Miehellä lapsi edellisestä liitosta, mutta ei halua lasta kanssani
Hei!
Olen nyt paininut jo jonkin aikaa kyseisen asian kanssa. Haluan kovasti lapsen, mutta mieheni ei halua enää toista. Hänellä on 4-vuotias lapsi edellisestä liitosta. Itse olen 27-vuotias nainen ja koen, että nyt olisi juuri sopiva aika lapselle, enkä tahdo odottaa vuosia josko miehen mieli muuttuisi. En myöskään halua olla yli 30 lapsen saadessani. Onkohan tässä muita mahdollisuuksia kuin lähteä eri suuntiin? Rakastan miestäni, mutta tiedän jo valmiiksi, etten ole valmis hylkäämään ajatusta lapsesta edes hänen vuokseen.
Kommentit (17)
Niin? Mulla on kaksi lasta edellisestä suhteesta, mutta en ikinä haluaisi lisää nykyisen kanssa vaikka rakastankin sitä enemmän kuin entistä.
Haluatte eri asioita elämältä. Tiet erkanevat ennemmin tai myöhemmin.
Mies on viisas. Ymmärrän kyllä sinuakin. Sinun pitää tehdä valinta: joko mies tai lapsi.
Juu uusi mies vaan. Jos me erottaisiin ja uusi nainen haluaisi lapsen niin ei onnistuisi koska vasektomia on tehty jo :D
Teet niin kuin kunnon av-mamma tekee... eli, lupaat miehellesi hoitaa lapsen mutta sitten vuoden päästä valitat täällä palstalla kun mies ei osallistu lapsenhoitoon.
Minä haluaisin vielä toisen lapsen, tee se minun kanssani.
Miehesi on viisas. Ei kaikkien pitäisi lisääntyä.
Vaihda miestä kun sinulla on vielä hyvin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda miestä kun sinulla on vielä hyvin aikaa.
Selvennän. Mietipä tilannetta, jossa olet jo 38 ja mies jättää ja tekee vielä yhden lapsen uuden naisen kanssa. Hän voi niin tehdä, sinulta voi jäädä lapset kokonaan tekemättä eikä ole sitä miestäkään.
Vierailija kirjoitti:
Teet niin kuin kunnon av-mamma tekee... eli, lupaat miehellesi hoitaa lapsen mutta sitten vuoden päästä valitat täällä palstalla kun mies ei osallistu lapsenhoitoon.
Kuinka tyhmä pitää miehen olla että tekee lapsen, jos nainen lupaa sen hoitaa?!!
Joko mies tai lapsi. Turha alkaa ketään pakottamaan isäksi joten valitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tyhmä pitää miehen olla että tekee lapsen, jos nainen lupaa sen hoitaa?!!
Ai miesko se TYHMÄ on?
Yritäppäs uudestaan.
"Unohdat" ottaa ehkäisypillerit: problem solved.
Jälkipyykkiä saat sit pestä seuraavat parikymmentä vuotta.
Tietenkäänhän asiasta ei kannata puhua puolison kanssa.
Heh. Luepa ap se ketju jossa vanhemmat katuu lapsiaan. Mutta joo ilmeisesti et rakasta miestä tarpeeksi kun lapsi menee edelle. Eli ei vissii kannata jatkaa. Mies ansaitsee parempaa.
Mies ei halua lasta, sinä haluat. Mikä tässä on epäselvää?