Nokialainen 18v murhaaja pahoinpidellyt samaa tyttöä jo vuosi sitten!
17-vuotiaan tyttöystävänsä murhasta epäilty 18-vuotias nokialaisnuori tuomittiin viime syksynä Pirkanmaan käräjäoikeudessa saman tytön pahoinpitelystä. Pahoinpitely tapahtui vuosi sitten uutenavuotena, 1. tammikuuta 2016. Nuorukainen kuristi tyttöä kaulasta ja töni tätä Nokialla. Hän oli teon tehdessään alaikäinen.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201702212200074069_uu.shtml
Semmonen jännämies siellä. Poju kuristaa ja silti tytyn pitää jatkaa pyörimistä saman hullun kanssa? Mitä tämäkin tyttö mahtoi ajatella? Eikö vanhemmatkin jo puuttuneet tuohon että jatkaa hengailua väkivaltaisen hullun kanssa?
Tytöllä kenties joku pahapoika-fantasia tai ajatukset että "kyllä se muuttuu :))))" ?
Kommentit (12)
En tiedä jännämiehistä ja muista. Sen sijaan olen surullinen siitä, että molemmissa viikonlopun surmissa parisuhdeväkivalta oli jatkunut jo pitkään. Mopoautoa päin ajaneen miehen vaimo sai eripaperit jätettyä vasta eilen, kun mies on pidätettynä.
Miten näköalaton on ihmisen elämä, kun jatkaa tuollaisissa suhteissa? Tiedän, ettei päivittely kannata. Syitä, ihan ymmärrettäviäkin, voi olla vaikka kuinka.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on nuoresta ihmisestä. Arviointikyky vasta kehittyy ja jos ympärillä pyörii vaan sekopäitä niin se on varmasti vaikea ajatella selkeästi.
No jos joutuu rajun pahoinpitelyn uhriksi, luulisi että jotain järkeä kasvaisi päähän ja lopettaisi tuollaisen hullun seurassa liikkumisen.
Kyseistä äijää epäillään murhasta, oli oikeussalissa näyttänyt keskisormea lehdistölle ja kävellyt ylimielisesti.
Olen kyllä kyllästynyt avmammojen jännämies teorioihin. Tyttö on voinut olla jo niin alistettu ja liikkunut piireissä joista ei pääse pois vaikka olisi halunnutkin. Tyttöparka.
Voin kertoa yhden teorian näihin teidän jännämies- juttuihin. Oon itse ollut nuorena suhteessa tällaisen miehen kanssa, sittemmin onneksi saanut järkeä päähäni.
Mun kohdalla kaikki lähtee kotoa: äidillä oli liuta jännämiehiä, kaikki kaverit olivat samanlaisista perheistä ja kaikkien kavereiden poikakaverit olivat samanlaisia keskaria näyttäviä uunoja. Lähiö, jossa asuin, kaikki naapurit käytti paljon alkoa ja jotkut myös huumeita, myös ne harvat työssäkäyvät. Ei kertakaikkiaan ollut mitään kunnollista esimerkkiä lähipiirissä ja jos oli, niille naureskeltiin ym. Tuollaista elämää piti ihan oikesti normaalina. Itse olin jopa sitä mieltä, että oma poikkikseni oli tosi hyvä saalis, kun se ei hakannut mua, vaikka kohtelikin mua huonosti. Siinä vaiheessa, kun väkivalta tuli kuvioihin, olin jo niin alistettu, etten edes älynnyt lähteä. Enkä edes tiennyt, mistä olisin apua hakenut: läheisiltä sitä oli turha pyytää ja viranomaisiin en luottanut.
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa yhden teorian näihin teidän jännämies- juttuihin. Oon itse ollut nuorena suhteessa tällaisen miehen kanssa, sittemmin onneksi saanut järkeä päähäni.
Mun kohdalla kaikki lähtee kotoa: äidillä oli liuta jännämiehiä, kaikki kaverit olivat samanlaisista perheistä ja kaikkien kavereiden poikakaverit olivat samanlaisia keskaria näyttäviä uunoja. Lähiö, jossa asuin, kaikki naapurit käytti paljon alkoa ja jotkut myös huumeita, myös ne harvat työssäkäyvät. Ei kertakaikkiaan ollut mitään kunnollista esimerkkiä lähipiirissä ja jos oli, niille naureskeltiin ym. Tuollaista elämää piti ihan oikesti normaalina. Itse olin jopa sitä mieltä, että oma poikkikseni oli tosi hyvä saalis, kun se ei hakannut mua, vaikka kohtelikin mua huonosti. Siinä vaiheessa, kun väkivalta tuli kuvioihin, olin jo niin alistettu, etten edes älynnyt lähteä. Enkä edes tiennyt, mistä olisin apua hakenut: läheisiltä sitä oli turha pyytää ja viranomaisiin en luottanut.
fiksu kirjoitus. toivottavasti sinulla on kaikki nykyään hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on nuoresta ihmisestä. Arviointikyky vasta kehittyy ja jos ympärillä pyörii vaan sekopäitä niin se on varmasti vaikea ajatella selkeästi.
No jos joutuu rajun pahoinpitelyn uhriksi, luulisi että jotain järkeä kasvaisi päähän ja lopettaisi tuollaisen hullun seurassa liikkumisen.
"Mutku se on selvinpäin niin ihana"
Parempi hullu nainen kuin ei naista lainkaan.
Ehkä naisilla on sama miesten suhteen?
"Ei ku mä niiiiiiin rakastan sitä!"
Te kirjoitatte tytöstä, joka kuoli. Aika oksettaa olette.
Kauhistelijoille tiedoksi että kuka tahansa pystyy lyömään. Alkuun ei voi sanoa hakkaako "hamppari" poikaystävä vai bisnesmies. Väkivaltaa on kaikissa. Tilanne tulee yllättäen ja nopesti ja silloin solmut on jo tiukalla. Väkivallasta pitäsii puhua paljon enemmän!