Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovulaatin jälkeiset päivät, muita ?

18.03.2006 |

Itsellä dpo 2 menossa eli ovis oli toissa iltana. Kivut oli niin kovat ettei erehtymisen varaa ollut. Sitä ennakoi jonkun aikaa tärinkivut ja limat. Nyt sitten on väliin kourinut mahaa ihan ku kuukautiset alkas. Mitää ei vuoda kuitenkaan. Tänään äsken aika voimakkaastikin kouri mahaa..

Muuten ei mitään oirieta ja ei sitä masuakaan kokoaikaa kouri. Mitään ei vuoda, paitsi vähän sitkeetä valkkaria joka ei veny yhtään vaan on tosi tosi sitkeetä..

Mulla on siis neljästä jo kokemusta mutta siltikin sitä näköjään unohtaa, luin kuitenin piinispäiväkirjaa nelosen yrityksen ajoilta ja plussakierrossa oli tähän aikaa ihan samat kourimiset ja kivut oviksen jälkee ku nytkin...

Pupuiltiin samana päivänä ku ovis oli ja sitä ennen 4vrk aieimmin...

Olis kiva kuulla muidenkin just oviksen jälkeisiä tuntemuksia ja oloja

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä lisääntyvässä määrin tuntunut pistelyä/ pikkusupistelua alavatsalla keskellä. Joko menkat tulossa tai sitten joku pikkukaveri yrittää ankkuroitua äitiinsä. Jotain siellä kyllä tapahtuu.... :)

Vierailija
22/33 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös polttelua, epäilen että osin kohdun kipuilua, osin keltarauhanen ja osin se ovulaatio, joka mulla kipuilee siis munasarjankin kohdalla...

Mulla menkkamainen jomottelu oli viimeks raskausoire, sillähän mä nyt epäilen kun on dpo7 eikä nippaa mistään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jänskyttää vähäsen... Eilen oli menkkamaista jomotusta alaselällä ja tuli vaan sellainen tunne,ettei tärppiä ole tullut. rintojakaan ei arisista niin paljoa kuin eilen. Eilen ne oli vielä super kipeät. Lämmöt laskenut vähän eilisestä 36.9 (eilen oli vielä 37.1).

Missäs muut on menosa?

Vierailija
24/33 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hellou hellou.....

ensimmäiseksi voisin kertoa teille kaikille julkisesti että olen sekä kärsimätön mutta myös super- TYHMÄ!!! Menin sitten testaamaan eilen sillä advance 10 ja negahan se oli, ihan puhdas. Ei viivan paikkaa ei haamua ei mitään... no äsken tilasin aconeita lisää netistä kun ajattelin että syyhän on tietenkin testien EI sen että mä olisin väärässä :)

No sitten otin sen viimeisenkin advancen ja ajattelin että pissataanpa nyt tähänkin kun on raskas työvuoro tulossa ja siellä sitten voisi takoa päähänsä että nega, nega, nega....

No mutta nyt siinä onkin sitten sellainen haalean haalea viivan paikka! Voi että ihmisen on oltava TYHMÄ! nyt sitten joudun kärvistelemään että katoaako viiva 2 päivän päästä kokonaan vai vahvistuuko se vai tuleeko täti,vai näikö väärin vai oliko se vaan testin virhe...

hittolainen...

Toivottavasti teillä muilla on enemmän kärsivällisyyttä ja itsesuojeluvaistoa! +++++plussia kaikille+++++

Ilmis *repii tukkaansa*

Vierailija
25/33 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli menkat kolkuttelee jo ovella. Ei oireen oiretta yhtää mistää, ainakaa raskaudesta. Ei kyllä tunnu tätioireiltakaan.

En mä ainakaan usko että meille mitään vauvaa on tulossa, eiköhän tässä täti kohta ole jo täällä!

Vierailija
26/33 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat pitäs alkaa perjantaina tai lauantaina...mulla on koko oviksen jälkeen ollu vihlontaa alamasussa ja paineen tuntua.Rinnat on kainalosta kipeät ja nännit extra arat!Lämpöä on ja viluttaa+väsyttää.Mutta testaan vasta kun tätiä ei näy=)Yritän malttaa!!

Vierailija
27/33 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pari päivää on nippaillut alamahasta, jeejee. Ja yllättäen tuli toissapäivänä myös migreeni, joka ei ole vieläkään oikein helpottanut. Välillä palelee kovasti, mutta voi johtua kyllä migreenistäkin.

Jännääjännää... Onneksi on muitakin, jotka jännäilee.

Tiedättekö muuten, voiko " piinaviikon" aikana syödyt raskaanaoleville kielletyt jutut aiheuttaa keskenmenon? Vai suojaako elimistö vielä mahdollista alkiota ja ruokarajoitteet tulevat vasta viikolla 4? Mietin vaan, kun olen ulkomaille lähdössä ja tekisi niin mieli vetää siellä kaikkea hyvää, mm. juustoja, jotka on tietty tehty pastöroimattomasta maidosta.

Vierailija
28/33 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tietääkseni voi ihan normaalisti elää siihen asti kunnes plussaa. Sitten niitä pieniä rajoitteita. Itse syön kyllä ihan mitä mieli tekee, kuten ennenkin. Ja jos negat testaan ens viikonloppuna niin saatanpa muutaman siiderinkin ottaa. Ei pitäisi vaaville olla mitään vaaraa näin varhaisessa vaiheessa. Onhan sitä hyvin usein käynyt naisille niin, että tietää olevansa raskaana vasta kun menkat useamman päivän myöhässä ja on ottanut siideriä ymym. Ja terveitä lapsia saaneet.

Vierailija
29/33 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei tätiä ole kuulunut ja vellominen on lisääntyny!Nippailee alamasussa ja selkää jomotta ja rinnat arat ja turvonneet!!

Vierailija
30/33 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkat on pari päivää myöhässä ja tänään oli vähän aikaa pidätetystä pissistä tehdyssä testissä haaleaakin haaleampi mutta erottuva vaaleanpunertava haamuviiva...IIIIKS

No katsellaan nyt vielä, testaan uusiks vielä kuitenkin!

Vehti ja kp 35/34

Vierailija
31/33 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasi tärpätä :) Ihanaa, toivotaan että tummenee viiva. Kuten sanottu, viiva kuin viiva riittää positiiviseksi jos se tuli testiajan sisällä. JIPII! Noh, mulla tuli nega mutta se ei haittaa. Arvasin sen, ja ihan jees näin. Eka kierto vasta eikä pillerien jälkeiset menkat ole tulleet. Jospa se tässä puolenvuoden sisällä muuttuis plussaksi :)

Kivaa perjantaita t. Niinu

Vierailija
32/33 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla ihan tätä koskevassa aloituksessa kerronkin että eka tulkitsin testin negaksi huonossa valossa ja vasta tunninpäästä kun olin jo hävittämässä testiän niin huomasin tuon ihan vaalean viivan. Ei taida tarkoittaa kuitenkaan sittenkää mitään kun en tosiaan ehtinyt sitä testiä niin tarkkaan kurkkimaan sillon 10 min sisään. Joten odottelen tätiä kaikessa rauhassa :-(

Vierailija
33/33 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan puuhailtu kierron 14.päivä ja 16.päivä ja 18.päivänä eilen, nyt aamusta on ollut alavatsalla ihankuin oviskipuja, eli saas nähdä meneekö eiliset puuhailut perille " maaliinsa" tänään=)parin viikon päästä testailen sitten. Onnea matkaan myös muille piinailijoille!

T:Marypepper (esikoinen tammikuu-05 ja yritystä nyt 1.kerran)