Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi keski-ikäisillä miehillä saa olla järkky Kaljamaha mutta naisilla

Vierailija
19.02.2017 |

Ei sais olla läskiä mahassa? Ainakaan noiden kaljamahaisten miesten itsensä mielestä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä olen sitä mieltä että toiselta ei voi vaatia sellaista minkä eteen ei itse suostu tekemään työtä.

Vierailija
2/30 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään kaljamahainen mies ei ole tullut minulle sanomaan, ettei minulla saa olla läskiä mahassa. Vaikka tulisi, niin miksi kuvittelet, että se mitenkään minun elämääni heilauttaisi? :-o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ouöhoöln-ölköögbkjbm,fhj.xcjglkjbnlm.

Siinä vastaus yhtä mielekkääseen ja aiheelliseen kysymykseesi.

Vierailija
4/30 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin naisilla saa olla läskiä tisseissä mutta miehillä ei. Ainakaan naisten mielestä.

Vierailija
5/30 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehelläkään saa olla kaljamahaa, ei ainakaan minun miehelläni. T. normaalipainoinen kaljamahaton nainen

Vierailija
6/30 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä olen sitä mieltä että toiselta ei voi vaatia sellaista minkä eteen ei itse suostu tekemään työtä.

Keneltä toiselta? Itse en kyllä koe voivani vaatia keneltäkään yhtään mitään täysin riippumatta siitä, minkä eteen ja kuinka paljon itse teen töitä.

Vierailija
7/30 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miesten pitäisi ajaa parta mutta naisten ei tarvitse ajaa posliiniksi?

Vierailija
8/30 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keneltä toiselta? Itse en kyllä koe voivani vaatia keneltäkään yhtään mitään täysin riippumatta siitä, minkä eteen ja kuinka paljon itse teen töitä.

Ok. Itse urheilullisena miehenä vaadin naiselta liikunnallista kroppaa. En usko että mulla olisi mitään yhteistä laiskan epäterveellisiä ruokatapoja harrastavan naisen kanssa.

9/30 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski ei kuulu kenenkään keskivartaloon, ei miesten eikä naisten. Se on terveysriski.

Vierailija
10/30 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvat sijaitsee eri paikoissa idiootti! Sen sijaan voisit kysyä: Miksi naisen tulisi ajaa kainalokarvat, kun mieskään ei aja?

Vierailija
11/30 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karvat sijaitsee eri paikoissa idiootti! Sen sijaan voisit kysyä: Miksi naisen tulisi ajaa kainalokarvat, kun mieskään ei aja?

Et voi kuitenkaan väittää että ne eivät ole samanlaista luonnollista parrankasvua. Epäloogista muutenkin että naiset pitävät partansa ajaneista miehistä, sillä eihän siihen ennen pystytty.

Vierailija
12/30 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajan kainalokarvani ja olen mies.

Vierailija
13/30 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärränkö oikein, että sinun mielestäsi kaljamaha miehillä on ihan ok, mutta noiden miesten mielestä sinun kaljamahasi ei ole ok?

Vierailija
14/30 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan oma valintasi suostutko "vaatimuksiin" vai et. Miehet taitavat olla useammin oman tiensä kulkijoita ja naiset sopeutujia. Tai ainakin sen puolesta puhuu se, mikä täällä usein mainitaan, eli miehiä löytyy enemmän niin ojan pohjalta kuin yhteiskunnnan huipulta.

Vierailija
15/30 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi kuitenkaan väittää että ne eivät ole samanlaista luonnollista parrankasvua. Epäloogista muutenkin että naiset pitävät partansa ajaneista miehistä, sillä eihän siihen ennen pystytty.

Mitä sä lässytät? Tosi monet naiset pitävät parrakkaista miehistä. Itsekin pidän. Juuri kukaan ei varmastikaan pidä likaisesta tai hoitamattomasta parrasta, mutta sama taitaa päteä ihan vaikka hiuksiin - molemmilla sukupuolilla. 

Vierailija
16/30 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Itse urheilullisena miehenä vaadin naiselta liikunnallista kroppaa. En usko että mulla olisi mitään yhteistä laiskan epäterveellisiä ruokatapoja harrastavan naisen kanssa.

Keneltä naiselta? Kuljetko vaatimassa kadulla liikkuvilta naisilta, että heillä pitäisi olla liikunnallinen kroppa, vai missä näitä vaatimuksiasi esität?

Joo joo, ymmärrän kyllä, mitä tarkoitat, mutta tuo nyt vaan on aivan idioottimainen tapa ilmaista asia. Et sinä oikeasti voi vaatia keneltäkään liikunnallista kroppaa, mutta sinä voit etsiä tai haluta naista, jolla on liikunnallinen kroppa. Jokaisella meillä on preferenssimme potentiaaliselle seksi- ja/tai parisuhdekumppanille, niin minullakin. En silti ilmaise vaativani mieheltä hyvää kroppaa, pituutta tai korkeaa koulutusta. Ihmisillä kun joko on nuo ominaisuudet tai sitten ei, minun vaatimuksestani niitä ei hänelle tule.

Vierailija
17/30 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kuin naisilla saa olla läskiä tisseissä mutta miehillä ei. Ainakaan naisten mielestä.

Jos miehellä kerääntyy huomattavasti läskiä tisseihin, on jotain vikaa hormonitoiminnassa. Mahaläskit on molemmilla samat.

Vierailija
18/30 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ainoa funktio on olla kaunis. Miehen ulkonäöllä ei ole väliä.

Vierailija
19/30 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sais olla läskiä mahassa? Ainakaan noiden kaljamahaisten miesten itsensä mielestä.

Maailmaan mahtuu mielipiteitä. Miksi sinä pahoitat mielesi jonkun "keski-ikäisen kaljamahan" kommenteista?

Vierailija
20/30 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä kerääntyy huomattavasti läskiä tisseihin, on jotain vikaa hormonitoiminnassa. Mahaläskit on molemmilla samat.

Selittelet asian vierestä. Naiset eivät halua miestä jolla on tissit, koska se ei näytä hyvältä. Oli syy tisseihin sitten sairaudessa tai geeneissä.