Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen alkanut arvottaa deittikumppaneitani "Lottotestin" mukaan.

Vierailija
20.02.2017 |

Ideana Lottotestissä on siis se, että kysyy, mitä mahdollinen tuleva kumppani tekisi päävoiton osuessa kohdalle.

Itse arvostan matkailua, kouluttautumista, hyväntekeväisyyttä ja itsen ja läheisten hyvinvointia. Jos deittikumppani luettelee, miten täyttäisi autotallinsa eri vuosikymmenten klassikkoautoilla, siihen päälle pari moottoripyörää, yksityiskoneella tehtyjä matkoja johonkin typerään turistipaikkaan, nenäleikkauksia ja loppuelämäksi shampanjaa ja kaviaaria aamupalaksi, niin deittailun voi lopettaa samantein.

Se, mitä kohti ihminen pyrkii ja mistä haaveilee kertoo paljon ihmisestä. Paljon enemmän kuin senhetkinen koulutustaso tai paljonko tilillä on rahaa. Tai se ulkonäkö.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, naisilla on niin paljon valinnanvaraa, että voi tehdä mitä lystää miehillä ja silti riittää tungosta.

Vierailija
2/8 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen samaa!

Eihän tuo mikään aukoton testi ole, mutta antaa tosi paljon.

Jos edessä on kaksi muuten täsmälleen yhtä kiinnostavaa ja samanlaista miestä, niin jos toinen laittaisi miljoonan itsensä kehittämiseen (vaikka kitaratunneille, kielten opiskeluun..) ja turvattuun tulevaisuuteen ja toinen kertoisi kullatuista oluthanoista miesluolassaan, niin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, naisilla on niin paljon valinnanvaraa, että voi tehdä mitä lystää miehillä ja silti riittää tungosta.

taas yksi sudenkuoppa kilttimiehelle

Vierailija
4/8 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ideana Lottotestissä on siis se, että kysyy, mitä mahdollinen tuleva kumppani tekisi päävoiton osuessa kohdalle.

Itse arvostan matkailua, kouluttautumista, hyväntekeväisyyttä ja itsen ja läheisten hyvinvointia. Jos deittikumppani luettelee, miten täyttäisi autotallinsa eri vuosikymmenten klassikkoautoilla, siihen päälle pari moottoripyörää, yksityiskoneella tehtyjä matkoja johonkin typerään turistipaikkaan, nenäleikkauksia ja loppuelämäksi shampanjaa ja kaviaaria aamupalaksi, niin deittailun voi lopettaa samantein.

Se, mitä kohti ihminen pyrkii ja mistä haaveilee kertoo paljon ihmisestä. Paljon enemmän kuin senhetkinen koulutustaso tai paljonko tilillä on rahaa. Tai se ulkonäkö.

Hyväntekeväisyys ja hyvinvointi voivat tarkoittaa ihan mitä hyvänsä. Jos ei tuon parempaan pystyisi niin deittikumppani saisi kyllä jäädä. Matkailu ihmisoikeuksia loukkaaviin valtioihin ei ole mikään hieno ansio.

Vierailija
5/8 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväntekeväisyys ja hyvinvointi voivat tarkoittaa ihan mitä hyvänsä. Jos ei tuon parempaan pystyisi niin deittikumppani saisi kyllä jäädä. Matkailu ihmisoikeuksia loukkaaviin valtioihin ei ole mikään hieno ansio.

No kas kun näistä voi sitten keskustella enemmän! En tarkoittanut, että päätän tulevan aviomieheni pelkän Lottotestin avulla, vaan se antaa hyvän suunnan sille, kannattaako edes alkaa suhteeseen miehen kanssa. Ei tarvitse käyttää aikaa ihmiseen, jonka suurimmat unelmat ovat minun mielestäni aivan tyhjänpäiväisiä. 

ap

Vierailija
6/8 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat tylsältä. Miksi kuluttaa aikaansa vuosia koulunpenkillä vain jonkun tittelin takia kun on aikaa ja mahdollisuuksia oppia mitä vain huvittaa? Mä ainakin opiskelen/luen ihan itsenäisesti kirjoja ja tutkin asioita netistä. Jos olis rahaa kävisin varmaan kaiken maailman seminaareissa. En mä mitään paperia silloin tarvis todistaan mun osaamistani, kun en työpaikkaakaan tarvitsisi (jos siis rahoo olisi ylinmäärin). Mitä tarkalleen ottaen on se hyvinvointi ja onni sun mielestä? Mun mielestä onni on sitä, että innostuu jostain (vaikka moottoripyöristä tai postimerkeistä) ja voi toteuttaa itseään harrastuksen parissa. Mä ainakin ymmärrän hyvin, miksi joku innostuu vanhoista autosta, nehän ovat omalla tavallaan taideteoksia. Innostuminen on mielestäni yksi syvimpiä syitä elää olisi innostumisen kohde mikä tahansa. 

Vierailija
7/8 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kas kun näistä voi sitten keskustella enemmän! En tarkoittanut, että päätän tulevan aviomieheni pelkän Lottotestin avulla, vaan se antaa hyvän suunnan sille, kannattaako edes alkaa suhteeseen miehen kanssa. Ei tarvitse käyttää aikaa ihmiseen, jonka suurimmat unelmat ovat minun mielestäni aivan tyhjänpäiväisiä. 

ap

Kannattaa varmaan kirjoittaa jo siihen nettideitti-ilmoon tämä testi ja omat vastaukset siihen niin ei tarvitse edes aloittaa deittailua tyhjänpäiväisistä unelmoivien kanssa.

Vierailija
8/8 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat tylsältä. Miksi kuluttaa aikaansa vuosia koulunpenkillä vain jonkun tittelin takia kun on aikaa ja mahdollisuuksia oppia mitä vain huvittaa? Mä ainakin opiskelen/luen ihan itsenäisesti kirjoja ja tutkin asioita netistä. Jos olis rahaa kävisin varmaan kaiken maailman seminaareissa. En mä mitään paperia silloin tarvis todistaan mun osaamistani, kun en työpaikkaakaan tarvitsisi (jos siis rahoo olisi ylinmäärin). Mitä tarkalleen ottaen on se hyvinvointi ja onni sun mielestä? Mun mielestä onni on sitä, että innostuu jostain (vaikka moottoripyöristä tai postimerkeistä) ja voi toteuttaa itseään harrastuksen parissa. Mä ainakin ymmärrän hyvin, miksi joku innostuu vanhoista autosta, nehän ovat omalla tavallaan taideteoksia. Innostuminen on mielestäni yksi syvimpiä syitä elää olisi innostumisen kohde mikä tahansa. 

Tarkoitin kouluttautumisella sitä, että ihminen on kiinnostunut oppimaan ja kehittämään itseään. En tarkoittanut sitä, että lottovoitolla pitäisi tähdätä tohtoriksi. Mutta jos ei kiinnosta minkään uuden oppiminen, kuten harrastusten tai kielten, niin minua henkilökohtaisesti ei oikein innostaisi. Voihan se kiinnostuksen kohde olla mikä tahansa, kuten vaikka niiden klassikkoautojen rakentaminen tai moottoripyörämatkustaminen! Jos sen sijaan haluaa vain täyttää autotallinsa niillä, eikä tehdä mitään, niin en näe siinä mitään hienoa tai tavoiteltavaa. Niiden ylläpito ei ole ilmaista ja jos meinaa vain tuhlata rahansa niihin, tulee olemaan rahavaikeuksissa tulevaisuudessa. Kyllä taideteoksiakin pitää huoltaa ja niitä varten tarvitaan vakuutuksia.

Hyvinvoinnilla tarkoitin sitä, että pitää itsestään ja läheisistään huolta. Jos unelmana on vetää kilo sisäfilettä aamupalaleipien päällä ja huuhtoa ne litralla jotain kallista tuontiolutta, niin.. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme