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et saa maisterinaisten kanssa matchia, kun maisterinaisia on siellä tuskin ihan kauhean paljon. Itse ainakin tapasin mieheni oikeassa elämässä, samoin kävi kaikille kavereille.

Kiitos muuten kovin kauniista sanoistasi, on miellyttävää mennä "turhan alani" työpaikalle pian. Kannattaa vähän tarkistaa omaa asennetta myös.

T. Maisteri 26v.

Vierailija
12/15 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että koulutuksesi olisi ongelma vaan asenteesi. Kirjoutustesi perusteella kuulostat hyvin katkeralta ja ankealta ihmiseltä, jolla selvästi on joku ongelma koulutettuja naisia kohtaan.

Vierailija
13/15 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku ei yliopiston käynyt mies saanut tinderissä matchin yliopistonaisen kanssa Helsingin alueella? Jos olet, niin mitä erityistä profiilissasi on? Kenties olet supercellin pääomistajista?

Vertaa monta pomoa sinulla on siihen nähden, mitä teitä duunareita löytyy. Sen jälkeen mieti moniko pomosi on vapaa ja hakee matchia juuri tinderistä.

Eiköhän ihan todennäköisyyksiin yhdistetty RNG riitä vastaamaan suurimmaksi osaksi kysymykseesi. Kun vielä huomioi asenteesi, RNG näyttää toimineen aivan oikein. Paras, että et sattumaltakaan saa "turhia tutkintoja" opiskelleita matcheja, se matchi ei toimisi.

Vierailija
14/15 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että koulutuksesi olisi ongelma vaan asenteesi. Kirjoutustesi perusteella kuulostat hyvin katkeralta ja ankealta ihmiseltä, jolla selvästi on joku ongelma koulutettuja naisia kohtaan.

Miten tämä edelleen näkyy niissä hassussa kuvassa tinderissä?

Vierailija
15/15 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä en kerro mitään koulutuksista tai ammatista profiilissa ja olen käynyt vain lukion ja amiksen.

Mätsejä tulee myös juristeilta ja lääkäreiltä ym ja nykyinenkin tyttöystävä on yliopiston käynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi