Lähdin baariin perjantai-iltana ja olen vielä sillä tiellä. Kotona lapset 17 ja 14 vuotta.
Kommentit (26)
Mitä mieltä tuosta muka pitäisi olla? Ihan ok.
Jos perjantaina lähtiessäsi kerroit lapsille, että viivyt sunnuntai-iltaan asti, niin sitten ok. Jos olet luvannut mennä aikaisemmin kotiin, ovat varmaan huolissaan. Kyllä tuon ikäiset pärjäävät, jos on kotona on ruokaa tai nuorilla on rahaa ruokaan.
Lapsilla varmasti parempi olla nyt kun ei tarvi katsella sinua örveltämässä.
Ootko viidenkympin kriisiä poteva sinkkuäiti joka luuhaa baareissa jahtaamassa parikymppisiä miehiä?
Ootko juopotellut koko ajan? Ihmettelen jos olet, mahtaa olla kauhea krapula. Mikset mene kotiin?
Ei mulla oikeastaan muita ajatuksia herätä. jokainen taaplaa tyylillään. mulla ei ole lapsia, mutta jos olis, en usko että oisin pari päivää poissa, vaikka olisivatkin fiksuja teinejä. Mutta tässähän et ole kertonut edes yksityiskohtia, miten miksi missä jne.
Ihan jees jos oot etukäteen sanonu olevas viikonlopun pois ja ostanu jääkaapin täyteen sapuskaa ja jättäny taksirahaa hätätilanteita varten.
Jos näin on sovittu, niin mikäs tuossa. Tai ainakin olet ilmoittanut aikataulumuutoksista ja nuorilla on ruokaa tai rahaa siihen.
Yrität provota näitä ylihuolehtivia kanoja täällä. 17-vuotiaat asuvat usein jo aivan omillaan. 14-vuotias ei, mutta pärjää varmasti isoveljensä/-siskonsa kanssa.
Olen laittanut viestiä, että äiti on yökylässä, menkää iskälle syömään jos tulee nälkä. Ap
Vähän nolottaa, kun tytöllä on ylppärit menossa ja poika on asperger. Tytön pitäisi saada lukea mutta pikkuveli vie kaiken ajan. Sanoin meneväni kauppaan ostamaan meille pitsaa, mut meninkin baariin ja iskin miehen Ap
Vierailija kirjoitti:
Ootko viidenkympin kriisiä poteva sinkkuäiti joka luuhaa baareissa jahtaamassa parikymppisiä miehiä?
Olen 38 v timmis ja pokasin hotin kolmekymppisen pahiksen :) ap
Voi olla ap, että lapset eivät ole enää kotona.
Sanoisin et helvetin huono baarireissu/jatkot kun pitää täällä palstailla.
Vierailija kirjoitti:
Jos näin on sovittu, niin mikäs tuossa. Tai ainakin olet ilmoittanut aikataulumuutoksista ja nuorilla on ruokaa tai rahaa siihen.
Yrität provota näitä ylihuolehtivia kanoja täällä. 17-vuotiaat asuvat usein jo aivan omillaan. 14-vuotias ei, mutta pärjää varmasti isoveljensä/-siskonsa kanssa.
Juu pärjää! Mutta ei ole oikein laittaa koko viikonlopuksi 14v teini 17v isoveljen vastuulle. Ainakaan syystä, että äiti on ryyppyreissulla.
Vierailija kirjoitti:
Vähän nolottaa, kun tytöllä on ylppärit menossa ja poika on asperger. Tytön pitäisi saada lukea mutta pikkuveli vie kaiken ajan. Sanoin meneväni kauppaan ostamaan meille pitsaa, mut meninkin baariin ja iskin miehen Ap
17-vuotias abiturientti? Yeah, sure.
Vierailija kirjoitti:
Onko puolisosikin kotona?
Erottiin 11 vuotta sitten. Ap
Varaudu tuhottuun kotiin, kadonneisiin lapsiin (ovat lastensuojelun huostassa), ja häätöön (jos taloyhtiö eikä oma tontti ja talo).