Onko kellään kokemuksia KIA Cee'd:stä? Millainen auto? Onko ollut ongelmia?
Minkähintaiset huollot ja varaosat? Etsinnässä "kauppakassi" eli ajomatkat yleensä alle 10km ja viikossa varmaan suunnilleen 100-150km ajoa.
Kommentit (29)
Minä en kyllä koskisi pitkällä tikullakaan Kiaan tai vastaaviin. Nautin BMW:n laadusta ja urheilullisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Turha täällä on "halvoista" autoista kysellä. Täällä palvotaan bemareita ja audeja. Huolimatta siitä että niissä paljon enemmän vikoja ja kalliit osat ja huollot.
Mutta pitäähän se näyttää automerkillä kaikille että massia on. Pinnallisuus...
Mitä massia? Taitaa velkamassia olla 80% noista autoista. Ja epäilen, että hyvätuloiset täällä kävisivät kehuskelemassa Audejaan :D Pinnallisuus on totta. On varmaan kauhea järkytys, kun joutuu kaikesta luopumaan joskus, kun kuolema korjaa. Ja se Audikin on jo vanha rompponen, kun on velka kuitattu.
Kassotaanpas, kuinka kohta alkaa tulla kateuskorttia pakallinen...
Ja Kiasta en osaa sanoa oikein mitään. Naapurilla on Ceed ollut monta vuotta, ensin 2litrainen diesel ja nyt vaihtoi ihan tuliterään bensavehkeeseen. Kaunis tämä uusi. Kehui, että ovat hyviä autoja.
Mä olen (uteliaisuudesta) koeajanut kaksi, molemmat nitiseviä ja kovin muovisia ja kova meteli sisätiloissa. Samoin "kiemurtelivat" jopa suoralla moottoritiellä, eri vauhdeissa. Omaan vuosien ajokokemuksen ja monilla merkeillä, minkä ei tietenkään tässä ole tarkoitus mistään asiantuntijuudesta kertoa, huomiosta vain!
Meillä kaksi uutta Audia, eikä pätkääkään velkaa. Kiaa en huolisi.
Vierailija kirjoitti:
Turha täällä on "halvoista" autoista kysellä. Täällä palvotaan bemareita ja audeja. Huolimatta siitä että niissä paljon enemmän vikoja ja kalliit osat ja huollot.
Mutta pitäähän se näyttää automerkillä kaikille että massia on. Pinnallisuus...
Eipä ole minun bensabemussa vikaa ollut. Nautinto on ajaa viissatasella, oli matka sitten 10km tai 1000km.
Onneksi suomessa saa jokainen valita itse millä ajaa.
Me ollaan oltu Kia Ceediin enemmän kuin tyytyväisiä, myös mieheni, joka ajaa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta pitäähän se näyttää automerkillä kaikille että massia on. Pinnallisuus...Eipä ole minun bensabemussa vikaa ollut. Nautinto on ajaa viissatasella, oli matka sitten 10km tai 1000km.
Onneksi suomessa saa jokainen valita itse millä ajaa.
Ja kateelliset uikuttaa.
Mukavuudrlla kun ei näemmä ole väliä niin miten olis dacia? Olis vielä halvempi ritsa.
Vierailija kirjoitti:
Suomen kehutuin ja edullisin!
https://www.nettiauto.com/yritys/ostetaanautoja
Suksi vittuun koijari.
Jännä että "rikkaat" haluaa jatkuvasti kuskata saksalaiset laatuautonsa korjaamolle.