Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikunta alan perustutkinto

Vierailija
21.02.2017 |

Hei. Mun tyttö 16v tyttö haluaisi hakea liikunta alalle. Mun mielestä vaihtoehto on erittäin huono. Onko sillä alalla edes töitä? Paljon on palkka? Tekisi vissiiinkin kaksoistutkinnon mutta silti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/5 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kaveri on liikunta-alalla ns jumpparina. tykkää työstään, ei rikastu ja on töissä silloin kun muut vapaalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjolla on todella vähän kokopäiväistä työtä täysillä tunneilla. Illat töissä surkealla palkalla. Sitä on valitettavasti liikuntaneuvojien työ.

Vierailija
4/5 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla LOP:lla ei itsessään tee kauheasti mitään, mutta sitten jos haluaa siitä suunnata liikunnanohjaajaksi tai liikunnalle Jyväskylään opiskelemaan liikunnanopettajaksi tai muuhun liikunta-alan tutkintoon, se on pääsykokeiden kannalta tosi hyödyllinen.

Eikö tuo LOP ole se lyhyt perustutkinto? Vai onko siis menossa ihan liikunnanohjaajaksi opiskelemaan jonnekin urheiluopistoon (Vierumäki), joka on useamman vuoden koulutus? Nää opn voinu muuttua...

Liikunnanohjaajat toimii esim. kaupunkien liikuntatoimessa vetämässä jumppia, uimakouluja jne, jne. Aika moni tekee lisäksi yksityisesti vielä iltaisin jumppaohjaajan hommia.

Siinä tuo LOP oli hyvä, että siellä sai suorittaa uimaopettajan ja kuntosaliohjaajan pätevyydet ja opiskeluaikana sai sitten kivasti töitä uimakoulujen vetäjänä jne.

T:LitM

Vierailija
5/5 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok kiitos. Kolmen vuoden koulutusta meinasi