Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenta! Mitä söit aamiaiseksi?

Vierailija
19.02.2017 |

Itse odottelen kahvin tippumista.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Heräsin juuri. En vielä mitään, mutta kohta varmaan purkillisen raejuustostoa ja sitten lasillisen vettä.

Vierailija
62/75 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa mustikoilla ja ruispala jonka päällä juustoviipale ja munalättyä. Kahvia. Söin ihan liikaa koska olen keski-ikäinen nainen ja pitäisi syödä kuin lintu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Croissantin, neljä karjalanpiirakkaa juustolla( joista 3 minikoista) banaanin(reilun kaupan)

Vierailija
64/75 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Broilerin jauhelihaa, riisiä, wok-vihanneksia ja kahvia. Yleensä syön kyllä puuroa aamulla, mutta tänä aamuna oli niin kova nälkä, että päätin syödä oikein kunnon aterian. 

Vierailija
65/75 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu on hereillä sunnuntaiaamuna klo 8??

Ne, joilla on noin 0-8 -vuotiaita lapsia. Lapset herättävät jonkun mukaansa heräämään. Pienet lapset eivät halua olla yksin hereillä.

Itselläni on teini-ikäisiä, ja saan nukkua.

Ryhdyn ehkä vanhempieni omaishoitajaksi syksyllä. Siinä saatan taas kohta hetätä aikaisinherä, jos apua joskus tarttevat aamusta jo.

Vierailija
66/75 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksan maissa söin kauralesepuuroa, kookosöljyä, puolukoita, pari kananmunaa ja greippiä. Äsken otin pari pientä omenaa ja palan leipää, jossa kylmäsavulohta päällä. Valkoista teetä olen juonut. Olen siivoillut koko aamun, joten eväs on tarpeen :). 

Vierailija
67/75 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso maitokahvi, keitetty kananmuna, iso täysjyväciabattasämpylä, jonka välissä tuorejuustoa, salaattia, kinkkua, juustoa ja tomaatti, mautamatonta jogurttia, jossa pilkottuna yksi banaani ja 10 cashew-pähkinää, täysjyvädigestive tuorejuustolla.

En syö vapaapäivinä lounasta ollenkaan, joten aamupala on siksi noin tuhti. Arkiaamuina syön useimmiten lautasellisen sadonkorjuupuuroa, jossa seassa raejuustoa, maapähkinävoita ja banaani.

Vierailija
68/75 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne, joilla on noin 0-8 -vuotiaita lapsia. Lapset herättävät jonkun mukaansa heräämään. Pienet lapset eivät halua olla yksin hereillä.

Ryhdyn ehkä vanhempieni omaishoitajaksi syksyllä. Siinä saatan taas kohta hetätä aikaisinherä, jos apua joskus tarttevat aamusta jo.

Mä olen lapseton, mutta herään silti viikonloppuaamuisin jopa klo 6 aikaan...

Vierailija
69/75 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia ja 3 kpl itse leivinuunissa tehtyä karjalanpiirakkaa, päällä voita ja hirvenlihaa. NAM!

Vierailija
70/75 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuannos kaurapuuroa puolukkasurvoksella ja maidolla sekä diabeteslääkkeet.

Vierailija
71/75 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei ollut valinnanvaraa vaan laitoin pöytään vähän kaikkea mitä oli jäljellä.

Mozzarellaa,tomaattia ja pestoa lautaselle valmiiksi suupaloiksi, kahvia, maitoa, kreikkalaista jogurttia, mustikoita, pakkasesta pannulle soijapyöryköitä ja kaksi kananmunaa, omenamehua. Tästä riitti kahdelle. Nyt täytyis kirjotella kauppalista että saadaan ruokakin käärästyä pöytään :D

Vierailija
72/75 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elistä uunimunakasta, jossa kirsikkatomaatteja, vihreää paprikaa, mozzarellaa, basilikaa ja chorizoa. Ja kupin kahvia.

Vierailija
73/75 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi palaa kauraleipää metwurstilla, juustolla ja kurkulla. Brämhultsin appelsiinimehua ja maitokahvi. 

Vierailija
74/75 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Croissantin, neljä karjalanpiirakkaa juustolla( joista 3 minikoista) banaanin(reilun kaupan)

Siinä menikin päivän kalorit kerralla!?

Vierailija
75/75 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai kuten minä, kärsin unettomuudesta ja nukun n 22-02 enimmillään. Sen jälkeen pyörimistä joten nousen usein 6 maissa ylös oli arki tai loma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä