Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fitline-ravintolisät ja raju allerginen reaktio

Vierailija
20.02.2017 |

Ajattelin vähän avautua Fitline tms. palveluiden tuotteista, kannattaa kaksi kertaa miettiä hankkiiko vastaavia hömpötyksiä.

Olimme viimeviikolla jollain terveysluonnolla missä Fitlinen edustajakin oli paikalla kauppaamassa tuotteita, ja arvonnasta voitin Fitlinen Activize - jauhetta jota suositeltiin käytettävän aamuisin piristävänä. Kokeiltiin ko. ainetta jo paikan päällä ja ajattelin että noh kokeillaan kun kerta tämän ilmaiseksi sai.

Tänä aamuna tein juoman aineesta, yhden kauhallisen laitoin ja vedin juoman naamaan. Heti sen jälkeen kasvojani alkoi kirveeltää kamalasti ja menin peilin eteen; naamani oli punaisen laikukas, korvat tulipunaiset, käsivarret punaisena ns. nokkoihottumassa ja polvet punaiset, turvonneet ja kuumottavat. Myös käsiä särki paikoittain. Hätäännyin ja otin Histeciä jota onneksi kotoa löytyi ja parin tunnin päästä tilanne rauhoittui.

Juoman suositus on 1-3 mitallista ja otin vain yhden, miltä olisin lie näyttänyt kolmen mitan jälkeen. Tästä lähtien en kyllä edes ilmaiseksi kokeile vastaavia hömpötyksiä :/

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö lukenut tuoteselostetta?

Vierailija
2/5 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ollut allerginen reaktio, vaan kuuluu asiaan. Mulle tosin ei tullut koskaan vaikka käytin 2v ja välillä paljonkin, joten lopetin. Se reaktio on merkki siitä, että kehosi ei ole kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet allerginen jollekin tuotteen ainesosalle. Tuskin se on valmistajan syytä? Olen samaa mieltä siinä, että hämpötyksiähän nuo on, mutta ei sun allergia silti ole niiden vika. 

Vierailija
4/5 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ollut allerginen reaktio, vaan kuuluu asiaan. Mulle tosin ei tullut koskaan vaikka käytin 2v ja välillä paljonkin, joten lopetin. Se reaktio on merkki siitä, että kehosi ei ole kunnossa.

Höpö löpö. Kaikkeen sitä ihmiset uskookin.

Vierailija
5/5 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niasiini ja flush-reaktio. Tapahtunut mullekin eri tuotteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan