Mies pesi ensimmäisen kerran selkääni saunassa ja minua häiritsi se...
että mieheni ei koskettanut takapuoltani ollenkaan eikä edes sanonut pepustani mitään vaikka se oli siinä paljaana odottamass edes jonkinlaista huomiota.
Miksi mieheni sanoo että minun ei tarvitse treenata takapuolta isoksi mutta ei kuitenkaam näy olevan yhtään innostunut tästä nykyisestä treenaamattomastakaan :/
Kommentit (27)
Ainiin piti siis tarkentaa että minun ei kuulemma tarvitse treenata peppuani koska se on hänen mielestään muka täydellinen juuri tällaisena. Ja paskat! Jos olisi niin kyllä hän edes jollain lailla olisi tuossa selänpesutilanteessa huomioinut sen. Ei huomioi takapuoltani muutenkaan koskaan.
Tunnen itseni epänaiseksi tämän takia.
Ap
Mun mies jättää aina selän vähemmälle huomiolle.
Eli selkää pestessä persettä pitää vähintäänkin kehua, mutta mielellään saisi laittaa mulkkua reikään? Vai mitä yritit sanoa?
Ootko tosissasi? Olisiko sen pitänyt työntää sinne jotakin, jotta olisit tyytyväinen? Miehesi taitaa olla tissimiehiä, ei peppumiehiä ja minusta se on hyvä niin.
Vittu että ap on vammainen. Kaikki naiset ei sitten todellakaan ole tommosia!
sitten kun ottaa perseestä kiinni niin valitetaan, että taas vain seksi kiinnostaa.
En ymmärrä ongelmaa. Mun mieskin yleensä jos suihkussa saunan jälkeen innostuu peseen mun selkää ilman, että on tarkoitus harrastaa seksiä (esim. Jos oon rättiväsynyt töistä ja mies tietää etten jaksa) jättää perseen huomiotta, koska haluaa vaan koskettaa ja hieroa samalla vähän eikä liittää siihen mitään seksuaalista.
Olisi ihanaa jos joskus tyytyisi vain selänpesuun..mutta äkkiä pitääkin tökätä se sinne ja on jotenkin irrallinen olo..olen vain suihkussa ja silläkin on hinta.
Vierailija kirjoitti:
Ootko tosissasi? Olisiko sen pitänyt työntää sinne jotakin, jotta olisit tyytyväinen? Miehesi taitaa olla tissimiehiä, ei peppumiehiä ja minusta se on hyvä niin.
No tisseissä se tosiaan on kiinni enemmän kuin itse edes jaksaisin. Harmitta vaan että perseeni ei näytä kiinnostavan. Tuntuu vaan siltä kuin se olisi vaan niin huono ettei sen takia kiinnosta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tisseissä se tosiaan on kiinni enemmän kuin itse edes jaksaisin. Harmitta vaan että perseeni ei näytä kiinnostavan. Tuntuu vaan siltä kuin se olisi vaan niin huono ettei sen takia kiinnosta.
Ap
No, ehkä se on huono. Ala kyykkäämään ja jätä sipsit ja siideri.
Ap treenaa se takapuolesi, jos se häiritsee itseäsi. Mitä sä mieheltä siitä kyselet?
Laita kuva, niin nähdään onko vika perseessä vai miehessä.
Pitäisikö seuraavalla kerralla pyytää ihan suoraan takapuolen pesua ja hierontaa, eikä käyttää sanaa selkä. Ja jos jotain reiän täytettä kaipaa, niin kertoa omana terminään siitäkin.
Vastenmielinen perse olisi se kyllä muuten ollut siellä tonkimassa kuola valuen.
Ap ottaa nyt vain peilin käteen ja kurkkaa millanen lättäperse sieltä näkyy.
En kyllä yhtään ihmettele jos on täysin treenamaton löllerö tai riippuva nahkaläjä koko perse että ei miestä kiinnosta. Suosittelen myös että lähetät sen kuvan meille arvioitavaks.
Itse treenaan ihan itseäni varten enkä tartte vartalostani mitään hyväksyntää mieheltäni, ei tulis mieleen edes kysyä.
Saisko naiset mielipiteitä? Tyttöystävä pyysi eilen hieromaan hartioita ja tein niin. Hän kumminkin riisui koko ylävartalon paljaaksi, niin olisiko rinnatkin pitänyt huomioida? Mieli olisi kyllä tehnyt, mutta en halunnut pilata hierontahetkeä pervoilulla.
Epätietoinen poikaystävä.
Jospa miehesi jätti peppusi huomiotta, koska se ei todellakaan herättänyt mitään haluja / mielenkiintoa. Älä huoli. Se on ihan normaalia. Yli 90 % miehistä pitää oksettavana näkynä löysää lättypersettä, jota voi korkeintaan panna tukevassa humalassa ja pimeässä.
Jospa mies ei ole niin kiinnostunut vartalostasi vaan luonteestasi ehkäpä? Ei ole siis pinnallinen ihminen?