Moraalinen dilemma tapailusta
Haluaisin tapailla erästä mukavaa ja fiksua naista, mutta tiedän hänen ulkomuodostaan johtuen ettei meillä ole ainakaan tällä hetkellä näköpiirissä yhteistä tulevaisuutta. Tarkoitus ei ole pelkästään päästä lakanoiden väliin vaan haluan oikeasti viettää aikaa ja tutustua.
Mitä mieltä olette, onko tapailun aloittaminen tällaisesta asetelemasta kohtuutonta? Entä jos kerron heti alussa, että en etsi mitään vakavampaa juuri nyt? Voiko nainen nauttia tapailusta vaikka tietää ettei se johda mihinkään syvällisempään eikä huku sydänsuruihin kun tapailu loppuu?
Miten itse haluaisit miehen toimivan vastaavassa tilanteessa?
Kommentit (23)
Heräsi kiinnostus, että mitä ne ap:n exän epärealistiset odotukset olivat?
Toistaiseksi on tullut kuva, että ap on ruma ja moukka, eikä saa haluamansa "tasoista" naista ja ex vaati kohtuuttomasti, että ap olisi mennyt töihin eikä loisinut tyttöystävän lompakolla.
Ap vastaa:
Eksä odotti että pystyn yhden ihmisen palkalla kustantamaan omakotitalon, ulkomaanmatkoja, ulkonasyömiset ja kotiäitiyden. Ei siis halunnut mennä töihin. Lisäksi hänen mielestään oli ihan mahdollista saada suuri palkka ja tehdä lyhyitä päiviä töissä. En halua käyttää tässä yhteydessä mitään halventavaa nimitystä, mutta edellisen kirjoittajan käyttämä ilmaisu sopinee.
Niin ja miksi epäröin vakavaa suhdetta asiaan liittyvän uuden naisen kanssa:
a) ulkomuoto eli paino ja ruumiinrakenne
b) hiustyyli
c) liian rempseä käyttäytyminen
Älkää kivittäkö.
Mutta koska en itsekään ole täydellinen Hunks-komistus, niin mikään näistä tai edes ne yhdessä ei ole 'instant deal breaker'. Eksä oli hänkin ihan tavallinen nainen, mutta aika erityyppinen. Toisaalta en halua aloittaa parisuhdetta samanlaisen naisen kanssa kuin mitä eksä oli. En myöskään halua muokata ketään erilaiseksi kuin mitä hän pohjimmiltaan on.
Yksi vaihtoehto on tosiaan lyödä kaverikortti pöytään, mutta se tarkoittaa sitä että parisuhde on sitten etsittävä muualta. Minun puolestani tämä asia on käsitelty ja olen saanut jonkinlaisen käsityksen mitä naiset tilanteesta ajattelevat. Kiitos vastauksista.
Olet selvästi fiksu jätkä, ap. Moni kananen ei yllä tasollesi. Moni kananen ei myöskään sisältä muutu miksikään vaikka ulkonäkö parantuisi.