MIES, kumpi kuvien naisista miellyttää kasvoiltaan enemmän?
Kommentit (38)
Harmittaakohan naisia kun suuri osa miehistä valitsee A kun suominainen näyttää enemmän tolta B:ltä?
Jos olisin mies, olisin äänestänyt A:ta.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaakohan naisia kun suuri osa miehistä valitsee A kun suominainen näyttää enemmän tolta B:ltä?
Minusta tuo B näyttää enemmän ruotsalaiselta. A näyttää venäläiseltä tai karjalaiselta.
B. On jotenkin lämpimämpi ilmeeltään. Ei niin terävät piirteet.
m43
A on muuten oikeen kaunis ja vaikuttavasti meikattu, mutta en pidä iso nenäisistä naisista, joten vastaan B
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ainakaan harmita, noista kahdesta A on minunkin mielestä kauniimpi vaikka kauneimmat naiset yleensä ovatkin vaaleampia kuin hän. Tässähän on verrattavana kaksi yksilöä, ei kaksi tasavertaista mutta eri tyylistä.
A paranisi kevyemmällä meikillä
B paranisi laihduttamalla ja kevyemmällä meikillä
B näyttää luonnollisemmalta ja aidolta.
Vähän huonot kuvat. Siis siinä mielessä, että A on selsti "flirtimpi" ja halukkaamman näköinen asentonsa ja ilmeensä puolesta.
Jos haluaisi oikean näkökulman, kannattaisi valita kuvat joissa kuvattu samasta kulmasta ja molemmilla perushymy.
A on mies. Katsokaa käsiä. Homot :DD
A on tyypillinen selfiepissis, liioiteltu joka suhteessa. Vastaan B.
Vierailija kirjoitti:
A on muuten oikeen kaunis ja vaikuttavasti meikattu, mutta en pidä iso nenäisistä naisista, joten vastaan B
Minä taas pidän isonenäisistä, mutta A näyttää hieman synkeältä. B on iloisemman oloinen, siksi mieluummin hänet. Sillä ei ole minulle väliä onko vaalea vai tumma.
Valitsin B, paljon miellyttävämmän näköinen. A on kylmä kolkkonaama.
M40
A näyttää siltä, että sillä on iso kulli. Lännenmies vako leuassa. Vähän tulee Michael Jakson mieleen.
A:ta tekisi mieli kuksaista, B:ltä odottaisin korkeintaan tuoreita sämpylöitä ja pullaa.
Mua hämmästyttää, että näiden ilmeistä ei ole puhuttu. Mielestäni b on kauniimpi, mutta luulen, että jos a hymyilisi ja b ei niin a olisi mielestäni kauniimpi. Jos molemmat hymyilisi olisi jo vaikeampaa.
Kyllä sitä kumman tahansa rinnuksille mällit ampuisi. Ehkä ennemmin A:n, koska on vähän horahtavan oloinen pimatsu.
A:lla muutenkin miesmäiset kasvot, mutta silti näyttää olevan suositumpi vaihtoehto.. mielenkiintosta
A