Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä salakuvannut minua, kehuskelee kaikille videoista ja kuvista.

Vierailija
20.02.2017 |

Hei. Tarvisin kipeästi apua. Exäni aikoinaan salakuvasi minua suihkussa ja kun puin vaatteita. Hän on myös salakuvannut meidän seksiä. Exä lupasi poistaa ne aikoinaan, lupasi varmaan 10 kertaa, mutta valehteli. Erotessa hän vannoi että ne on nyt poistettu. Uskoin. Nyt sain kuulla kuitenkin että nämä salakuvatut kuvat ja videot ovat tallella. Mies kehuskelee ja näyttelee niitä kavereilleen.. mitä teen? Minulla ei juuri ole todiseita joten en tiedä voinko tehdä rikosilmoituksen? Ateeksi sekava teksti..

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko siitä sitten oikeudenkäynti vai mitä? Ja miten todistan että ne on salaa otettu? Jos mies väittää ja valehtelee että olen ollut mukana siinä.. Tässä on niin monta kysymystä :(

-Ap

Jos syytekynnys ylittyy, niin tulee oikeudenkäynti. Ei sinun tarvitse todistaa, että kuvat olisi salaa otettu. Vaikka olisit ihan itse niitä kuvannut ja lähetellyt exälle, ei hän saa niitä ilman lupaasi jakaa. Todella lapsellista touhua exältäsi. Jospa poliisin yhteydenotto herättäisi.

Exän kaverit tuskin tunnustavat, mutta tämä exän nykyinen tuore exä voisi auttaa. Exä oli kysynyt tältä naiselta haluaako hän nähdä videon missä otan suihin. Tämä nainen oli kuitenkin sanonut että ei halua.. Olen niin inhoa täynnä, pieni kaupunki kyseessä joten tosi mukavaa..

-Ap

Ja oikeastiko tämä nainen yhä on exäsi kanssa?

Vierailija
22/23 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko siitä sitten oikeudenkäynti vai mitä? Ja miten todistan että ne on salaa otettu? Jos mies väittää ja valehtelee että olen ollut mukana siinä.. Tässä on niin monta kysymystä :(

-Ap

Jos syytekynnys ylittyy, niin tulee oikeudenkäynti. Ei sinun tarvitse todistaa, että kuvat olisi salaa otettu. Vaikka olisit ihan itse niitä kuvannut ja lähetellyt exälle, ei hän saa niitä ilman lupaasi jakaa. Todella lapsellista touhua exältäsi. Jospa poliisin yhteydenotto herättäisi.

Exän kaverit tuskin tunnustavat, mutta tämä exän nykyinen tuore exä voisi auttaa. Exä oli kysynyt tältä naiselta haluaako hän nähdä videon missä otan suihin. Tämä nainen oli kuitenkin sanonut että ei halua.. Olen niin inhoa täynnä, pieni kaupunki kyseessä joten tosi mukavaa..

-Ap

Ja oikeastiko tämä nainen yhä on exäsi kanssa?

Ei onneksi, erosivat juuri. Nainen oli huomannut miten sekaisin tämä mies on. Halusi jutella minunkaa erosta kun olemme tuttuja.. Näin sitten alkoi selvitä kaikenlaisia asioita. 

_ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tässä kyse jostain esiaviollisesta seksistä, vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi