Haluan liittyä moottoripyöräkerhoon - mielipiteitä?
Mulla on ollut jo jonkin aikaa haaveena liittyä johonkin mpkerhoon lähinnä sen takia, että kun moottoripyörällä tuolla liikenteessä ajelee, niin siellä tuppaa aina ne bmw runkut kiilaamaan perseeseen kiinni. Olen ajatellut että jos saisin jonkun pahamaineisen mpkerhon liivit niskaan, niin luulenpa että näillä kyseisillä munanjatke mahtailijoilla menisi tutti suuhun, ja loppuisi se uhmailu.
Toki onhan siinä myös se veljellisyys ja suhteet. Baarijonossa joku alkaa haastamaan riitaa, niin tarvi kun 1 soitto tehdä niin takana onkin 20 partajeesusta tuomassa pesäpallomailoin ja teleskooppipampuin turvaa ja backuppia.
Se houkuttelisi myös, että saisi työnohelle pientä tienestiä (huumeilla, aseilla?), mutta ennenkaikkea se kunnioitus mitä alkaisi näkymään tuolla ihmisten ilmoilla, kun tunnusliivit päällä talloisi, niin houkuttelee.
Mielipiteitä? Herättääkö moottoripyöräkerholaiset teissä pelkoa? Oletteko ajatelleet koskaan liittyvänne mpkerhoon? Onko antaa neuvoja? Parta ei kasva, mutta toivottavasti se ei ole este kerhoon liittymiselle. Pidetään keskustelu asiallisena!
Kommentit (24)
Eikö tämä herätä mitään mielipiteitä kenessäkään? -ap
Lähdetään nyt ensin siitä, että onko sun pyörä Harley-Davidson? On ehto sellaiseen kerhoon liittymiselle, mistä vissiin haaveilet.
Jos olet nainen, on sulle todennäköisesti tarjolla ainoastaan rooli jonkun moottoripyöräjengin spermaviemärinä.
Jos olet mies, teetä itse nahkaliivi, jossa on joku pahamaineinen logo ja englanninkielinen nimi + MC-liite.
siinähän liityt. Aika paljon "uskottavuutta" vie että kyselet täälä tota..
Jos koet sen olevan tarpeellista, niin liity vain. Toki suoraan ei ole asiaa näihin kuuluisimpiin jengeihin, joudut ikävä kyllä menemään näiden "seuraaja" kerhojen kautta, ja siellä todistaa olevasi kelpo henkilö isompiin jengeihin. Ja kyllä, se tarkoittaa rikoksien tekemistä.
Jaa että haluat hang aroundina tehdä vuosikaupalla kaikenlaisia paskahommia. 😂
Sama täällä! Haluaisin liittyä siihen cannonball nimiseen kerhoon mistä Arman teki sen dokumentin! Todella mielenkiintoista oli seurata niin rehdin ja leppoisen oloisia partajaakkoja. :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut jo jonkin aikaa haaveena liittyä johonkin mpkerhoon lähinnä sen takia, että kun moottoripyörällä tuolla liikenteessä ajelee, niin siellä tuppaa aina ne bmw runkut kiilaamaan perseeseen kiinni. Olen ajatellut että jos saisin jonkun pahamaineisen mpkerhon liivit niskaan, niin luulenpa että näillä kyseisillä munanjatke mahtailijoilla menisi tutti suuhun, ja loppuisi se uhmailu.
Toki onhan siinä myös se veljellisyys ja suhteet. Baarijonossa joku alkaa haastamaan riitaa, niin tarvi kun 1 soitto tehdä niin takana onkin 20 partajeesusta tuomassa pesäpallomailoin ja teleskooppipampuin turvaa ja backuppia.
Se houkuttelisi myös, että saisi työnohelle pientä tienestiä (huumeilla, aseilla?), mutta ennenkaikkea se kunnioitus mitä alkaisi näkymään tuolla ihmisten ilmoilla, kun tunnusliivit päällä talloisi, niin houkuttelee.
Mielipiteitä? Herättääkö moottoripyöräkerholaiset teissä pelkoa? Oletteko ajatelleet koskaan liittyvänne mpkerhoon? Onko antaa neuvoja? Parta ei kasva, mutta toivottavasti se ei ole este kerhoon liittymiselle. Pidetään keskustelu asiallisena!
Hanki tekoparta ja karvahattu. Ja mopo. Halavatun papat! Traktori herättäisi kyllä enemmän kunnioitusta
Vierailija kirjoitti:
Lähdetään nyt ensin siitä, että onko sun pyörä Harley-Davidson? On ehto sellaiseen kerhoon liittymiselle, mistä vissiin haaveilet.
Ei muuten ole tuollaisia ehtoja :'D
No onhan niitä mp-kerhoja pilvin pimein. Tosin harva on pahamaineinen, tietämättömälle saattavat vaikuttaa siltä.
Itse bemari kuskina voin myöntää, että kiilailen mopoilijoita ja moottoripyöräilijöitä liikenteessä, mutta en ikinä liivijengiläisiä. Tulis vaan turpaan niiltä..
Kunnioitus? Hahhahhah! Itse katson näitä keski-ikäisiä mopopoikia lähinnä huvittuuneesti jos sattuu joskus jossain vastaan tulemaan. Ja veikkaisin, että en ole ainoa. Mutta eihän siinä, antaa kaikkien kukkien kukkia. Kunhan eivät kuvittele liikoja itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Kunnioitus? Hahhahhah! Itse katson näitä keski-ikäisiä mopopoikia lähinnä huvittuuneesti jos sattuu joskus jossain vastaan tulemaan. Ja veikkaisin, että en ole ainoa. Mutta eihän siinä, antaa kaikkien kukkien kukkia. Kunhan eivät kuvittele liikoja itsestään.
Enpä usko, että olet tuota mieltä kun muutama 2 ja puoli metrinen partajumala tatuointeineen pitbulleineen tulisi sinun eteesi pimeällä kadulla. Olen melko varma, että siinä vaiheessa paskoisit housuun ja huutaisit äitiä.
Anonyyminä on helppo huudella!
Onhan tällä yhdellä kasvovärjätyllä kuulajoukkueella oma edustuksensa somessa. Ehkä häneen voisit ottaa yhteyttä?
Ja en ole ymmärtänyt pelätä mopojengejä tai jengiläisiä. Pitkälle elossa pärjää käytöstavoilla ja liikennesääntöjä ymmärtämällä.
Vaatii sitoutumista ja elämäntavan muutosta yhteiskunnasta poistumiseen. Siellä ei päde sitten muut kuin kirjoittamattomat lait. Toki voit yrittää tasapainoilla yhteiskunnan ja kerhon välillä, mutta se käy raskaaksi. Punainen mökki ja perunamaa ei kuulu kerhoon.
Voit ajatella asiaa, siten, että olet muuttamassa ulkomaille, etkä palaa koskaan takaisin nykyiseen arkeesi. Jos tällainen ajatus saa tukea päässäsi, ja näet mahdollisuuksia siihen ja palavaa halua elämäsi muutokseen, niin olet oikea henkilö. Arvostusta ja kunnioitusta et tule saamaan. Olet yhteiskunnan tutkassa jatkuvasti erilaisten viranomaisten toimesta. Asuntosi ulkopuolella on tummaikkunainen Volvo. Poiliisi pysäyttää yllättävän usein. Henkilötunnuksesi takana on Matti Meikäläinen, 131285-123X JR. Järjestäytynyt Rikollisuus. JA se ei lähde pois, kuten ei sosiaalitunnuksesikaan. Palkintona on vapaus siten, mitä se ilman yhteiskuntaa voi olla yhteiskunnan sisällä.
Up