Apu levottomiin jalkoihin?
Niin pyllystä iltaisin, kun ei saa nukahdettua sen takia.
Kommentit (23)
Mulla on ollu kanssa tota samaa joskus. Ei kyllä vähään aikaan. Mihin lie katosi. Todella ärsyttävä vaiva kieltämättä.
Muistaakseni magnesiumia siihen suositeltiin mutta ei se tainnut auttaa.
Mulla on magnesium auttanut, en voisi enää olla ilman.
Magnesium säännöllisesti syötynä ja hirudoid forte.
Oletko varma, että kyse on levottomista jaloista? Anemia voi aiheuttaa samanlaisia oireita.
Syön magnesiumia, mutta ehkä pitäisi tuplata annos. Jotain Hirudoidia ajattelin tai Karmolis-geeliä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Syön magnesiumia, mutta ehkä pitäisi tuplata annos. Jotain Hirudoidia ajattelin tai Karmolis-geeliä. Ap
Tarkistuta rauta-arvot, yksi anemian oire on levottomat jalat. Myös varastorauta pitää tarkistaa. Mulla liittyy just raudan puutteeseen, ei meinaa imeytyä :(
Siis sätkiikö ne jalat omia aikojaan, vai mistä on kysymys? Jalat ovat kaiken kontrollin ulkopuolella??
Minulla on auttanut lenkkeilyn aloittaminen.
Öisiin pohkeiden ja jalkaterien suonenvetoihini auttoi sähköimpulssihoito illalla ennen nukkumaanmenoa. Sähkö jumppaa lihaksia laittamalla ne supistelemaan. Auttaa kuulemma myös levottomiin jalkoihin. Sähköimpulssilaitteita on erilaisia, minulla on Revitive joka toimii säärien ja jalkaterien tasolla erityisen hyvin.
Yöksi piikkimatto jalkojen alle. Tämä oli ainoa konsti, joka auttoi minua. Pidän sitä jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, että kyse on levottomista jaloista? Anemia voi aiheuttaa samanlaisia oireita.
Mulla ollut lähes koko ikäni levottomat jalat ja hemoglobiini lähes aina yli 160... Itse otan illalla 2 kpl luontaistuotekaupasta saatavia Melissa Dream kapseleita, ovat auttaa myös levottomiin jalkoihin.
Sperman nieleminen paransi sen minulla tai sitten uusi suhde muuten vaan.
Auttaako jos saat pidettyä jalkoja vähän ylempänä esim laittamalla tyynyjä alle?