Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ahdistunut

Vierailija
20.02.2017 |

Olen jatkuvasti ahdistunut ja jännittynyt.tätä on kestänyt jo monta viikkoa.olen soittanut useasti mm.kriisikeskukseen.mistä saisi oikeasti apua,lääkityskään ei auta!mielenterveystoimistoonkin hoitokontakti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla jäänyt krooninen stressi päälle? Jännitys lietsoo lisää jännitystä joka lisää ahdistusta joka saattaa laukaista paniikin ja tehdä olon niin sietämättömäksi ettei halua enää ulos mennä.

Minä koin saman vuosi sitten. Sain pitkän sairasloman.

En suostunut mielialalääkitykseen koska en halunnut jatkuvaa kemikaalisyöttöä elimistööni enkä mitään ylimääräistä sekoittamaan päätäni. Sain paniikkikohtauksiin otettavat benzot joita otin vain tarvittaessa kun se pahin olo iski. Käytin ensin puolikkaita beetasalpaajia jotta olo tasautuisi ja ettei sydän tykyttäisi, enää en ole tarvinnut niitäkään.

Ostin muutamia luontaistuotteita (omega-kalakapselit, d-vitamiini, c-vitamiinit, 5-htp, l-teaniini, l-tyrosiini ja melatoniinit jotta saan paremmat unet), tein ja teen edelleen lyhyitä kävelylenkkejä raikkaaseen ilmaan silloin kun stressaa tai jos alan vatvomaan jotain asiaa niin että alan melkein ahdistua, tein ja teen edelleen rentoutumis- ja meditaatioharjoituksia (esim. mindfulness) eli otan iisisti ja hengittelen syvään. Ajattelen vain tätä hetkeä enkä vatvo tulevia tai mieti että mitä pitäisi tehdä seuraavaksi.

Muista että aina kun alkaa ahdistaa niin pysähdy, hengitä nenän kautta sisään, pidätä hengitystä vähän aikaa ja hengitä suun kautta ulos. Tee tämä 3-5 kertaa. Silloin kehosi ja aivosi saavat happea ja rauhoitut automaattisesti.

Vierailija
2/3 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 jatkaa: tosiaan minulla oli sellainen olo ettei kukaan auta eikä ymmärrä, kun menin sairaalaan parin pahan paniikkikohtauksen jälkeen kun luulin että saan sydänkohtauksen (Suomen sairaaloissa jne muutenkin tuollainen kylmä ja tyly "itäblokkikohtelu" jossa ne luulee että toisten ongelmat johtuu joko huumeista, lääkkeistä tai alkoholista!), joten oli pakko alkaa itse tehdä asialle jotain ja pidä pintasi ja päätä että haluat parantua ja hävittää ahdistuksen elämästäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet ja kemikaalit helpottavat vain oireita, mutteivät syytä. Tämä kannattaa muistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan