Mies pesi ensimmäisen kerran selkääni saunassa ja minua häiritsi se...
että mieheni ei koskettanut takapuoltani ollenkaan eikä edes sanonut pepustani mitään vaikka se oli siinä paljaana odottamass edes jonkinlaista huomiota.
Miksi mieheni sanoo että minun ei tarvitse treenata takapuolta isoksi mutta ei kuitenkaam näy olevan yhtään innostunut tästä nykyisestä treenaamattomastakaan :/
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Saisko naiset mielipiteitä? Tyttöystävä pyysi eilen hieromaan hartioita ja tein niin. Hän kumminkin riisui koko ylävartalon paljaaksi, niin olisiko rinnatkin pitänyt huomioida? Mieli olisi kyllä tehnyt, mutta en halunnut pilata hierontahetkeä pervoilulla.
Epätietoinen poikaystävä.
Muna vaan tissien väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko tosissasi? Olisiko sen pitänyt työntää sinne jotakin, jotta olisit tyytyväinen? Miehesi taitaa olla tissimiehiä, ei peppumiehiä ja minusta se on hyvä niin.
No tisseissä se tosiaan on kiinni enemmän kuin itse edes jaksaisin. Harmitta vaan että perseeni ei näytä kiinnostavan. Tuntuu vaan siltä kuin se olisi vaan niin huono ettei sen takia kiinnosta.
Ap
Ja jos se olisi alituisesti perseessäsi kiinni, kyllästyisit siihenkin. Mun mieheni on peppumiehiä ja välillä ottaa aivoon se, että ei häneltä voi pyytää selän pesua saunassa tai edes kosteusvoiteen levittämistä selkään, jollei halua tehdä siitä esileikkiä. Selän pesusta onneksi selviän varrellisen harjan avulla, mutta selkää en yllä itse rasvaamaan. Joskus vaan olisi kiva saada apua toiselta tällaisissa pikkujutuissa ihan ilman taka-ajatuksia... Mutta mikäs teet. Ei tämä maailmaa kaatava ongelma kuitenkaan ole.
Vierailija kirjoitti:
että mieheni ei koskettanut takapuoltani ollenkaan eikä edes sanonut pepustani mitään vaikka se oli siinä paljaana odottamass edes jonkinlaista huomiota.
Miksi mieheni sanoo että minun ei tarvitse treenata takapuolta isoksi mutta ei kuitenkaam näy olevan yhtään innostunut tästä nykyisestä treenaamattomastakaan :/
Miksi ihmeessä esineellistät itseäsi noin? Sauna on sauna ja selänpesu selänpesu. Ihan kaikki ei ole seksiä.
Naiset kerjää näköjään aina huomiota uhriutumalla tällaisissa tapauksissa. Jos mies olisi kehunut persettä ja puristanut sitä niin hän olisi varmaan ollut sika.
Vierailija kirjoitti:
Ainiin piti siis tarkentaa että minun ei kuulemma tarvitse treenata peppuani koska se on hänen mielestään muka täydellinen juuri tällaisena. Ja paskat! Jos olisi niin kyllä hän edes jollain lailla olisi tuossa selänpesutilanteessa huomioinut sen. Ei huomioi takapuoltani muutenkaan koskaan.
Tunnen itseni epänaiseksi tämän takia.Ap
Mulla olisi ainakin seissyt täysillä tuossa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainiin piti siis tarkentaa että minun ei kuulemma tarvitse treenata peppuani koska se on hänen mielestään muka täydellinen juuri tällaisena. Ja paskat! Jos olisi niin kyllä hän edes jollain lailla olisi tuossa selänpesutilanteessa huomioinut sen. Ei huomioi takapuoltani muutenkaan koskaan.
Tunnen itseni epänaiseksi tämän takia.Ap
Mulla olisi ainakin seissyt täysillä tuossa tilanteessa.
Taidat elää puutteessa?
Ap
Onko teillä useinkin keskustelun aiheena sinä ja sinun ulkonäkö? Ehkä miehestä asia on puhuttu jo läpi riittävän monta kertaa?
Oman itsetuntosi takia hoida pääsi kuntoon!