Miksi paluu alttarille ketju on suljettu?
Multa on pääsy kielletty Paluu alttarille ketjuun. Entä muilta?
Kommentit (34)
Meni alku tästä ihan ohi, että mikä näillä on ongelmana. Tuosta miehestä tuli sellainen fiilis, että yrittää antaa paremman kuvan itsestään mikä todellisuudessa on.
Vierailija kirjoitti:
Meni alku tästä ihan ohi, että mikä näillä on ongelmana. Tuosta miehestä tuli sellainen fiilis, että yrittää antaa paremman kuvan itsestään mikä todellisuudessa on.
Ovat vuosien myötä erkaantuneet. Muuttivat Rovaniemelle tyttären harrastuksen vuoksi.
En ole tosielämässä kuullut tätä, mutta tuo nainen kertoi miehensä sanoneen, ettei toitota rakkauttaan vaan ilmoittaa, jos tilanne muuttuu. Eikä kuulemma ole sanonut muuttuneen. Omg! Suhde aivan umpikujassa eikä mies viitsi "toitottaa" rakkauttaan.
Joskus olen niin onnellinen, että olen sinkku.
Uuh, mitä miehen syyllistämistä olin ajoittan huomaavanani. Nainen kiukuttelee ja uhriutuu, syyttää miestä, tytärtä, rovaniemeä..
Kolme päivääkö tuossa vaan käsitellään noita asioita, kuulinko oikein? Kiinnostaisi tietää miten näille kaikille lopulta käy.
Hyviä juttuja tossa nostettiin esille, miten sillä passiivisella vastustamisella, sulkeutumisella saa revittyä rakoa parisuhteeseen. Mies innostunut tytön harrastuksesta, äiti jää syrjään mustasukkaisena. Huom, näillä oli toinenkin tytär, vanhempi.
Jotenkin jo niistä häävideoista näkyi kuinka varautuneen oloinen nainen on. Varmaan joku omakin terapia olisi hyvä. Ja musta noista nykyisistä haastatteluista näkyy se pitkän parisuhteen ongelma: yhdessä on hankala olla, ero tuntuu mahdottoman surulliselta asialta. Toivottavasti par löytää aidosti paremman vuorovaikutuksen ja jos ei löydä, uskaltaa erota.
Miksi uskottomuutta ei käsitelty jaksossa millään tavalla, vaikka nainen siitä mainitsi alussa, kun laittoi sormuksen sinne rasiaan?
Vierailija kirjoitti:
Hyviä juttuja tossa nostettiin esille, miten sillä passiivisella vastustamisella, sulkeutumisella saa revittyä rakoa parisuhteeseen. Mies innostunut tytön harrastuksesta, äiti jää syrjään mustasukkaisena. Huom, näillä oli toinenkin tytär, vanhempi.
Jotenkin jo niistä häävideoista näkyi kuinka varautuneen oloinen nainen on. Varmaan joku omakin terapia olisi hyvä. Ja musta noista nykyisistä haastatteluista näkyy se pitkän parisuhteen ongelma: yhdessä on hankala olla, ero tuntuu mahdottoman surulliselta asialta. Toivottavasti par löytää aidosti paremman vuorovaikutuksen ja jos ei löydä, uskaltaa erota.
Siis se "pariskunnan erilleen ajanut tyttö" oli heidän yhteinen? Luulin koko ajan, että kyseessä on vain miehen tyttö, jonka saamasta huomiosta nainen oli mustasukkainen...
Lopussa ilmeni kun nainen luki kirjeensä et mies oli ollut aloitteentekijä mennä ohjelmaan saamaan apua lukkiutuneeseen parisuhdeongelmaan. Yllätys kun luulin et naisen halu ja aloite. Täytyy ihailla rohkeudesta.
Ensin ovat menneet naimisiin Stockalla (?!!) ja nyt ongelmat tuodaan taas julkisuuteen. Kuinka vaikeaa on istua alas tai lähteä kävelylle, ja puhua.
Itse vaikean eron läpikäyneenä voin sanoa, että ilmeen moni ei kanna vastuuta omasta onnellisuudestaan.
Tuossakin nainen oli tunteikkaampi, mutta oliko tehnyt mitään asioiden ratkaisemiseksi? Uhriutuminen on salakavalaa.
Ohjelmasta vielä, että onpa levoton. Kierretään Suomea kuin mustalaiskaravaani. Täällä tapahtui sitä, tuolla tota. Katsoja ei meinaa pysyä perässä. Kovin syvällisesti ei taideta ongelmiin pureutua tai sitten juuri sitä ei näytetä (mikä olisi ohjelmaidean kannalta outoa).
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi parisuhdeterapeutti puhuu kuiskien?
Mietin ihan samaa, että miksi terapeutit aina puhuvat lässyttäen tai jollain ihmeellisellä nuotilla.
Minulle tuli tuosta miehestä jotenkin huonot vibat. Ikään kuin olisi tahallaan ottanut naisen, joka on jotenkin vähän epävarma ja varautunut, jotta voi sitten itse vedellä naruista.
Aika karua, että syyttävät tytärtään parisuhteensa vaikeuksista. Äiti on mustasukkainen isän ja tyttären läheisyydestä, mutta myös isä antaa puheillaan ymmärtää, että tytär on pariushteen välissä.