Petivaatteita edullisesti
Minulle tuli mieleen, että tilaako joku jostain ulkomailta lakanoita ja pussilakanoita edullisemmin, mitä täältä kotimaasta saa vai ovatko ne Ikean lakanat se halvin vaihtoehto? I
Kommentit (4)
Kannattaa kytätä erilaisia loppuunmyyntejä ja muita tarjouksia. Minä sain viimeksi Hobby Hallin pop up -myymälästä todella halpoja ja laadukkaita lakanoita (tyyliin normaalihinta 39,90 €, alehinta 5 €).
Eri koot. Onko monessa maassa ylhäällä aukkoja ? Peitot ja tyynyt ovat erikokoisia.
laitoin ilmoituksen otetaan vastaan petivaatteita ja sain isot kasat kaikkea, hakemisen vaivalla.
Kesällä värjäsin kahdella lempivärillä. Lisäksi ratkoin pussilakanat 2 osaksi ja ompelin toisen pussilakanat toisen pussilakanan osan kanssa yhteen, niin että toinen puoli oli 1 värinen ja toinen kuviollinen.
Eipä tarvi uusia ostaa väh 10 vuoteen.
Ikeassa on edukkaita, halvimpia saa mm h et m.n alesta sekä Finlaysonin alesta.
Mutta nyt ei tarvi onneksi ostaa.
Kaupoissa on monesti laatulakanoita jopa puoleen hintaan, itse ostin viimeksi Vallilan lakanoita (kun ei se kuosi petivaatteissa minulle niin paljon merkitse) Carlsonilta ja Prismasta, ovat vahvaa kangasta ja kestävät käyttöä. Ei Ikeankaan lakanat huonolaatuisia ole hintaansa nähden.
Ebaystä en ole varsinaisia petivaatteita ostanut, Missonin pyyhkeitä ja tyynynpäällisiä kyllä, koska Missonia käyttäisin enemmän, jos raaskisin.
Eiköhän ylimääräiset postikulut tasaa sen, minkä muutoin hinnassa säästäisi, jos tilaa ulkomailta.