Olen kateellinen kaverille, jolla on hyvä maku ja kotona kaikki marimekkoa ja iittalaa :(
Luen hänen fb:stä miten ovat syöneet lasangea teema astioista ja hän suunnittelee hankkivansa uudet verhot marimekon kangasta.
Miten kellään voi olla varaa tollaseen? Meillä kaikki tulee hobbyhallista ja tori.fistä.
Ahdistaa ja vituttaa tollanen, miksei meillä ole mitään?
Kommentit (26)
Minä olen kateellinen naapurilleni. Hän on aivan idiootti, mutta silti hänellä on viehättävä, huoliteltu, hyväperseinen, iloinen, naurava, ystävällinen ja seurallinen vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku päivittää fbhen syövänsä teema-astioista? Eikö pelkkä "syötiin lasagnea" oisi riittänyt jos nyt elämässä ei muuta kerrottavaa ole kuin että syö?
No ei kirjoittanut, mutta laittoi kuvan, niin teemalautaset oli katettu ja oikein marimekon lautasliinat! Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kateellinen naapurilleni. Hän on aivan idiootti, mutta silti hänellä on viehättävä, huoliteltu, hyväperseinen, iloinen, naurava, ystävällinen ja seurallinen vaimo.
Et ehkä tiedä kaikkea naapurisi vaimokin saattaa harrastaa iittalaa ja marimekkoa.
Iittalalla ja Marimekolla voi sisustaa sekä persoonallisesti että kuvastotrendiä seuraten. Ystävälläni on persoonallinen maku ja silti onnistuu ilmaisemaan sitä marimekon pöytäliinoin ja iittalan astioin. Minulla on myös iittalaa ja ihan eri astiastot kuin hänellä eikä kummallakaan pintamuodin mukaisia ja toki on muitakin astioita, ei noista orjallisesti pidetä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luen hänen fb:stä miten ovat syöneet lasangea teema astioista ja hän suunnittelee hankkivansa uudet verhot marimekon kangasta.
Miten kellään voi olla varaa tollaseen? Meillä kaikki tulee hobbyhallista ja tori.fistä.
Ahdistaa ja vituttaa tollanen, miksei meillä ole mitään?
Heh asian taitaa olla juuri niin että kaverillasi ei ole edes omaa makua, tai sitten on äärimmäisen epävarma sitä ilmaisemaan.
Marimekko ja Iittala laitetaan vielä Pentik niin meillä on sellaisen 55 vuotiaan vanhanpiian täydellinen kattaus kasassa.
Nää on hauskoja nämä joilla on tämä erehtymätön maku.
Meillä on jotain 60-70 luvun jälkiruokakulhoja ja niissä nyt enää ole niitä punaisia i-merkkejä.
Meillä sitten useamman kerran käynyt yksi rouva joka varmasti oli ne nähnyt käytössä muulloinkin kysyi jotain onko ne iittalan tms. ja kun olivat niin sitten vasta uskalsi kehua niitä.
Marimekosta ja iittalasta ei todellakaan tarvitse kadehti, ällöttävää joka paikan krääsää ihmisille joilla ei ole omaa makua! Tienaan kohtalaisen hyvin mutta ei tulisi mieleenkään ostaa esim.jotain marimekon verhoja, niitähän nyt roikkuu jokaisen ikkunassa. Persoonallisuutta peliin!