Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosovolainen mies piirittää minua

SanniSata
19.02.2017 |

Tunnen tämän miehen etäisesti. Hän lähettelee tekstiviestejä ja soittaa minulle. Olen kertonut hänelle, että olen naimisissa enkä voi tavata häntä, mutta silti jatkaa. On ilmeisen sinnikäs vai mistä tässä nyt on kyse? Olen kuullut, että kosovolaiset ovat kovia naistenmiehiä ja etsivät hauskaa seuraa, mutta ei kai nyt naimisissa olevista naisista?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen on? tunnen yhden vanhemman kosovolaisen Helsingissä mutta hän on naimisissa vaikkei se mitään tietty estä:)

2/15 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tee rikosilmoitusta? Henkistä ahdistelua tuo on, tai estä numero? Vaiha oma numero? Jos tulee kotiin asti kannattaa ottaa yhteyttä poliisiin ja kyllä ne rauhaa jättää jos et ole yhteydessä tai näytä sille että sua kiinnostaa, vaikka ei kiinnosta? Tekisit selväksi äläkä oleta että mitkään keinot ei oo tepsinyt kun et oo yrittänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hiton iso hän oikein on jos hän pystyy yksinään piirittämään sinut?

4/15 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annatte numeroita kuin antaisitte toiselle käsityksen että olisitte kiinnostuneita... Voi huokaus!

5/15 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hiton iso hän oikein on jos hän pystyy yksinään piirittämään sinut?

Jaa enpä usko että mies piirittää kun ap ei pistä peliä poikki vaa pelleilee.. on näitä nähty

Vierailija
6/15 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb kaveri tietysti ja vielä ihmettelet.

Varmasti hyvä mies niin kuin Ibrahim Shkupolli... mikään ei voi mennä pieleen eihän ?

Jos leikkiin ryhtyy on hyvä tietää mitä siitä todennäköisesti seuraa.

Vierailija
7/15 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosovo, pikkunen vähäpätöinen kolkka, miten voi olla edes valtio?

Mitä ne on keksinyt?

Sota ohi, mutta eivät tajua poistua takaisin...

Suurin osa TYÖTTÖMIÄ ainakin täällä

Vierailija
8/15 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvet istutaan persiillään vuokrakolmioissa ja eletään KELAN JA SOSKUN RAHOILLA.

KESÄISIN KÄYDÄÄN KOSOVOSSA ESITTÄMÄSSÄ RIKASTA.

LOL

Vierailija
9/15 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä :) Ei tietenkään ole fb-kaverini, en ikinä hyväksyisi. Kerroin, että tunnen hänet etäisesti....

Sanoin heti suoraan ensimmäisen kerran, kun oli yhteydessä, että olen naimisissa, en voi tavata ja piste. Ja että hän varmaan ymmärtää, eikä haluaisi oman vaimon käyttäytyvän noin. 

Juu, ja hän on vähän yli kolmekymmentä. En tiedä, onko hän itse naimisissa.

10/15 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä :) Ei tietenkään ole fb-kaverini, en ikinä hyväksyisi. Kerroin, että tunnen hänet etäisesti....

Sanoin heti suoraan ensimmäisen kerran, kun oli yhteydessä, että olen naimisissa, en voi tavata ja piste. Ja että hän varmaan ymmärtää, eikä haluaisi oman vaimon käyttäytyvän noin. 

Siis nyt putosin kärryiltä. Miksi sitten mies pitää yhteyttä kerta olet suoraa sanonut? Vai annoitko harhaa johtavaa tulkintaa kun ei tossa nyt selvyyttä saanut mistä on kyse...

Vierailija
11/15 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus ennenkuin mitään pahaa ehtii tapahtua. Hyi miten kauhea tilanne

Vierailija
12/15 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ben?

Vierailija
13/15 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ja tympeän kuuloinen töks töks kielikin niillä.

Karkean kuuloista ja sellaisia kirveellä veistetyn näköisiä.

Kovat piirteet.

Köyhiä (työttömiä)

Vierailija
14/15 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo vaan että on kolmikymppinen mutta kuiteskin on viiskybänen. Ei kaikki kosovolaiset jotka asuu Hesassa ole persaukisia, on siellä ihan oman asunnon omistavia rikkaampia yksilöitä myös kuten tää jonka mä tunnen mieheni kautta. on asunut siellä jo parikyt vuotta. Niillä vaan on tapana heilastella suomalaisnaisten kanssa mutta morsmaikku haetaan omasta maasta ja mielellään kakskyt vuotta nuorempi. Niille riittää kun on kiva koti ja lapset eikä tarvitse käydä töissä. Mies voi heilastella siinä sivussa kun vaan muistaa hankkia jotain kivaa sille vaimolle. Pitävät itsestään hyvän huolen ja palvelevat miestään ja palvovat lapsiaan. Kotikonnuilla ovat todellakin kaiken ihailun ja äimistelyn kohde, prinsessoita:)

15/15 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma päävaivasi ja tyhmyytesi miksi menit numeron antamaan miehelle ketä et halua nähdä kun olet naimisissa ja eise katso oletko sinkku tai naimisissa silti ne ihmiset juoksentelevat perässä...

Kiitos tästä huomion haustasi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi