Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisko sulle ok jos sun exä ja hyvä ystäväsi....

kysympähän vaan
20.02.2017 |

Olisko sulle ok jos sun hyvä ystäväsi ja sun exä olisivat paljon tekemisissä keskenään. Soittelisivat päivittäin mutta sinulta asia halutaan pitää piilossa. Miten suhtautuisit jos saisit tietää tän kuvion ?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minä saisin tietää sen kuvion, jos se kerran pidettäisiin minulta salassa?

Vierailija
2/17 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paras kaveri olisi täydellinen mun exälle, molemmat vaan inhoaa toisiaan. Mutta minua ei haittaisi koska kumpaankin on hyvät välit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex ja paras kaveri panivatkin, oli mulle aivan OK. Koska ex on ex.

Vierailija
4/17 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ihmiset elävät kuten haluavat. Minulla ei ole mitään valtaa heihin.

Minusta asia voi toki tuntua pahalta, mutta se ei kuulu minulle tipan vertaa.

Vierailija
5/17 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisit tietää

Vierailija
6/17 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaisin etsiä uusia ystäviä... Onnenpotkut molemmille:)

Vierailija
7/17 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heilauttaisi elämääni mitenkään. Ihmettelisin kyllä suuresti, koska eivät todellakaan sopisi toisilleen :-) Mutta erosta on kymmenen vuotta eikä ex herätä minkäänlaisia tunteita, joten aivan yhdentekevää.

Vierailija
8/17 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan kun mun kaveri touhuaa tämmöistä hyvän ystävänsä selän takana niin eipä kovin kiva kaveri ole ainakaan mun mielestä. Tai jos avoimesti kertoisi että soittelevat niin asia olisi ok mut kun pitää varta vasten  piilotella niin se ei ole reilua.

Vierailija
9/17 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt eroaisin poikaystävästäni, niin en usko että voisin vaatia ystäviäni katkaisemaan välejään häneen. Olisi todella itsekästä vaatia sellaista. Heistä on tullut myös hänen ystäviään.

Vierailija
10/17 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olisi ok. Mun mielestä on naurettavaa, että jotkut kuvittelevat "omistavansa" toisia ihmisiä ja voivansa määritellä, ketkä saavat deittailla ja ketkä eivät. Ex on ex. Kaveri on kaveri. Kumpaakaan en omista. Ei ole minulta mitään pois, jos haluavat deittailla.

Jotenkin niin 12-wee, amerikkaa ja prinsessaa tuollainen "kaverin exiin ei kosketa". Ihan oikeasti, nauran teille :D

Vierailija
11/17 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi. Saisivat jatkaa kyllä ihan rauhassa ilman minua. Girlcode.

Vierailija
12/17 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysympähän vaan kirjoitti:

Mietin vaan kun mun kaveri touhuaa tämmöistä hyvän ystävänsä selän takana niin eipä kovin kiva kaveri ole ainakaan mun mielestä. Tai jos avoimesti kertoisi että soittelevat niin asia olisi ok mut kun pitää varta vasten  piilotella niin se ei ole reilua.

Aika usein, jos oman selän takana touhutaan paljon asioita, niin syy löytyy itsestä. Toki satunnaisesti ihmiset voivat salailla asioita, mutta jos tätä tapahtuu usein, niin kandee katsoa peiliin.

Minulla on kaksi teiniä, jotka valehtelevat isälleen. Minäkin joudun kaunistelemaan totuutta. Miksiköhän....syy ei todellakaan ole meissä kolmessa.

Vierailija
13/17 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys olisi suuressa vaarassa loppua siihen. En osaa sanoa miten toimisin normaalimman/terveemmän parisuhteen jäljiltä, mutta oman exäni kanssa läheisissä väleissä olevien kanssa en tahtoisi olla kovin paljoa tekemisissä.

Vierailija
14/17 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun paras kaveri ja mieheni panivat meidän suhteemme aikana ja siihen loppui sitten luottamus molempiin. Molemmat lensi pellolle elämästäni 9 vuoden ja parin lapsen jälkeen. Akka oli vielä esikoisemme kummitäti.

Vierailija
15/17 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei olisi ok. Ystävä olisi mielestäni melko huono, sehän kertoisi ettei ole uskonut minua, ollut minun puolellani jne. koska voisi sellaiseen paskaläjään luottaa ja ihastua tai edes kaveerata.

Sitten olisi eri juttu jos olisi erottu ihan ystävinä ja ilman katkeruutta ja henkistä ja fyysistä väkivaltaa.

Vierailija
16/17 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei olisi ok. Ystävä olisi mielestäni melko huono, sehän kertoisi ettei ole uskonut minua, ollut minun puolellani jne. koska voisi sellaiseen paskaläjään luottaa ja ihastua tai edes kaveerata.

Sitten olisi eri juttu jos olisi erottu ihan ystävinä ja ilman katkeruutta ja henkistä ja fyysistä väkivaltaa.

Ystäväsi ei ole sinä. Eri ihmiset saavat ihmistä esille eripuolet. Jos joku kohtele sinuna paskamaisesti se ei auttamatta tarkoita, että kohtelee toista ihmistä vastaavalla tavalla.

Vierailija
17/17 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi todellakin ok. Ex on ex. Mun mielestä semmoinen "kaverin exiin ei kosketa" kuuluu lähinnä teineille, ei enää aikuisille. Lapsellista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän