Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

INHOAN uusia naapureitamme!

Vierailija
19.02.2017 |

Ihan sama jos tunnistetaan. Nuori pariskunta, asuvat pojan vanhempien omistamassa asunnossa. Pariskunnalla on joku mielenvikainen rakkikin.

Kun he muuttivat tähän, pihalle alkoi ilmaantumaan koiranpaskaa mitä ei ole koskaan ennen tapahtunut. Ei muka ole heidän jäljiltään. Laput ja vuokranantajalle soittaminen eivät auta.

Koira myös haukkuu välillä yksinollessaan. Ei mitenkään tuntitolkulla, mutta on aivan järjettömän ärsyttävää kun tekee tuota joskus hiljaisuuden jälkeenkin.

Koira on meinannut myös purra lastani. Muutenkin pyrkii aina päälle jos ihminen kävelee ohi.

Pitävät piskin kanssa torikokouksia rapun oven edessä muiden koiranomistajien kanssa.

Myös asukkaat ovat äänekäitä. Ihan järjetön tömistely ja kälkätys heti aamusta. Puhumattakaan seksiäänistä.

Ovat myös yksin onnistuneet nostamaan vedenkulutuksen aivan järkyttävälle tasolle. Taloyhtiöltä on tullut ilmoituksia, ettei koskaan historiassa ole kulutettu näin paljon vettä. Alkoi, yllätys yllätys heidän muuttonsa jälkeen.

Joka viikonloppu tuolla kulkee jotain nuoria hamppeja. Rapussa rymytään ja jutellaan kunlähdetään baariin (asuvat ylimmässä kerroksessa)

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollasta vittuperseilyä kun harrastaa muita ihmisiä kohtaan, niin tuli mieleen että ihminen muistaa sen/sinut hyvinkin vuosikymmeniä tai jopa koko elämänsä ja koskaan et tiedä missä joudut tämän ihmisen kohtaamaan uudestaan jolloin ehkä oletkin altavastaajan asemassa.

Oho. Nyt mua pelottaa. Hui.

(no ei tod)

Just tuo sun kommenttisi paljasti hyvinkin mikä olet.

Viesti ei ollut tarkoitettu pelotteluksi ja fiksu ihminen olisi sen ymmärtänyt.

Tosin jos Ap:n tarina olisi aito tai totuudenmukainen niin ei siitä täällä tarvitsisi kirjoitella vaan se hoidettaisiin taloyhtiössä sisäisesti.

Vierailija
42/87 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin juuri olla sitä mieltä että onneksi itse olen tuollaisilta kyyliltä oman elämänsä kadottaneilta säästynyt vaikka olen muutamassakin kerrostalossa asunut. MUTTA sitten muistinkin sen mun elämäni ensimmäisen kaupungin kerrostalon (n.20v. sitten) jossa oli Eläinten vihaaja ihan perse koko äijä ja kävin tässä yks vuos sen taloyhtiön pihassa ja käväsinpä katsomassa vieläkö tämä kuspää äijä asuu talossa ja HEH siellähän se asui edelleen ja arvatkaapa mitä - Ilmoitustaululla oli tämän äijän valituslappu taas jostain asukkaasta ja sen lemmikeistä allekirjoituksena s.xxxxxxxx. Elämäntapa valittaja siis kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka viikonloppuista bileytämistä harrastavat vsin wt :t ja huumeidenkäyttäkät

Onkos sulla tarvetta itsensä korostamiselle kun vedät ton white trash? wt ei istu suomalaiseen sanastoon millään. Yleensä tän vetää esiin ne jotka kuvittelevat olevansa jotenkin muiden yläpuolella. Kaiken lisäksi sulla on hirveästi virheitä yhdessä lauseessa. Taidat käydä apukoulua, tai veikkaan että kuulut yhteen hyvin "työllistyvään" maahanmuutaja vähemmistöön jolle kela on tuttu ystävä?

Vierailija
44/87 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos äiskää ja iskää ei kiinnosta poitsunsa tekemiset, osake on hyvin helppo ottaa heiltä pois kun sanotte että koira ja huumehörhöt häiriköivät.

Nimenomaan osaketta on todella vaikea saada pois

Niin, mutta osakkeen SAA pois erittäin nopeasti, jos asunnossa on hiljaisuutta toistuvasti rikkova koira tai huumeidenkäyttäjiä. :) On kokemusta.

Muuten onkin hyvin vaikeaa, mutta ei ap:n tapauksessa.

Ääliö.

Vierailija
45/87 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Kaikille talossasi olisi eduksi jos muuttaisit pois.

Olet sairas ja ottanut naapurisi kaikkien , omiesi, asioiden synti- ja sylkykupeiksi. Noloa.

Noin toimii henkisesti vielä vajaa ihminen.

Vierailija
46/87 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään noista ei sinäänsä kerro mikään. Ehkä paskat eivät oikeasti ole heidän jäljiltään. Jos koira ei hauku tuntitolkulla, niin ei silkekään voi oikein mitään tehdä.

Hamppikin on vain sinun mielipiteesi. Jos ovat vain tavallisia humalaisia nuoria? Eikai kukaan nyt oikeasti rapussa riehu? Tavallista jutteluakaan ei valitettavasti ole rapussa kielletty.

Muut mainitsemasi asiat eivät ole mitään mistä voisi kenellekään häätöä leipoa.

Millaisia naapurit muuten ovat? Moikkaavatko?

Moikkaavat teennäisesti hymyillen kun nähdään rapussa.

Ap

Eli siis moikkaavat sinua ystävällisesti vaikka luultavasti koko ajan nalkutat, laputat ja soittelet vuokranantajalle. Kuulostaako nyt oikeasti häiriköiden käytökseltä?

Moikkaan aina naapureita kun osuvat rappuun yhtäaikaa. Olen ehkä hiljaisin asuja koko talossa? Mulla on oma syyni olla erityisen ystävällinen naapureita kohtaan. Pajauttelen toisinaan enkä halua ongelmia.

Vierailija
47/87 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on pentu, koira tuskin on aggressiivinen. Moni pentukoira on ylitsepursuavan innokas tutustumaan ihmisiin. Ehkä kyse on tästä?

Lisäksi pennuilla on huono hajuaisti, joten ne pyrkivät maistamaan kaikkea. Lisäksi on pennuille ihan luontaista "purra", sillä pennun pitää oppia, miten kovaa ja saako hampaita käyttää. Emo yleensä leikkivinkaisee aina kun pentu käyttää hampaitaan emoon, varsinkin liian kovaa. Lisäksi pentu ei ole vielä oppinut kulkemaan hihnassa, vaan pyrkii innoissaan muita ihmisiä päin. Se ei vielä ymmärrä ja varsinkin pientä pentua ei vielä edes voi opettaa ymmärtämään, että se on kiellettyä.

Siinä vaiheessa kun pentu vieroitetaan, on hajuaisti jo kehittynyt täysin. Koiranpentu vie suuhunsa kaikkea kuin vauvakin eli tutustuu maailmaan tämänkin kautta uutuutena. 

Vierailija
48/87 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetken jo luulin, että ollaan päästy aiheeksi av:lle!! :D Ei sitten kuitenkaan ilmeisesti.

Meillä kanssa pentukoira ja ollaan juuri muutettu kuvaillulla tavalla asumaan poikaystäväni kanssa. Iso kerrostalo ja pääasiassa naapurit ovat todella mukavia. Meillä pentu saattaa välillä haukahdella päivän aikana rapun ääniä (olemme sitä äänittäneet), mutta ovat kokonaisuudessaan 15 sekunnin pituisia, 1-3 haukahdusta ja sitten koira on taas toista tuntia hiljaa. Ollaan tämän lisäksi kyselty naapureilta haittaako ja eivät ole vielä kertoneet edes kuulleensa meiltä mitään ääniä - paitsi tämä yksi äiti-ihminen. Ilmeisesti koira oli sattunut haukahtamaan juuri kesken nukutuksen tai muun akuutin ja siitäkös ollaan nyt sotajalalla meidän hullua hurttaa kohtaan. Pidimme myös tuparit hetki sitten, yhtenä iltana, muutoin emme ole juhlineet. Muut naapurit toivottivat hauskaa iltaa, mutta sitten taas; kuulema eivät voi lapset nukkua yhtään ja järkyttävää meteliä ja ei voi kerrostalossa näin ja poliisi tulee pian ovelle ja ja ja... 

Meillä hiljaisuus klo 23-07. Tänään heräsin itse kuudelta sellaiseen mökään ja meteliin, joka kuitataan "normaaliksi elämisen ääniksi" lasten taholta. Teen myös itse töitä paljon kotona ja seinän takaa kuuluva huuto ja töminä on päivittäistä ja jatkuvaa. Mua nämä nyt eivät varsinaisesti haittaa, mutta en voi olla miettimättä mikä olisi reaktio, jos menisin niistä sanomaan :D Kuten myös mietin ap:n narinaa puhumis- ja seksiäänistä. Oletko koskaan miettinyt millaisia "elämisen ääniä" teiltä kuuluu? 

Sen olen huomannut nuorten ihmisten koiranpidossa, että antavat koiransa jopa paskantaa ihan pihamaalle. Eivät viitsi kauemmas lähteä laiskuuttaan.

Vierailija
49/87 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein, kuin minun kirjoitukseni. 

Luulin, että taloyhtiö oli hiljainen, kunnes sain uudet naapurit eli nuorenparin, jolla oli koiranpentu. Sanoin ystävällisesti pennun haukkumisesta naapureille joskus porraskäytävässä, koska pentu haukkui siihen saakka, että pariskunta palasi kotiin esimerkiksi kolmelta tai neljältä aamulla. 

Juhlia on tämän tästä ja urheilukilpailujen aikana karjutaan.

Mahdolliset seksiäänet ovat onneksi toisen puolen naapurin kiusana...

Osa ihmisistä ei ikävä kyllä oikeasti ymmärrä, mitä hiljaisuus tarkoittaa taloyhtiössä.

Toivon, että tilanne rauhoittuu, ap.

Vierailija
50/87 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetken jo luulin, että ollaan päästy aiheeksi av:lle!! :D Ei sitten kuitenkaan ilmeisesti.

Meillä kanssa pentukoira ja ollaan juuri muutettu kuvaillulla tavalla asumaan poikaystäväni kanssa. Iso kerrostalo ja pääasiassa naapurit ovat todella mukavia. Meillä pentu saattaa välillä haukahdella päivän aikana rapun ääniä (olemme sitä äänittäneet), mutta ovat kokonaisuudessaan 15 sekunnin pituisia, 1-3 haukahdusta ja sitten koira on taas toista tuntia hiljaa. Ollaan tämän lisäksi kyselty naapureilta haittaako ja eivät ole vielä kertoneet edes kuulleensa meiltä mitään ääniä - paitsi tämä yksi äiti-ihminen. Ilmeisesti koira oli sattunut haukahtamaan juuri kesken nukutuksen tai muun akuutin ja siitäkös ollaan nyt sotajalalla meidän hullua hurttaa kohtaan. Pidimme myös tuparit hetki sitten, yhtenä iltana, muutoin emme ole juhlineet. Muut naapurit toivottivat hauskaa iltaa, mutta sitten taas; kuulema eivät voi lapset nukkua yhtään ja järkyttävää meteliä ja ei voi kerrostalossa näin ja poliisi tulee pian ovelle ja ja ja... 

Meillä hiljaisuus klo 23-07. Tänään heräsin itse kuudelta sellaiseen mökään ja meteliin, joka kuitataan "normaaliksi elämisen ääniksi" lasten taholta. Teen myös itse töitä paljon kotona ja seinän takaa kuuluva huuto ja töminä on päivittäistä ja jatkuvaa. Mua nämä nyt eivät varsinaisesti haittaa, mutta en voi olla miettimättä mikä olisi reaktio, jos menisin niistä sanomaan :D Kuten myös mietin ap:n narinaa puhumis- ja seksiäänistä. Oletko koskaan miettinyt millaisia "elämisen ääniä" teiltä kuuluu? 

Sen olen huomannut nuorten ihmisten koiranpidossa, että antavat koiransa jopa paskantaa ihan pihamaalle. Eivät viitsi kauemmas lähteä laiskuuttaan.

Se ei ole mikään nuorten ihmisten synti vaan ihan kaikkien huonosti lemmikkiään hoitavien ja se ei katso ikää. Tosin koiran kakkahätä ei yleensä laukea heti kotiportilla vaan vasta kun on kävelty se 5min. joten hyvinkin voivat jätökset olla naapureiden tai muiden koirien tekemiä. Tosin ainakin meidän asuinnurkilla koiranomistajat ovat sen verran vastuullisia että keräävät jätökset itse pois, maalla se tosin on vielä toisellatapaa.

Vierailija
51/87 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on painajaismainen naapuri.

Vierailija
52/87 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein, kuin minun kirjoitukseni. 

Luulin, että taloyhtiö oli hiljainen, kunnes sain uudet naapurit eli nuorenparin, jolla oli koiranpentu. Sanoin ystävällisesti pennun haukkumisesta naapureille joskus porraskäytävässä, koska pentu haukkui siihen saakka, että pariskunta palasi kotiin esimerkiksi kolmelta tai neljältä aamulla. 

Juhlia on tämän tästä ja urheilukilpailujen aikana karjutaan.

Mahdolliset seksiäänet ovat onneksi toisen puolen naapurin kiusana...

Osa ihmisistä ei ikävä kyllä oikeasti ymmärrä, mitä hiljaisuus tarkoittaa taloyhtiössä.

Toivon, että tilanne rauhoittuu, ap.

Mä olen myös sitä mieltä että ihmiset valittavat / joutuvat valittamaan ihan senkin takia että talot rakennetaan tänäpäivänä niin huonosti. Itse asun yli 50 vuotta vanhassa talossa eikä meillä ole mitään meteliä. Jonkun koiran haukunta 3 kerroksessa ei todellakaan kuulu minulle 6 kerrokseen noo 5 kerroksesta ehkä kuuluisi, jotkut kiljaisut ja karjumiset eivät todellakaan kuuluisi muuta kuin lähinaapurista. Ja sitten mulla on ystäväiä jotka asuvat uusissa 2000----> rakennetuissa taloissa ja kertovat että kun he kuulevat kun alakerrasssa pieraistaan. Voi hyvät hyssykät oikeesti muuttakaa tollasista paperitaloista pois, älkääkä syytelkö muita elämisestä.

Vierailija
53/87 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai kukaan AIDOSTI hymyile rappukäytävätervehdyksissä!!

Vierailija
54/87 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ei kai kukaan AIDOSTI hymyile rappukäytävätervehdyksissä!!

Vierailija
55/87 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tätä trollia saada millään häädettyä pois täältä räksyttämästä?

56/87 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun mun naapurit eivät voi kuunella asunnostani kantautuvia seksiääniä.

Vierailija
57/87 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita prusjuntteja joiden paikka olisi vankila ja pakkkotyö

gambian matkalla näki näitä

aina sätkä suussa ja koko ajana pitää ottaa ryyppy kaljaa tai viskiä

Vierailija
58/87 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään noista ei sinäänsä kerro mikään. Ehkä paskat eivät oikeasti ole heidän jäljiltään. Jos koira ei hauku tuntitolkulla, niin ei silkekään voi oikein mitään tehdä.

Hamppikin on vain sinun mielipiteesi. Jos ovat vain tavallisia humalaisia nuoria? Eikai kukaan nyt oikeasti rapussa riehu? Tavallista jutteluakaan ei valitettavasti ole rapussa kielletty.

Muut mainitsemasi asiat eivät ole mitään mistä voisi kenellekään häätöä leipoa.

Millaisia naapurit muuten ovat? Moikkaavatko?

Ap

Johtuisko teennäinen moikkaus ihan vaan sinun omasta asenteestasi? Jos tulet vastaan naama norsun vitulla ja jatkuvasti mäkätät selän takana niin ei sitä kukaan jaksa. Hyvin mahdollista että jatkuvasta valituksesta johtuen he eivät enää edes jaksa välittää. Ehkä jopa tahallaan ärsyttävät. Jos vain antaisitte heidän elää rauhassa niin saattaisi meno laantua. Ja mitä esimerkiksi koiraan tulee.. Pennut nyt ovat sellaisia! Ja mistä ihmeestä hyvät ihmiset päättelette että he käyttävät huumeita?! Tavallista viikonlopun viettoa. Rappukäytävästä kuulu kaikki mahdolliset äänet, vaikka kuinka hiljaa yrittäisit puhua tai kävellä. Jos et kestä asumisen ääniä, ei kerrostalo ole sinun paikkasi!

Vierailija
59/87 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos äiskää ja iskää ei kiinnosta poitsunsa tekemiset, osake on hyvin helppo ottaa heiltä pois kun sanotte että koira ja huumehörhöt häiriköivät.

Nimenomaan osaketta on todella vaikea saada pois

Lähinnä kai siinä tulisi isänöitsijän yhteydenotto/kirja  vuokranantajiin eli pojan vanhempiin niin luulisi tehoavan kaikkein parhaiten.  Vähän jöötä sieltä vanhemmilta.  Kun omistaja ei häiriköi niin lähinnä kai tulisi vuokralaisten häätö kysymykseen mutta sitä pitäisi ajaa vuokranantaja. Ja kun on oma lapsi vuokralaisena nin ei varmaankaan tule häätö kysymykseen.   Että eikun isännöitsijälle valittamaan.  Nuoret metelöi aina vanhempien ihmisten mielestä.  Ja koiranpentu kyllä varmaan rauhoituu ajan kanssa.  Isännöitsijä voi huomauttaa myös että kakittaisivat koiran vähän kauemmaksi.

Vierailija
60/87 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta omakotitaloon ja mielummin sellaiseen joka on korvessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän