Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äidiksi 22v, 29v, 35v, 38v. Mielipiteesi?

Vierailija
19.02.2017 |

(:

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika isot välit oot pitänyt.

Vierailija
2/9 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin 28v, 32v, 36v ja 40 v.  Ekana tuli mieleen onko kaikilla sama isä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei mikään noista ole mitenkään erikoinen ikä tulla äidiksi, ihan normaaleja kaikki

Vierailija
4/9 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ok, mutta 22v aivan liian nuori äidiksi. 

Vierailija
5/9 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten ok, mutta 22v aivan liian nuori äidiksi. 

Sinäkö sen määrittelet? Tää on tämä iänikuinen juttu: jotkut on valmiimpia vanhemmiksi 22-vuotiaana kuin jotkut toiset ikinä. Riippuu täysin ihmisestä.

Ihan vaan esimerkkinä, itse sain esikoisen 22-vuotiaana täysin suunnitellusti, yliopistotutkinto valmiina ja nyt olen ollut alani töissä kun lapsi meni hoitoon. Ja hyvin on mennyt. Kaikki nuoret vanhemmat eivät ole spurguja joille syntyy vuoden välein eri partnerin kanssa pentu ja samalla edellinen lapsi on huostaanotettuna, sitten örvelletään ja tullaankin taas paksuksi. Näköalaa nyt taas vähän kiitos

Vierailija
6/9 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuosta tule muuta mieleen kuin että lapsia ei olla haluttu pienellä ikäerolla.

nimim. meillä lapset 21v, 25v, 31v ja 36v

Vierailija
7/9 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuo iät on normaalia ikiä saada lapsi. Sitä mieltä tosin olen, että jos saa ekan lapsen 22 v ja tikan 38 v ja lapsia on neljä, niin todella pikkulapsipainotteista on suurin osa aikuista elämää. Nuoruudesta pitkälle keski-ikään. Mulle ei sopisi, vaikka lapsista pidänkin, kaipaan myös paljon omaa aikaa. Toivottavasti ap on erittäin lapsiraskas. :)

Vierailija
8/9 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki nuo iät on normaalia ikiä saada lapsi. Sitä mieltä tosin olen, että jos saa ekan lapsen 22 v ja tikan 38 v ja lapsia on neljä, niin todella pikkulapsipainotteista on suurin osa aikuista elämää. Nuoruudesta pitkälle keski-ikään. Mulle ei sopisi, vaikka lapsista pidänkin, kaipaan myös paljon omaa aikaa. Toivottavasti ap on erittäin lapsiraskas. :)

Meilläkin saatu esikoinen 22-vuotiaana, toinen 3v myöhemmin. Nyt kun kuopus 1 v mietimme, että jos kolmas halutaan niin tehdään piakkoin, juurikin tuosta mainitaemastasi syystä: pikkulapsiaika on rankkaa, joten ajatuksena, että otetaan se "kertarytinällä samoilla silmäpusseilla". Ja kyllä, lapset ovat rakkaita.

Vierailija
9/9 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up