hääpukeutuminen - apua!
Olen menossa kesällä toisen kerran naimisiin, myös tuleva mieheni on jo aiemmin ollut naimisissa. Ihan aikuisia siis jo ollaan . Aikomus on pitää pienet rennot häät ja vihkiminen tapahtuu maistraatissa. Tilaisuuden jälkeen mennään vieraiden (n. 25) syömään yms.
Kerroin sulholle jo kun syksyllä aloimme puhumaan häistä että en aio pukeutua kermakakku-häämekkoon huntuineen yms. vaan haluaisin kivan polvipituisen mekon, jotain tämän tapaista: http://www.matthewchristopher.com/collections/2015/Juniper Väri tosin saa olla raikkaampi, ei kuitenkaan valkoinen.
Eilen illalla ennen nukkumaan mennessä mies sitten ilmoitti että jos en hommaa perinteistä mekkoa niin hän tulee häihin farkuissa ja T-paidassa. Onko se miettinyt tätä syksystä asti? Mitä hittoa sen päässä liikkuu?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille kiitos vastauksista, olette tosi ihania.
Näin miestä mun ruokatunnilla kun kävimme hoitamassa asioita ja kysyin mekkojuttua. Mies kertoi että luuli minun tarkoittavan H&M mekkoa jota olin samana päivän katsonut netistä. Kaivoin kännykästä saman linkin jonka laitoin ekaan viestiin ja mies tykkäsi kovasti tyylistä. Hänkään ei halua pitkää mekkoa. Eikä varsinkaan huntua koska en tällä toisella kierroksella ole neitsyt :)
Itseasiassa mies haluaa puvun, oli vain halunnut jekuttaa minua joten kaikki on kunnossa.
-ap-
Kyllä taas kannatti tulla av:lle meuhkaamaan sen sijaan, että olisi keskustellut miehen kanssa. Milloin ihmiset oppii, että puhumalla asiat useimmiten selviää helpoiten?
Olet aivan oikeassa me keskusteltiin ja asia selvisi. Meidän molempien pitää opetella puhumaan suoraan. Ei olla vielä niin vanha pari että luetaan toistemme ajatuksia :)
perinteinen suomalainen hääpuku on musta ja kallista paksua kangasta. että sellaisenko se haluaa :D
Mun mielestä tuo mekko on aivan todella kaunis ja juuri olosuhteisiin sopiva! Oikein harmittaa jos ap ei laita tuota, vaan valitsee jonkun "juhlavamman". :D
Vierailija kirjoitti:
Näin miestä mun ruokatunnilla kun kävimme hoitamassa asioita ja kysyin mekkojuttua. Mies kertoi että luuli minun tarkoittavan H&M mekkoa jota olin samana päivän katsonut netistä. Kaivoin kännykästä saman linkin jonka laitoin ekaan viestiin ja mies tykkäsi kovasti tyylistä. Hänkään ei halua pitkää mekkoa. Eikä varsinkaan huntua koska en tällä toisella kierroksella ole neitsyt :)
Itseasiassa mies haluaa puvun, oli vain halunnut jekuttaa minua joten kaikki on kunnossa.
-ap-
No hyvä että asia selvisi.
Laitatko vielä tulemaan sen osoitteen mihin voi laskun lähettää? Sovittiin hiukan että ehkä 120e voisi olla hyvä könttäsumma tämänkaltaisesta suhteen pikaparannuksesta ja jatkoa ajatellen on hyvä että vauvapalstan parisuhdekehityssäätiöllä on likviditeettipuoli kunnossa yllättävien perhekriisien varalle.
Tuli ap:n linkistä mieleen että monelle sopisi ennemmin tuollainen vähän kevyempi hääpuku verrattuna täyspitkään tyllioksennukseen laahuksineen ja löyhyksineen, siis ihan "perus"-häissäkin. Valkoinenkaan ei ole ihan kaikille kovin pukeva väri.
Minun makuuni tuo linkkaamasi mekkokin on liian kermakakkumainen. Ne helmahörselöt puistattavat. Se koriste vyötäröllä riittää, muuten ilman koristuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap-
No hyvä että asia selvisi.
Laitatko vielä tulemaan sen osoitteen mihin voi laskun lähettää? Sovittiin hiukan että ehkä 120e voisi olla hyvä könttäsumma tämänkaltaisesta suhteen pikaparannuksesta ja jatkoa ajatellen on hyvä että vauvapalstan parisuhdekehityssäätiöllä on likviditeettipuoli kunnossa yllättävien perhekriisien varalle.
Hehee... Olet kyllä hauska. Maksaisin ihan mielelläni koska sait minut hyvälle tuulelle samoin kun muutkin kommentaattorit.
Vierailija kirjoitti:
Minun makuuni tuo linkkaamasi mekkokin on liian kermakakkumainen. Ne helmahörselöt puistattavat. Se koriste vyötäröllä riittää, muuten ilman koristuksia.
Hyvä oivallus. Olisi kyllä enemmän minun makuinen ilman pelkistetympänä. Mitenkähän tuo toimisi mustavalkoisena tai sinivalkoisena...
Yksinkertainen versio vaatisi ehkä hatun, mutta onko se liian epäsuomalaista?
Missä vaiheessa sanoin että määrään miehen pukeutumisesta? Ei hän tosissaan ollut sortseja laittamassa vaan pukua ja usko tai älä ihan omasta halusta.
Kolttu on vain yksi ehdotus . Jos sinulla on mielessä jotain muuta joka sopisi aikuiselle normaalivartaloiselle (ja joka ei tuo liikaa rintoja esiin) naiselle niin otan mielelläni vinkkejä. Tuo on kieltämättä hieman pliisu :)