Auto törmäsi näemmä tahalteen mopoautoon (jossa 2 nuorta kuoli) linkki
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005094607.html
Kamalia hulluja tiellä!
Kommentit (33)
Ärsyttävää, että jotkut tekevät laajennettuja itsemurhia, jolloin syyttömiä kuolee.
Olis edes mieluummin ajanut rekkaan, jolloin olis kuollut vaan itse. (EN kannata rekkoihin ajamista, mutta raukkamaista ajaa tavalliseen autoon tai mopoautoon)
Missä on lukenut yritti itsaria?
Pelkkää juopon kohellusta!
Eikö näille itsareita haluaville voida antaa viimeistä piikkiä? Jokainen on vastuussa omasta päänupistaan ja jos liikaa kiristää niin piikille vaan. Jälleen tuli sivullisia uhreja, nuoria joista olisi voinut tulla vaikka mitä.
Tahalteen? Missä helvetin perähikiällä tuollaista kieltä käytetään?
Itse asiaan: varmasti ei yrittänyt itsemurhaa. Siinä tapauksessa olisi valinnut rekka-auton tai muun ison ajoneuvon johon olisi törmännyt TAHALLAAN.
Vierailija kirjoitti:
Riittää että uutisessa lukee törkeä rattijuopumus. Kyllä jokainen täydellä järjellä ja terveellä itsesuojeluvaistolla varustettu ymmärtää, että henki voi lähteä itseltäänkin kun kännissä hyppää rattiin. Itsetuhoisen puuhailuja.
Vierailija kirjoitti:
Tutkitaan tappoina, eli tahallaan ajanut päälle.
Vierailija kirjoitti:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005094607.html
Kamalia hulluja tiellä!
Nyt tavallaan aukesi se keskusteluketju jossa ihmeteltiin miksi autoilu on laillista.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiaan: varmasti ei yrittänyt itsemurhaa. Siinä tapauksessa olisi valinnut rekka-auton tai muun ison ajoneuvon johon olisi törmännyt TAHALLAAN.
Mopoauto näyttää pimeällä edestäpäin tavalliselta autolta, joten jos yritti itsaria, erehtyi luulemaan normaaliksi autoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää juopon kohellusta!Tutkitaan tappoina, eli tahallaan ajanut päälle.
Mutta sekään ei viellä tarkoita, että yritti päästä omasta hengestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiaan: varmasti ei yrittänyt itsemurhaa. Siinä tapauksessa olisi valinnut rekka-auton tai muun ison ajoneuvon johon olisi törmännyt TAHALLAAN.Mopoauto näyttää pimeällä edestäpäin tavalliselta autolta, joten jos yritti itsaria, erehtyi luulemaan normaaliksi autoksi.
Normaalilta, hyvin pieneltä autolta. Täällä taitaa olla paljon tuon rattijuopon hyviä tuttavia, koska noin hyvin asiat tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää juopon kohellusta!Riittää että uutisessa lukee törkeä rattijuopumus. Kyllä jokainen täydellä järjellä ja terveellä itsesuojeluvaistolla varustettu ymmärtää, että henki voi lähteä itseltäänkin kun kännissä hyppää rattiin. Itsetuhoisen puuhailuja.
😂😂😂 Mä taas luulen, että jokaisen rattijuopon päässä liikkuu ihan muuta kuin itsetuhoisuus. Kaljan/viinansaanti usein etupäässä.
Tahalteen.
Puuttuu vielä 'aineskaan'.
Eihän tahallaan päälle ajo tuosta itsarin yrittämistä tee. Muutoin olisi hakenut itseään rekan keulakoristeeksi eikä pienimmän mahdollisimman ajoneuvon jyräämistä. Pikemminkin tuossa hakenut tappoja mahdollisimman suurilla alennuksilla. Kännissä ja autolla kun tappaa niin halvalla selviää.
Vierailija kirjoitti:
Tahalteen.
Tai kuullemma.
Uuuuu!!!
Poliisille tullut USEITA ilmoituksia...
Mitä tekee Pirkanmaan poliisi???
Ei yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahalteen.
Tai kuullemma.
Oikein pahat kirjoitusvammaiset kirjoittavat 'kuulma'. Kerran näin myös kirjoittajan toistavan muotoa 'kulma'. Siitä sain jo traumoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää juopon kohellusta!Riittää että uutisessa lukee törkeä rattijuopumus. Kyllä jokainen täydellä järjellä ja terveellä itsesuojeluvaistolla varustettu ymmärtää, että henki voi lähteä itseltäänkin kun kännissä hyppää rattiin. Itsetuhoisen puuhailuja.
😂😂😂 Mä taas luulen, että jokaisen rattijuopon päässä liikkuu ihan muuta kuin itsetuhoisuus. Kaljan/viinansaanti usein etupäässä.
Sähän sen sanoit, ei siellä järki kulje. Rattijuopot vois kuolla jo vihdoinkin sukupuuttoon.
Ei varmasti ollut itsemurhayritys
Olisihan hän toki siinä tapauksessa törmännyt esim polkupyöräilijään.
Mites helvetissä siellä Sastamalassa on niin paljon rattijuoppoja? Oisko vähä pulaa poliiseista???
Yritti itsaria ja sai tapettua kaksi lasta. Selvinnee ehdonalaisella.