Kertokaa noloja juttuja. Kaipaan vertaistukea.
Teen nolouskuolemaa täällä. Huoltomies tuli vihdoin monen viikon odottamisen jälkeen korjaamaan vuotavaa vessanpönttöä ja tilkitsemään samalla kylppärin suihkunurkkauksen reikiä. Hääräsi pöntön kimpussa, kun mulla alkoi tuntua vatsassa vellontaa. Odottelin aikani josko menisi ohi, mutta ei mennyt, joten jouduin pyytämään huoltomiestä pois kylppäristä, jotta pääsen vessaan (kämpässä on vain yksi kylppäri-wc-yhdistelmä). Armoton varpusparviripuli, joka kuului varmaan koko tämän talon jokaiseen kämppään. Ja sitä vaan kesti ja kesti! Kauheiden kipujen takia jouduin tietysti ähkimään ja vaikertamaan. Sitten piti tietysti pesaista pönttö ja oma takapuoli, onneksi sentään sain vessan vedettyä. Kiva päästää huoltomies takaisin hommiin sinne armottomaan käryyn. Sai hommat just hoidettua ja lähti. Ei edes sanonut mitään vaikka yritin heittää koko homman huumoriksi. Olisi ollut niin paljon helpompaa, jos olisi vaan nauranut "paskaiset" (:P) ja heittänyt jotakin läppää takaisin. Miksi mulle aina käy näin.
:) mulla vähän vastaava. Jotain oikein hyvää ja tulista tuli syötyä, seuraavana päivänä kunnon köntsät ja raamatullinen käry. Poistuin kylppäristä ettimään tulitikkuja niin eikö kämppiksen komea kaveri tuu käymään. Paineli suoraan vessaan, kuulin kuinka juttu jäi kesken ku haju löi vastaan. Mä lähdin äkkiä lenkille ennenkuin se tuli pois vessasta. Kämppis naureskeli mulle koko illan.