Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsettomat naiset tekevät huoltosuhteestamme kestamättömän

Vierailija
20.02.2017 |

Vela-naiset ottavat ja ottavat yhteiskunnalta, mutta eivät anna takaisin.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Onpas kiva, että tää koskee vaan naisia! 😝 Fantsumpi teoria tollee, pidä toi.

Vierailija
2/32 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Onpas kiva, että tää koskee vaan naisia! 😝 Fantsumpi teoria tollee, pidä toi.

Tietenkin tämä koskee naisia, koska vain naiset voivat synnyttää. Hemmetti, heillehän on jopa modernin lääketieteen voimin mahdollistettu lisääntyminen ILMAN miestä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme trolli täällä riehuu. Ei jaksa... tai no jos ihan vähän: Vela-miehet taas ovat tietysti luomakunnan epäitsekkäitä kruunuja? Ja me tahattomasti lapsettomat olemme vain elämässä epäonnistuneita ja turhia huolimatta siitä, miten tuottavaa työtä teemme (vieläpä ilman lasten sairastelusta johtuvia vapaita).

Naiset nyrkin ja hellan väliin lisääntymiskoneiksk, eikö niin! Paitsi, jos joku muslimi tätä toivoo, silloin on kyllä täysin länsimaisten arvojen vastaista ja suoraan saatanasta!

Vierailija
4/32 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teoriasi pätee siihen, että näiden joiden pitäisi maksaa minun eläkkeeni jää eläkkeelle paljon ennen minua? Eli ne lapset, jotka minä olen jättänyt tekemättä jäävät työkyvyttömyyseläkkeelle enevissä määrin.

Vierailija
5/32 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vela-naiset muka ottaa sen enempää kuin miehetkään? Käyvät työssä ja maksavat veronsa.

Vierailija
6/32 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tee. Meillä on ihan riittävästi työvoimareserviä jo nyt huolehtimaan suurista ikäluokista. Heille vaan pitää järjestää töitä.  Kun suuret ikäluokat ovat siirtyneet ajasta ikuisuuteen, huoltosuhdeongelma poistuu. 

Vierailija
7/32 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voi voin synnyttää heti kun minulle taataan kunnon kivunlievitys, kroppani ei mene piloille raskauden ja synnytyksen takia ja että joku muu hoitaa ja maksaa lapsen kasvatuksen.

Vierailija
8/32 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nice prouvou

Not.

Vastaan silti. Kyllä sitä on näin lapsettomana tullut tehtyä työtä 15-vuotiaasta asti. Jopa ilmaista työtä joskus, jota vapaaehtoistyöksi myös kutsutaan. Tullut autettua muita ihmisiä ja eläimiäkin milloin missäkin. Ja töissä annan perheellisten valita lomat ensin ja usein olenkin sitten päivystyksessä tai otan lomat viimeisenä. Mutta kiva kuulla että olen turha.

Vierailija
9/32 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ilmastopakolaisuus alkaa, niin Suomessa riittää työikäisiä ja nuorempia asukkaita. Ette ihan oikeasti tajua edes kuinka pientä nykyinen pakolaisuus on siihen verrattuna.

Vierailija
10/32 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vela-naiset ottavat ja ottavat yhteiskunnalta, mutta eivät anna takaisin.

Älä syyllistä naisia. Miehetkään eivät halua lapsia!

Vierailija
11/32 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Mitäs ette maksa mitää ilmaisesta työstä jota ei edes arvosteta. Ja naisen työhän on turhaa paskaa. Maskuliinisuus rulaa. Sen te miehet olette historiassa opettaneet.

Ja mites nyt on naisen vikaa? Erittäin harva mies edes haluaa lapsia.

Vierailija
12/32 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tekee vauva-palstasta kestämättömän.

Vierailija
13/32 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ilmastopakolaisuus alkaa, niin Suomessa riittää työikäisiä ja nuorempia asukkaita. Ette ihan oikeasti tajua edes kuinka pientä nykyinen pakolaisuus on siihen verrattuna.

Nyt voimme vain veikkailla kumpi on se seuraava suuri ryhmä. :D Kiinalaiset vain intialaiset.

Vierailija
14/32 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kasvattilapsisysteemi olisi edelleen yhtä yksinkertaista kuin joskus muinoin, voisin ottaa 1-4 jonkun huoltajaksi kykenemättömän lasta omakseni. Nyt sitten vaan elelen lapsettomana ja maksan veroja 20 000 e/ vuosi. 

Vierailija
15/32 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepäs julistamaan ilosanomaasi niihin ketjuihin, joissa miehet sanovat, että yksikään mies ei halua lapsia ja nekin perheet, joissa lapsia on, on lapset saatu alulle miestä huijaamalla.

Vierailija
16/32 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vela-naiset muka ottaa sen enempää kuin miehetkään? Käyvät työssä ja maksavat veronsa.

On naisten vastuulla tehdä luoda lisää veronmaksajia. Tästä syystähän naisten ei tarvitse käydä armeijaakaan, kun lisääntymisikäisiä naisia tarvitaan luomaan uutta elämää, jos sota pääsee joskus harventamaan väestöämme. Ap

Vierailija
17/32 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne lapsettomat ja työttömät peräkammarin pojat siellä syrjäkylillä eivät? Jep, tuottavat siellä ihan hirveästi toisin kuin me yksin jääneet akateemiset ja työssäkäyvät naiset. Tunnen raskaan syyllisyyden taakan kyllä nyt.

Vierailija
18/32 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuri tekee lapsia minunkin puolestani, ei mun tarvitse kroppaani pilata. Sillä on joka lapsella eri isä, joten tulee sitten sitä geenipooliakin laajennettua, kaikilla kun ei ole edes suomi-isä. Kysyin kerran, että montako aikoo tehdä, niin vastasi että niin monta kun vaan on tullakseen. Nyt sillä on niitä vasta 5.

Vierailija
19/32 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ne lapsettomat ja työttömät peräkammarin pojat siellä syrjäkylillä eivät? Jep, tuottavat siellä ihan hirveästi toisin kuin me yksin jääneet akateemiset ja työssäkäyvät naiset. Tunnen raskaan syyllisyyden taakan kyllä nyt.

Hyvä esimerkki. Ne "peräkammarin pojat" hankkisivat mielellään perheen niiden "akateemisten ja työssäkäyvien naisten" kanssa, mutta nämä naiset eivät siihen suostu. Syy on siis naisissa. Ap

Vierailija
20/32 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntyjät tekevät maailmasta ylikuormittuneen ja kestämättömän paikan meille jokaiselle.

Lapseton ihminen ei kuormita.

Luuletteko että teidän mukelonne eivät kuluta mitään, vaan ainoastaan hyödyttävät tätä planeettaa.

Tiedätkö ap. edes mitä raha oikeasti on?

Se on velkaa. Ja se on bittejä.