Aion erota hyvästä miehestä. Apua.
Aion päästää hyvän miehen sinkkumarkkinoille, joku onnekas hänet saa.
Oletan, että tulen saamaan paljon kummastusta kun hänet jätän, mutta en näe meillä yhteistä tulevaisuutta.
Olemme kovin erilaisia monessa suhteessa ja minussa on paljon puolia, jotka eivät miestäni miellytä ja joita olen peitellyt, mutta nyt ne puskevat läpi voimalla ja aion olla minä, jokaiseen soluun asti.
Me emme riitele, nalkuta toisillemme tai tiuski. Kaikki on päällisin puolin ihan hyvin. Olemme kuitenkin melkein kuin kämppiksiä.
Nyt päätös on tehty.
Ja en tiedä kuinka kertoisin hänelle...
Kaipa hän jotain voi aavistaa viilenneestä, mutta kuitenkin ihan mukavasta käytöksestäni, mutta luulen asian tulevan melko pommina.
Pelottaa, mutta on pakko päästä vapaaksi.
Neuvoa, tukea, kommentteja, kokemuksia?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Sitten löydät jonkun jännämiehen ja tulet pian tänne palstalle itkemään, kuinka se on sika.
On paljon parempi itkeä ja nauraa miehen takia, kuin olla sellaisen kanssa joka ei saa itkemään eikä nauramaan.
Tämän takia kannattaa löytää vahva identiteetti ja itsetunto ennen parisuhteeseen lähtöä.
Vierailija kirjoitti:
Voi surku! Miehesi kuulostaa olevan kilttimies. Tuossa käy niin että hyvä mies syrjäytyy lopullisesti parisuhdemarkkinoilta.
Mielestäni enemmänkin ap vaikuttaa olevan kilttinainen ja viimein alkaa löytää oman merkityksen elämässä. Hän pariutui nykyisen miehen kanssa ollessaan psyykkisesti epävakaa, joten nyt paranemisprosessin kynnyksellä on vaikea enää jatkaa saman miehen kanssa, koska ap:n henkinen muutos tulee olemaan liian suuri ja yhteensopivuus nykyisen, huonossa tilanteessa valitun kumppanin kanssa murenee.
Taas täällä on tuo killllllltti-sössöytyksen keksijä aktivoitunut ja yrittää väkipakolla tunkea sen ihmisten suuhun. Vastailee ketjuihin pelkästään voidakseen käyttää sanaansa. En ihmettelisi, vaikka tekisi aloituksia joihin sitten itse vastailee käyttäen joka käänteessä kilttiä.
Jos niin käy, mies ei ole hyvä mies vaan huono.