Minun väitetään juhlivan ja tanssivan onnesta kun kolme kertaa näkemäni pariskunta erosi
Minä olen ollut heidän kanssaan tekemisissä muodollisissa merkeissä enkä tunne kumpaakaan hyvän päivän tuttua paremmin. Nyt toisen eronneen vanhemmat syyttävät minua erosta ja väittävät minun juhlivan ja tanssivan erosta tuon eron vuoksi.
Kuinka tuohon pitää oikein suhtautua? Jättää vastaamatta heille kokonaan? En kertakaikkiaan käsitä edes miten helvetissä he kuvittelevat minun olevan sekaantuneen liittoon koska olen ollut aina heidät nähdessäni selvinpäin, siveästi pukeutunut ja käyttäytynyt asiallisesti kuten nyt yleensä hyvänpäiväntuttujen kanssa käyttäydytään. Kaiken huipuksi olen vielä naimisissa itsekin.
Mikseivät jotkut aikuiset ihmiset hyväksy sitä, että heidän omat jälkeläisensä päättävät ihan itse omista tekemisistään ja eroamisistaan? Miksi pitää etsiä syntipukki vaikka kissojen ja koirien kanssa? Jos näiden vanhempien mielestä kahden pariskunnan yhteinen pikainen lounas on jokin parinvaihtoleikki niin suoraan sanottuna en voi muuta todeta kuin että alan epäilemään noiden vanhempien mielenterveyttä. Tuntuu kauhealta laittaa estoja päälle mutta muuten tuutista tulisi vaikka minkälaista tekstiä kun tuo alkuryöppykin oli suoraan sanottuna tyrmistyttävä.