Onko kellään kokemuksia KIA Cee'd:stä? Millainen auto? Onko ollut ongelmia?
Minkähintaiset huollot ja varaosat? Etsinnässä "kauppakassi" eli ajomatkat yleensä alle 10km ja viikossa varmaan suunnilleen 100-150km ajoa.
Kommentit (29)
Olisiko kellään mitään kokemuksia? Tai vertailua Skoda Fabia ja Kia Cee'd?
Unohda skoda, ne on samaa kuraa kuin volkkarit.
Kia tai huyndai i20 tai yaris.
Varmasti ihan hyvä auto köyhälle. Itse en sellaisella kehtaisi ajaa.
Eikös korelaiset oo petranneet laadussa, varmaan ihan ok kauppakassi.
Arvohan laskee kuin ranskalaisissa, ja kauhea kippo muutenkin, mutta halpa.
Itse ostaisin ennemmin vaikka opelin.
Meillä ollu farmari ceed jo 7 vuotta. Siinähän oli 7 vuoden takuukin, mutta ei juuri mitään tarvinnut takuuseen laittaa kun kaikki pelasi. Hyvä auto!
Nitisevä muovikuppihan se on. Noilla kilometreillä varmasti ihan kätevä kauppakassi.
Toyotaa parempaa ei olekaan. Unohda siis ne koiransyöjien rimpulat kiiat ja hjundait. Eikä mitään euroromuja vikapesiä jotka makaa pajalla ja artisti maksaa.
Hyvä auto! Itseasiassa parasauto mikä minulla on ollut. Ei ole ollut mitään vikaa ikinä. Katsatusksesta aina mennyt läpi. Huollot ja varaosat kohtuu hintaisia. Kuluttaa vähän.
Tilava vaikka onkin pikkuauto.
Itse joudun työnpuolesta ajamaan paljon kaupunkiajoa, joka on auton kannalta kuluttavaa. Hyvin on toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Nitisevä muovikuppihan se on. Noilla kilometreillä varmasti ihan kätevä kauppakassi.
Selvästi et ole koskaan kialla ajanut.
Kian hinta-laatusuhde on loistava
Äänekäshän se on, mutta kauppakassin viran hoitaa varmasti hyvin.
Eihän se mikään Audi ole, mutta varmaan ihan ok peruskinneri köyhälle.
Aivan hirveät ajo-ominaisuudet ..Vaatii jatkuvaa paimentamista kun ei mene suoraan suoralla tiellä..Mutkittelee kuin käärme ja saat olla ohjaamassa koko ajan
Vierailija kirjoitti:
Suomen kehutuin ja edullisin!
https://www.nettiauto.com/yritys/ostetaanautoja
Täältä saat kusisen auton liian kalliilla!
Vierailija kirjoitti:
Aivan hirveät ajo-ominaisuudet ..Vaatii jatkuvaa paimentamista kun ei mene suoraan suoralla tiellä..Mutkittelee kuin käärme ja saat olla ohjaamassa koko ajan
Onko vielä pahempi paimennettava, mitä Toyota?
Vierailija kirjoitti:
Ei mun kia noin tee. Kannattaa ehkä käyttää huollossa!
Vanhempieni bmw käyttäytyy juuri noin. Johtuu erilaisista renkaista.
Köyhät ne suorastaan aina unelmoi kiinalaisesta halpiskrääsästä.
Turha täällä on "halvoista" autoista kysellä. Täällä palvotaan bemareita ja audeja. Huolimatta siitä että niissä paljon enemmän vikoja ja kalliit osat ja huollot.
Mutta pitäähän se näyttää automerkillä kaikille että massia on. Pinnallisuus...
Jos ei ole varaa ostaa oikeaa maasturi, kauppakassiksi kelpaa pienempi laadukkaampikin auto..