Olen tapaillut erästä ihanaa naista.. ainut asia mikä mietityttää on niinkin typerä kuin
hänen nimensä. Hän on siis nimeltään Mirja, jonka ainakin itse miellän yli 5-kymppisen naisen nimeksi. Tuntuu vain jotenkin oudolta, jos seurustelisin "Mirjan" kanssa.. :(
Olenko ihan lapselinen kun asia häiritsee minua? Nainen on siis 22-vuotias.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
hänen nimensä. Hän on siis nimeltään Mirja, jonka ainakin itse miellän yli 5-kymppisen naisen nimeksi. Tuntuu vain jotenkin oudolta, jos seurustelisin "Mirjan" kanssa.. :(
Dorka ja vauva
Sano sille Mirjalle, että haluat kutsua häntä Madeleineksi, kun haluat, että hän tuntee itsensä prinsessaksi.
Kannattaisikohan siirtyä seuraavaan kun kerta nimi mietityttää noin paljon. :D Ei taida olla kummonen nainen. Ihan parempi sille Mirjallekin, tuskin hän haluaa miestä joka häpeää jotain osaa hänestä...
Miten olisi Rauni? Mukava sukupuolineutraali nimi, jota voi naiset, miehet, kolmas sukupuoli, LGBT ym.
Ymmärrän.
Itsekin Mirjana kärsin ja vieläkin nimeni vaihtaneena inhoan ko nimeä edelleen.
Itse en haluaisi seurustella ainakaan näiden miesten kanssa:
Timo, Teppo, Pentti, Matti, Heikki, Mika, Pekka, Keijo, Jorma, Santtu, Santeri, Aapo, Juho ja kaikki kaksiosaiset nimet kuten esim. Veli-Matti, Pasi-Anssi jne.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin ahdistaa tuo nimi,joudun aina välillä olemaan tekemisissä erään mirjan kanssa,äärettömän ärsyttävä ämmä.
Voisiko tyttikselle ehdottaa nimen vaihtoa.
Ja tämä ei ole provo vaan totisinta totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi. Olen oikeasti seurustellut Keijo-nimisen miehen kanssa kun olin alle 30.
Täsmälleen sama:) Missä tämä Keijo ja ikä?
Seurustelin vuonna 2002 Helsingissä. Keijo oli tuolloin jo 36.
Luuletko että olette ikuisesti nuoria?
Minä myös olen tapaillut alle 30-v Keijoa!
Vuodesta -80 eteenpäin tähän päivään asti on syntynyt reilu 1000 Mirvaa että ei se nyt niin harvinainen nimi ole tämän päivän nuorilla/lapsillakaan.
Olen seurustellut -82 syntyneen Erkin kanssa, ja tuntuihan se nimi aluksi oudolta kun olin tottunut että Erkit ovat isäni sukupolvea ja sitä vanhempia. Mutta kyllä siihen tottui nopeasti, eikä se nimi enää myöhemmin tuntunut yhtään kummalliselta. :-) Kannattaa ehkä miettiä, mikä on se syy että takerrut nimiasiaan noin kovasti, ja katsoa josko tuntemus pian helpottaisi, jos et ole tuntenut Mirjaa vielä kovin kauaa.
Muistakaa mammat nämä keskustelut kun mietitte antaako lapselle nimeksi Aina Hellä Papanouh vai ei. Pliide.
Kylläpäs Keijo on ollut ehtiväinen.
No ala kirjoittaa se Mirya. Heti on kansainvälinen, nuorekas fiilis ;-)
Jollain Keijolla ollut vientiä :D Kutsu AP häntä vaikka Miraksi..
Kattokaas sukulaisten nimiä vaikka hautakivistä. Mun suvussani oli Adolf. Ei nimi miestä pilaa (eikä naista). :)
On se erikoista että nuo nimet ovat mummo-ja vaarinimiä,mutta lapsista tehdään Iidoja,Aapoja,Teemuja ,Veetejä,Vilhelmiinoja,Emmoja,Aatuja,Serafiinoja....huh huh huh,mitä mummon mummon-ja mommosten nimiä,ja isopapan isopapan nimiä.
Kuitenkin ne ovat myös ihan hyviä nimiä,mutta kun tää keski-iän ylittäneiden nimivalikoima on nyt niin kamalaa.
Ai täällä olikin tää jo, ollaan varmaan oltu saman tyypin kanssa. 😆