Voiko tästä maasta melkein 50-vuotias nainen löytää miehen, vai pitääkö hakea ulkomailta?
Taustatietoina, että mies jätti toisen takia ja lapset jo aikuisia. En vaan millään haluaisi tässä iässä olla yksin loppuelämääni. Olen nätti ja mulla olis niin paljon annettavaa jollekin ihanalle miehelle. Ulkonäkö ei edes merkkaa, vaan se luonne!!
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti mitä haluat, ihan rauhassa. Minulle kävi niin etten halunnut enää ketään koska haluan pitää mielenrauhaseni:)
Miksi muuten mennä ulkomaille? Kokeile Hakunilaa.
Hei älä viitsi, mitä Hakunilassa on? En ole ap, mutta mutta.
Hakunila on Suomen Monaco. Yhtä paljon eri kansalaisuuksia eikä kukaan maksa veroa.
Eihän sulla ole edes kiire vielä. Tiedä vaikka tuleva miehesi syntyisi tänään Gambiassa eli aikaa kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Taustatietoina, että mies jätti toisen takia ja lapset jo aikuisia. En vaan millään haluaisi tässä iässä olla yksin loppuelämääni. Olen nätti ja mulla olis niin paljon annettavaa jollekin ihanalle miehelle. Ulkonäkö ei edes merkkaa, vaan se luonne!!
Tottakai löydät ellei vaatimukset aivan mahdottomia ole.
Millainen sun ihana mies olisi tai pitäisi olla?
Kaksi hyvää ystävätärtäni löysivät molemmat itselleen 50+:na kivat leskimiehet, ihan kotimaiset ja vieläpä varakkaat, vaikka se ei suinkaan ollut kriterinä. Ei 50+ leskimies enää etsi nuorta naista.
Mistä 30+ työtön mies sais naisen? Pitääkö tässä eläkettä odotella, ennen kuin työttömyys hyväksytään?
lisää kaljaa koneeseen kirjoitti:
Otat Suomesta nuoremman? Mitkä on sun tulot? Moni 50 vuotias on oikeastaan hyvin säilyneenä aika sexy näin 30 vee humalaisen näkökulmasta.
Ahaa, pitää olla varakas että kelpaa miehelle. :(
En ole ap.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi hyvää ystävätärtäni löysivät molemmat itselleen 50+:na kivat leskimiehet, ihan kotimaiset ja vieläpä varakkaat, vaikka se ei suinkaan ollut kriterinä. Ei 50+ leskimies enää etsi nuorta naista.
Osa voi etsiä nuorta mutta kyllä ne "mummot" vaan on suloisempia.
Vanhapoikakin haluaisi löytää mukavan "mummon" ystäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä 30+ työtön mies sais naisen? Pitääkö tässä eläkettä odotella, ennen kuin työttömyys hyväksytään?
Oletko muuten tikissä? Hoidatko sitten kotityöt, kun olen töissä? Jos vastaat kyllä, voin ottaa sinut.
Vierailija kirjoitti:
lisää kaljaa koneeseen kirjoitti:
Otat Suomesta nuoremman? Mitkä on sun tulot? Moni 50 vuotias on oikeastaan hyvin säilyneenä aika sexy näin 30 vee humalaisen näkökulmasta.
Ahaa, pitää olla varakas että kelpaa miehelle. :(
En ole ap.
Ei tarvitse olla varakas, mutta omillaan toimeentuleva. Monet varttuneempana toisensa löytäneet harrastavat paljon esim. matkailua eli omat kulut pitää pystyä maksamaan.
Käy nyt ensin vokit läpi ettet suotta lähde merta edemmäs kalaan.