Exä salakuvannut minua, kehuskelee kaikille videoista ja kuvista.
Hei. Tarvisin kipeästi apua. Exäni aikoinaan salakuvasi minua suihkussa ja kun puin vaatteita. Hän on myös salakuvannut meidän seksiä. Exä lupasi poistaa ne aikoinaan, lupasi varmaan 10 kertaa, mutta valehteli. Erotessa hän vannoi että ne on nyt poistettu. Uskoin. Nyt sain kuulla kuitenkin että nämä salakuvatut kuvat ja videot ovat tallella. Mies kehuskelee ja näyttelee niitä kavereilleen.. mitä teen? Minulla ei juuri ole todiseita joten en tiedä voinko tehdä rikosilmoituksen? Ateeksi sekava teksti..
Kommentit (23)
Tee rikosilmoitus. Onko sinulla jotain viestejä ko. kavereilta, jossa vihjailevat, että he olisivat nähneet vai perustuuko vain puheisiin? Poliisi selvittää.
Ihan pätevä syy tehdä rikosilmoitus. Tuo on rikos, vaikka kuvia ei olisi edes olemassakaan niin pelkästään uhkailu on helvetin kyseenalaista.
Eikö sitten exä ehdi poistaa materiaalin sillä välin puhelimesta? Videsta sekä kuvista tunnistaa naamani helposti. Pelottaa myös että exä keksii jtain jolla voisi pilata jotakin mun elämäsaä...
-ap
Onhan nämä kuvat ja videot nähneet kaverit todistajina. Kerää nimet ja anna poliisille luettelo.
Tosi monimutkainen asia.. siis exän nykyinen on mun tuttu.. Hän kertoi minulle että exä on sanonut ja kehuskellut että hänellä on videoita ja kuvia minusta, ja monesta muusta naisesta puhelimessa.. Hän on joskus sanonut minulle eromme jälkeen että video on jäljellä, mutta todisteita ei siis ole.
Just heitin läppää että tää on Axl Smith kakkonen :D
-ap
Exä tekee kaiken tämän, koska haluaa olla valta-asemassa sinuun. Vaikka kuvia ei olisi, se onnistuu uhkailemalla. Olet hänen armoillaan ja hän siitä sitten nauttii.
Ainoa oikea teko on nyt olla pelkäämättä ja osoittaa exälle, että miten aikuiset ihmiset tässä maailmassa toimii. Soitat poliisille nimilistan kanssa, kerrot kaiken ja sen jälkeen nostat jalat ylös, otat lasin viiniä ja onnittelet itseäsi siitä, että olet päässyt sekä tuollaisesta ihmisläjästä eroon että hänen yläpuolelleen.
Exäsi on henkisesti lapsi.
Ihan sattumalta päätit tänään kertoa asiasta palstamammoille, kun lehdet uutisoi Axl Smithin oikeudenkäynnistä. -5/5.
Löytyvät xxxxhub.com ja youxxxx.com sivustoilta "amateurs" välilehdeltä. Hyvä perse sulla!
Vierailija kirjoitti:
Exä tekee kaiken tämän, koska haluaa olla valta-asemassa sinuun. Vaikka kuvia ei olisi, se onnistuu uhkailemalla. Olet hänen armoillaan ja hän siitä sitten nauttii.
Ainoa oikea teko on nyt olla pelkäämättä ja osoittaa exälle, että miten aikuiset ihmiset tässä maailmassa toimii. Soitat poliisille nimilistan kanssa, kerrot kaiken ja sen jälkeen nostat jalat ylös, otat lasin viiniä ja onnittelet itseäsi siitä, että olet päässyt sekä tuollaisesta ihmisläjästä eroon että hänen yläpuolelleen.
Exäsi on henkisesti lapsi.
Kiitos! Exä tosiaan on hyvin erikoinen persoona.. Kiinnostaisi tietää mitä siitä seuraa jos rikosilmoitus menee läpi, ja mitä syytteitä hän saa? Saisin ainakin 2 nimeä listaan. Yksi on exän nykyinen (joka toisaalta juuri jätti exän) ja sitten exän paras kaveri joka toisaalta tuskin tunnustaa mitään..
-Ap
Salakatselu, yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen...
Vierailija kirjoitti:
Ihan sattumalta päätit tänään kertoa asiasta palstamammoille, kun lehdet uutisoi Axl Smithin oikeudenkäynnistä. -5/5.
Sattumaa ja sattumaa. Axl Smith on aikas vanha juttu? mutta kiitos hänen muistin että tästä tosiaan voi seuraamuksia tulla. Pitää lukee ihan uutisia tuosta Axl Smithista, alkoi aihe kiinnostaa! Kiitos siis vinkistä :)
-Ap
Tuleeko siitä sitten oikeudenkäynti vai mitä? Ja miten todistan että ne on salaa otettu? Jos mies väittää ja valehtelee että olen ollut mukana siinä.. Tässä on niin monta kysymystä :(
-Ap
Ilmeisesti Sinulla on melko hyvä kroppa ja käytöksesi on virkeää, koska miehesi esittelee kuviasi. Ole itsestäsi ylpeä, mutta tee siitä lierosta rikosilmoitus!
Samantien vaan rikosilmoitusta tekemään, oli niitä kuvia taikka videoita olemassakaan. Poliisi kyllä tutkii ja suhtautuvat ihan oikeasti vakavasti tällaiseen rikokseen.
Vierailija kirjoitti:
Samantien vaan rikosilmoitusta tekemään, oli niitä kuvia taikka videoita olemassakaan. Poliisi kyllä tutkii ja suhtautuvat ihan oikeasti vakavasti tällaiseen rikokseen.
Kiitos! Taidan aloittaa kaavakkeen täyttämisen.. saa sitten mies maistaa omaa lääkettä!
-ap
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko siitä sitten oikeudenkäynti vai mitä? Ja miten todistan että ne on salaa otettu? Jos mies väittää ja valehtelee että olen ollut mukana siinä.. Tässä on niin monta kysymystä :(
-Ap
Jos syytekynnys ylittyy, niin tulee oikeudenkäynti. Ei sinun tarvitse todistaa, että kuvat olisi salaa otettu. Vaikka olisit ihan itse niitä kuvannut ja lähetellyt exälle, ei hän saa niitä ilman lupaasi jakaa. Todella lapsellista touhua exältäsi. Jospa poliisin yhteydenotto herättäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Jos syytekynnys ylittyy, niin tulee oikeudenkäynti. Ei sinun tarvitse todistaa, että kuvat olisi salaa otettu. Vaikka olisit ihan itse niitä kuvannut ja lähetellyt exälle, ei hän saa niitä ilman lupaasi jakaa. Todella lapsellista touhua exältäsi. Jospa poliisin yhteydenotto herättäisi.
Exän kaverit tuskin tunnustavat, mutta tämä exän nykyinen tuore exä voisi auttaa. Exä oli kysynyt tältä naiselta haluaako hän nähdä videon missä otan suihin. Tämä nainen oli kuitenkin sanonut että ei halua.. Olen niin inhoa täynnä, pieni kaupunki kyseessä joten tosi mukavaa..
-Ap
Voit tehdä rikosilmoituksen. Poliisi sitten tutkii, ja esitutkinnan jälkeen syyttäjä vie asian eteenpäin käräjäoikeuteen, jos syytekynnys on täyttynyt. Sen jälkeen sitten käräjäoikeus antaa asiassa tuomion.