Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen ei vastaa mitään treffikutsuun?

Vierailija
19.02.2017 |

Jättää vaan vastaamatta. Huoh. Onko niin vaikeaa vastata edes että kiitos, mutta ei kiitos?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei tiedä miten torjuisi loukkaamatta, joten vastaamisen pitkittyessä lopulta antaa asian olla.

Sellainen, joka ei välitä tuon taivaallista.

Sellainen, ketä on lähestytty asiattomalla tavalla.

Sellainen, joka unohtaa vastata.

Valitse mieleisesi.

Vierailija
2/18 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ijminen joka järkyttyy toisen lihavuudesta tai rumuudesta että ei tiedä mitä sanoisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu yleistyvän. Mua ei haittaa jos joku ei lähde johonkin, vedoten vaikka tekosyyhyn.

Mutta vastaamattomuus häiritsee, enkä sen jälkeen ehdottele.

Vierailija
4/18 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko pyynnöstä on? Eikö siinä tilanteessa sanonut mitään?

Vierailija
5/18 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tunnettu siitä ettet lopeta? Muutama viikko sitten lehdessä surkutteli kohtaloaan naiseton mies joka oli lopulta päättänyt rajoittaa yrityksensä samaa naista kohtaan viiteen. Jotenkin tyyliin että kai on pakko siinä vaiheessa hyväksyä naisen "tekosyyt".

Vierailija
6/18 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiteen? Mä kyllä uskoisin viimeistään kahdesta :D

Vierailija
7/18 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on siis mies joka ei vastaa. Ja en todellakaan kysy toista kertaa, jos nyt ei vastaa :D muakaan ei haittaisi jos vetoaisi johonkin tekosyyhyn, mutta vastaamattomuudesta tulee nolattu olo. Sellainen, että toi on niin tyhmä luuseri, mitä se kuvittelee, en varmasti vastaa sille. Lähettämäni viesti oli täysin asiallinen. Ap

Vierailija
8/18 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kauanko viestin laittamisesta on aikaa? Tunti? Viikko?

Mikset kysynyt puhelimessa tai kasvotusten, niin olisit saanut spontaanin reaktion, josta olisit voinut päätellä kiinnostuksen tason?

Vierailija
9/18 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi ei ole kiinnostunut sinusta tippaakaan, eikä siksi edes välitä mitä vastaamattomuus aiheuttaa.

Tai

Tyypillä ei ole alkeellisiakaan käytöstapoja, jolloin et paljoa menetä.

Vierailija
10/18 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei ole kiinnostunut. Ehkä hän ei keksi kohteliasta tapaa antaa pakit. Jos treffipyyntö on tullut täysin puskista, tilanne voi myös tuntua niin kiusalliselta, että hän mieluummin teeskentelee, ettei ole saanut viestiä tms. On ymmärrettävää, että kutsujalle tulee paha mieli, mutta kutsuttukin voi olla hankalassa tilanteessa, eikä välttämättä tiedä mitä sanoa. Sitten on sekin vaihtoehto, että kutsussa ei ole annettu vaihtoehdoksi kieltäytymistä. "Koska lähdet mun kanssa ulos?" tai muuta sellaista. Treffipyynnön pitäisi kuitenkin tulla sellaisessa muodossa, että siihen on helppo vastata kieltävästi kohteliaalla tavalla.

Vierailija
11/18 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kauanko viestin laittamisesta on aikaa? Tunti? Viikko?

Mikset kysynyt puhelimessa tai kasvotusten, niin olisit saanut spontaanin reaktion, josta olisit voinut päätellä kiinnostuksen tason?

Eilen kysyin. Ei ole mahdollisuutta kysyä kasvotusten ja en todellakaan uskaltaisi soittaa. 😁 joo, voi hyvin olla että ehdotus tuli hänelle aivan puskista. Mutta aika tylyä silti. Kysyin muodossa "lähdetkö" eli olisi helppo kieltäytyä.

Vierailija
12/18 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka ei ole kiinnostunut. Ehkä hän ei keksi kohteliasta tapaa antaa pakit. Jos treffipyyntö on tullut täysin puskista, tilanne voi myös tuntua niin kiusalliselta, että hän mieluummin teeskentelee, ettei ole saanut viestiä tms. On ymmärrettävää, että kutsujalle tulee paha mieli, mutta kutsuttukin voi olla hankalassa tilanteessa, eikä välttämättä tiedä mitä sanoa. Sitten on sekin vaihtoehto, että kutsussa ei ole annettu vaihtoehdoksi kieltäytymistä. "Koska lähdet mun kanssa ulos?" tai muuta sellaista. Treffipyynnön pitäisi kuitenkin tulla sellaisessa muodossa, että siihen on helppo vastata kieltävästi kohteliaalla tavalla.

Tää nyt on ihan naurettavaa, että "ei tiedä mitä sanoa", ja siksi jättää vastaamatta mitään. Kyllä nyt normaalilla ihmisellä on sen verran selkärankaa ja mielikuvitusta, että osaa jonkun vastauksen veistellä. Kaikista nössöintä on olla vastaamatta mitään.

Vierailija
13/18 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää nyt on ihan naurettavaa, että "ei tiedä mitä sanoa", ja siksi jättää vastaamatta mitään. Kyllä nyt normaalilla ihmisellä on sen verran selkärankaa ja mielikuvitusta, että osaa jonkun vastauksen veistellä. Kaikista nössöintä on olla vastaamatta mitään.

No niinpä. Voi sanoa vaikka että kiitos kysymästä, mutta mulla on tyttöystävä/on nyt niin paljon kiireitä etten ehdi/tms.

Vierailija
14/18 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sitten ilmeisesti epänormaali. No, en ole kyllä koskaan jättänyt kokonaan vastaamatta, mutta joskus sen vastauksen laittamiseen on kestänyt aika kauan.

ohis

Vierailija
15/18 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä on yksi, joka jättää vastaamatta vain yksinkertaisesti sen takia, että jännittää ja pelottaa. Tiedän, että saan taas kamalan haukkumisryöpyn siitä, että olen nössö ja minun ei pitäisi olla ihmisten kanssa missään tekemisissä ja on ihan oikein, että olen sinkku jne, mutta tämä nyt vain on totuus. En tiedä, mitä voisin tehdä asialle.

Vierailija
16/18 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän että kun yksi ylipainoinen ja epäviehättävä nainen kysyi tekstarilla kahville niin en vastannut lopulta mitään.

Kirjoitin monta kertaa jotain mutta sitten deletoin sen enkä lähettänyt. Halusin olla kohtelias mutta toisaalta olin myös puoliksi shokissa siitä että hän edes luuli että hänellä olisi mahdollisuus muhun.

Vierailija
17/18 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monkälaisesta tapauksesta on kysymys? 

Onko tuttu jo pidemmältä ajalta, vai joku pari kertaa netissä viestitelty treffipalsta tapaus?

Vierailija
18/18 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä välineellä kutsusi esitit? Itse en tarkasta lainkaan sähköpostiani. Se on minulla vain lähinnä sitä varten, jos jossain tarvii kirjautumiseen. En tosin sähköpostiosoitettani kyllä kenellekään jakelekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi