Millä kaikilla paikkakunnilla olet asunut elämäsi aikana? Vai oletko asunut vain yhdessä paikassa?
Millä kaikilla paikkakunnilla olet asunut? Vai oletko asunut vain yhdessä paikassa? Mikä asuinpaikka oli mieluisin?
Kommentit (38)
Suomessa viidellä paikkakunnalla, kolmessa eri maassa yhdellä paikkakunnalla per maa. Mutta olen jo 55, aika lailla olen kerennyt paikallaankin olla :)
Pikkupaikakuntia en halua kertoa ettei tunnisteta, niitä on kolme Pirkanmaa ja Satakunta alueella. Lisäksi Pori, Espoo ja Helsinki.
Helsingistä tuli koti :).
Myös yksi vuosi ulkomailla, mutta sekin niin pieni paikka että en halua kertoa. Keski-Eurooppa.
Ainakin kymmenisen eri paikkakuntaa eri puolilla Suomea Lapista Helsinkiin ja Itä-Suomesta Hämeeseen. Lisäksi Pietarissa, Tukholmassa ja vielä eräässä kaupungissa Venäjällä, mutta sitä en enää sen tarkemmin avaa jottei mene liian tunnistettavaksi.
Mitä väliä vaikka tunnistaa? Tehän kirjoitatte vierailija statuksella, jolloin tunnistaja ei pääse muiden kirjoitamienne viestien jäljille? Ja jos tunnistaja kehtaa sanoa livenä, että tunnistin, tulee hän itsekin paljastuneensa AV-mammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä vaikka tunnistaa? Tehän kirjoitatte vierailija statuksella, jolloin tunnistaja ei pääse muiden kirjoitamienne viestien jäljille? Ja jos tunnistaja kehtaa sanoa livenä, että tunnistin, tulee hän itsekin paljastuneensa AV-mammaksi.
Olen vain yleensäkin tosi tarkka yksityisyydestäni. Enkä viitsi profiloitua av-mammaksikaan, koska oikeasti käyn täällä vain satunnaisesti, jos vaikka sattuu googlettamaan jotain kiinnostavaa ja sen kautta klikkaa linkkiä tällä palstalle.
9 kaupunkia Suomessa... Työ kuljettanut.
Turku, Lappi tl, Pori, Kankaanpää, Rautavaara, Anjalankoski, Vantaa, Helsinki, Tukholma, Tampere. Tukholmasta tykkäsin eniten.
24 vuotiaaksi asti Espoossa, sen jälkeen Vihdissä kohta pari vuotta.
Tämä Vihti, Nummela siis, on nyt mieluisin. Sopivan rauhallinen ja luonnonläheinen, mutta palvelut lähellä. Juuri minun makuuni.
Joensuu, Liperi, Leppävirta, Hampuri, Helsinki, Vantaa, Winnipeg, Sydney, Adelaide, nyt Espoo.
Sotkamo-Rovaniemi-Turku-Raisio-Helsinki. Viimeksi mainitussa olen asunut pian 30v joten se on paras.
Helsinki, Kouvola, Nurmijärvi, Porvoo, Lappeenranta
Espoo, Kotka, Lahti, Tampere, Lempäälä, Nokia ja nyt taas Tampere. Tätä pienempään kylään en muuta enää ikinä!
Mä olen asunut kolmella paikkakunnalla, ja nyt asun taas kotipaikkakunnallani. Kun lapset ovat koulunsa käyneet, olen ajatellut muuttaa lähikaupunkiin.
Sotkamo 1988-2003, Kuhmo 2003-2006, Lieksa2006-2009, Kajaani 2009 -
Sotkamo oli ja on mieluisin, se on kotikuntani.
Kouvolassa koko ikäni. Eskolanmäki ja lehtomäki.