Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa olla töissä klo 8-16. 8h tuntia on aivan liikaa.

Vierailija
20.02.2017 |

Joo tietääkseni ihan terve olen.

En vain jaksa olla töissä.
Odotan aamulla ruokataukoa ja ruokatauon jälkeen kotiin pääsyä.

Onneksi työssäni ollaan enemmän ulkona.

Sisäpäivinä rupean ekan vartin jälkeen katsomaan 5 min välein kelloa, että koskas täältä pääsee pois.
Tylsistyn kuoliaaksi työpaikalla.

3 h päivät olisivat paljon mukavempia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ap epänormaali noin me kaikki ajattelemme ellet ole jossain superkivassa hommassa. Harva kuitenkin on.

Me muut vaan emme inise ääneen tuosta.

Vierailija
2/10 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä vapaan kasvatuksen hedelmiä, kun kaikki pitäisi saada heti. Voi voi, elämä ei ole pelkkää sunnuntaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jo 6 tuntia on tuskastuttavaa, en osaa edes kuvitella olevani 8 tuntia.. Mutta kyllä se toisinaan on kivaakin

Vierailija
4/10 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme tuntia olisi kieltämättä kiva työpäivän pituus, mutta sillä ei kyllä elätä itseään. 

Vierailija
5/10 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala yrittäjäksi niin voit tehdä ihan niin lyhyitä päiviä kuin haluat.

Vierailija
6/10 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi mä teen 30h/ vko vuorotyötä. Ei kiinnosta 8-16 päivätyö.

Vierailija
7/10 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää hallituksen linjaus pidemmistä työpäivästä kun muualla saadaan hyviä tuloksia lyhyemmistä työpäivistä.

Vierailija
8/10 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hae sitten parempi työ jos luulet sellaisen saavasi. Alkaa olla tässä maassa tolkuton määrä porukkaa jotka pistävät töitä tekevät veronmaksajat oman velttoudensa maksumiehiksi. Itse tein nuorena 7 päiväistä työviikkoa kuukausitolkulla jotta sain säästettyä rahat opintoihin. Nyt hyvä duuni ja rahaa sen verran ettei tarvitse eläkkeelle pääsyä miettiä. Voin ruveta velttoilemaan jo 55 vuotiaana, mutta omilla rahoillani. Kaikki sosiaalipummit pitäisi lähettää asuntopulasta kärsivistä kasvukeskuksista landelle niihin taloihin joihin ei muuten asujia saada.

Vierailija
9/10 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopiva työpäivä nykyisissä hommissa olisi 4 tuntia, tämä on sellainen aika  minkä verran nykypaikassa riittää sitä oikeaa työtä tehtäväksi. Loppuaika on nettisurffailua, lehtien lukemista ja kahvitaukoilua sekä yleistä tuskailua ajan hitaasta matelusta.

Vierailija
10/10 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pummien maksumies kirjoitti:

No hae sitten parempi työ jos luulet sellaisen saavasi. Alkaa olla tässä maassa tolkuton määrä porukkaa jotka pistävät töitä tekevät veronmaksajat oman velttoudensa maksumiehiksi. Itse tein nuorena 7 päiväistä työviikkoa kuukausitolkulla jotta sain säästettyä rahat opintoihin. Nyt hyvä duuni ja rahaa sen verran ettei tarvitse eläkkeelle pääsyä miettiä. Voin ruveta velttoilemaan jo 55 vuotiaana, mutta omilla rahoillani. Kaikki sosiaalipummit pitäisi lähettää asuntopulasta kärsivistä kasvukeskuksista landelle niihin taloihin joihin ei muuten asujia saada.

Sinä tässä se pahin lusmu olet. Mitä jos vaikka muuttaisit jonnekin missä ei makseta veroja. Muistathan sitten että kukaan ei mitään anna sitten sinullekaan. Ja itse pääset velttoilemaan jo 55-vuotiaana täällä Suomessa, kun et eläessäsi ole maksanut peruskoulutuksestasi, terveydenhoidostasi etkä lääkkeistäsi niiden kokonaista hintaa. Toivottavasti muutat täältä vi**tuun niin ei tarvitse tollasta marisijaakaan kattella enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi