Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä miehiä jotka olleet ihastunut varattuun naiseen?

Vierailija
21.02.2017 |

Miten toimitte kyseisessä tilanteessa ja mikä oli lopputulos?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tehnyt mitään ja asia unohtui ajan kanssa.

Vierailija
2/21 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu nainen on varattu nainen ja PISTE.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tehnyt mitään ja kaduin jälkeenpäin. En minä kenenkään suhteita halua rikkoa, mutta toisinaan häiritsee ettei nainen saanut koskaan tietää.

Vierailija
4/21 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputulos on se, että hänen beta-miestään pelottaa. Voi reppanaa.

Vierailija
5/21 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä tuli kerrottua työkaverille tuskinpa olisin selvinpäin uskaltanut kertoa. Eipä siinä mitään meillä oli ihan hauskat syvälliset keskustelut. Nainen seurustelee kyllä edelleen saman miehen kanssa ja minä jätin hänet tietysti rauhaan mutta en silti kadu sanojani yhtään. Meillä on hyvät välit eikä yhtään kiusallista, oli helpottavaa saada avata suunsa ja pystyin jatkamaan elämääni eteenpäin

Vierailija
6/21 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä puhuttu varatun naisen "varastamisesta". Jos varattu nainen ylipäänsä jää miettimään jonkun toisen miehen tunteita ja tuntee mahdollisesti itsekin jotain tätä toista miestä kohtaan, niin onko edes oikeassa suhteessa? Lähinnä tätä mietiskelin. Jos suhde on vakaa, ei jonkun toisen miehen tunteiden paljastukset kaada suhdetta suuntaan eikä toiseen. Eiköhän varatuillekin ihmisille paljasteta tunteita useinkin. Lähinnä yleiset kokemukset aiheesta kiinnostaa.

Ap

Vierailija
7/21 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä voin myöntää ihastuneeni ja ihailevani suuresti paria varattua naista. - En lähde haastamaan heidän kumppaneitaan itsepähän tietänevät parhiten, kuka on "Se" oma rakas ja toinen puolisko. Olen onnekas, koska olen onnistunut psymään heidän kanssaan muutoin hyvissä väleissä, niin että voisi puhua joko kaveruudesta tai ja ainkin yhden kanssa oikeammin "jo" erinomaisesta ystävyydestä.  Ja se tai tämä ei olle lainkaan vähän. - Joskus on jopa vuosien edetessä tuntunut sille, että ystävyys on saattanut olla paljon tyydyttävämpää luin se, että olisin päätynyt parisuheeteen. Mutta ei se sille tuntunut kyllä "heti" silloin kun 2. esitteli,niin että tässä on muuten Nn. ja minä ja ollaan nyt sitten niinkuin "Me" - Tai sitten -useammin- on luotettu, että minä kyllä huomaan itse mistä on kyse, ilman, että heidän olisi tarvinnut vallan erikseen ripittätytyä minulle. 

Olen kyllä joskus saattanut olla hetkellisesti hieman kateellinen osalle heidän siipioistaan, mutta kuten sanottu itselleen he ovat parisuhdekumppaninsa valinneet eivät minulle. - Joskus olen kyllä aavistellut, että miten suhteessa saattaa käydä ja kun sitten olen osunut oikeaan, niin olen kyllä pitänyt suni tiukasti kiinni, vaikka jonkun kerran olisi tehnyt mielisanoa, että minähän tiesin ja yritin vihjata.

Mutta son ollut myös suhteita joista alkuun ajattelin ettei varmasti tule heidän kohdallaan mitään,  vaan yllättäen tällainen suhde saattanutkin kestää - ja kestää edelleen useiden vuosien jälkeenikin (tosiatsieksi). Joten sanomatta paras ,ellei joku heistä asiaa erityisestia siaa kysy; ja sillloinkin kielikeskellä suuta;  kahden kauppa kolmannen korvapuusti.    

Vierailija
8/21 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on mulle monetkin miehet tunteistaan avautuneet. Ei mua ole haitannut, onhan se aina imartelevaa (:D), eikä ole suhdetta todellakaan häirinnyt nämä muiden miesten avautumiset, oikeastaan olen ollut ihan iloinen niistä, ahdistavampaa olisi jos joku tykkäisi minusta tietämättäni.. Mieluummin on tietoinen. Tämmönen mielipide nyt varatun 26v naisen näkökulmasta.

Vierailija
9/21 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kai sitä käytössä olevaan ihastua, vai?!

Vierailija
10/21 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt mitään, koska varatut naiset on jätettävä rauhaan riippumatta siitä miten palavasti heihin on ihastunut. Tiedän, että näin on oikein, mutta silti vähän kaduttaa, etenkin kun ajattelen niitä jotka eivät ole pitäneet kiinni samasta periaatteesta.

Vierailija
11/21 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kai tunteiden paljastamisessa mitään pahaa ole, kunhan se vaan jää sitten siihen. Sen jälkeen voi sitten jatkaa elämää.

Vierailija
12/21 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut naiset ei ainakaan koskaan kerro tunteistaan ihastukselle. Eli se on miehen kerrottava tai sitten kumpikaan ei kerro. Varatut naiset eivät paljasta. Ikinä. Tunteitaan.

Vierailija
13/21 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii, ja varattuna se pysyy jatkossakin vaikka joku tunteensa kertoisikin? Jos taas jättäisi miehensä toisen miehen takia niin tuskinpa olis suhde ollu kunnossa.

Vierailija
14/21 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihastunut mutta pannut olen useampia.

Vierailija
15/21 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi.

Noin kymmenen vuotta sitten olin palavasti ihastunut erääseen naispuoliseen hyvänpäiväntuttuuni, joka oli menossa silloisen miesystävänsä kanssa naimisiin. Eräässä illanvietossa minä sitten menin ihan kylmän viileästi pokaamaan naista, ja vieläpä ihan hänen silloisen miehensä nähden. Meinasin saada tilanteessa miehen nyrkistä, mutta loppu hyvin kaikki hyvin, sillä pari viikkoa tapahtuneen jälkeen nainen lopetti kahdeksan vuotta kestäneen suhteensa mieheen, tuli minun luokseni ja kertoi haluavansa minut. Ja tässä sitä nyt ollaan oltu kymmenen vuotta yhdessä (joista 7,5 vuotta naimisissa), löytyy yhteinen omakotitalo ja kaksi ihanaa tytärtä. Olen parasta mitä naiselle on koskaan tapahtunut, ja hän omien sanojensa mukaan on minun kanssani onnellisempi kuin koskaan aiemmin.

Vierailija
16/21 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ja olen kai vieläkin ihastunut kaverin muijaan,jotain pientä säätöäkin oli,mutta nainen selvästi halusi pelata jotain peliä? Tai saavat jotain perverssiä tyydytystä.

Reilun vuoden olen nyt vältellyt niitä,mutta silti ei saa mielestä.

Vierailija
17/21 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen olluy useammankin kerran. Silloin olin vielä naiivi ja ajattelin että varattuja naisia ei saa lähestyä. Sitten oma (ex-)vaimoni harrasti jotain säätöä miesten kanssa - koskaan ei selvinnyt miten pitkälle mentiin - ja sen jälkeen päätin, että jos vielä ihastun varattuun naiseen niin teen kylmästi aloitteen ja katson mihin se johtaa.

Vierailija
18/21 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailin, kunnes tajusin, että todennäköisyys erolle on nolla. Lopputuloksena hän nukkuu poikaystävänsä kainalossa ja itse kuuntelen haikeita rakkauslauluja ja kulutan kellosta aikaa.

Vierailija
19/21 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
20/21 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä mielessä, että kävin panemassa sitä joitakin kertoja. Se oli ihan ok, enkä enempää kaivannutkaan. Mutta metelihän siitä nousi,kun lopetin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi