Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NUORILLE KILTTIMIEHILLE: mitä olen oppinut deittailusta 41-vuotiaaksi asti (ja mitä olisin toivonut tietäväni nuorena)

Vierailija
19.02.2017 |

Olin nuorena kilttimies, ajattelin kovasti sitä mitä muut minusta ajattelevat. Yritin aloittaa seurustelua ja olin rehellinen motiiveistani naisen suhteen. Vahdin "mainettani", että kukaan ei vain ajattelisi, että olen pelimies. Olen yhä sinkku.
Miltä tämä minut säästi? Varmaankin parisuhteelta/parisuhteilta, joita olisin kokenut, jos olisin elänyt villimmin ja naisia hyväksikäyttäen. Toisaalta sitten itseni "säästäminen" ei säästänyt minua esimerkiksi petolliseksi osoittautuneelta naiselta, homottelulta (baarin homottelevat naiset) tai siltä, että esim. täällä kokematon mies on osan naisten mielestä jotenkin kelvoton tai huono, tai sängystä ajetuksi tuleminen kokemattomuuteni paljastuessa.
Tajusin vasta lähempänä neljääkymppiä, että en ole edes miettinyt, mitä itse haluan, kun yritin miellyttää näkymätöntä moraalipoliisia. En uskaltanut maksaa seksistä, jos en sitä muuten saa, en tehdä asioita joita halusin.
Olen ollut koko ajan sinkku ja vihdoin olen tilanteessa, että seksi on iloinen asia jota minulla on kivan ihmisen kanssa (oli sitten maksettu seksikumppani tai baarista pilkun jälkeen saatu humalainen nainen). Tiedän, että kilttimiehen vahtijoille ongelma ei ole se, että tekisin jonkun tietyn "rikkeen", jonka jälkeen muuttuisin heidän silmissään la***kaksi. Tämä kyseinen ihmistyyppi ei yleisesti ottaen salli lainkaan sitä, että kilttimies pitää seksistä tai harrastaa sitä omaksi ilokseen. He haluavat määrätä, kenen kanssa, milloin ja millä tavalla kilttimiehen on luvallista harrastaa seksiä. Kun lakkasin piittaamasta tästä ihmisryhmästä, huomasin että Koskaan ei pitäisi tehdä asioita, joita ei halua tehdä eikä sellaisen ihmisen kanssa, joka tuntuu väärältä. Mutta ei myöskään kannata sulkea itseltään mahdollisuutta nauttia seksistä mainitsemistani syistä. Ette hyödy siitä mitään, menetätte vain kosketuksen omiin haluihinne.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boom i agree =)

Vierailija
2/11 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kannattaa maksaa, että pääsee eroon kokemattomuudesta, jos ei muuten saa. Miehen kokemattomuus on myrkkyä naisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä kokemattomuudesta on 90% omien korvien välissä

Vierailija
4/11 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta nyt hyvä mies tuo kilttimies-sanan käyttö. Korvista tulevat nämä kiltit ja jännät.

M40

Vierailija
5/11 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi. Viäkin puuduttava.

Vierailija
6/11 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimiehen ongelma on se, että naiset nyrpistelevät sinulle olitpa sitten puhtauttasi vaaliva tai seksiin esineellisesti suhtautuva. Vain jännät saavat kaiken tuollaisen naisten silmissä anteeksi.

Vierailija
7/11 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siitä kokemattomuudesta on 90% omien korvien välissä

No daa. Sitähän kokemattomuus on. Kun ei ole kokemusta, niin ei ole siellä korvien välissä niitä hermoratoja jotka kokemus synnyttää eikä sitä kautta tietoa miten kannattaa toimia.

Vierailija
8/11 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samanlainen nuorempana, pelkäsin kans maineen puolesta ja en uskaltanut viedä juttuja pitemmälle ettei vahingossakaan tulisi kenellekään mieleen että minä haluan seksiä! Kauhistus sentään..

Tajusin onneks jo vähän päälle 30v:nä ettei tarvi olla niin rehti ja kunnollinen...nykyään irtoaa vähän väliä.. sinkku edelleen mutta elämä on huomattavasti mielekkäämpää

Vierailija
9/11 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kilttimies uskoo liian tunnollisesti sen feministisen propagandan mitä varhaiskasvatuksessa, koulussa ja kotona äitien toimesta viljellään. Naiset haluaa vauhtia ja vaarallisia tilanteita, tylsistyvät normaalissa arjessa. Siksi on turha esittää kunnollista valkoista ritaria. Naiset odottavat miehiltä aloitetta ja mitä röyhkeämmin sen oikeissa puitteissa tekee niin nopeammin menee daamilta jalat alta.

Vierailija
10/11 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä asennetta tällä palstalla ei hyväksytä.

Vierailija
11/11 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, aloitukseni on saanut kopioijan. Suorastaan imartelevaa. :D