Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tästä maasta melkein 50-vuotias nainen löytää miehen, vai pitääkö hakea ulkomailta?

Vierailija
18.02.2017 |

Taustatietoina, että mies jätti toisen takia ja lapset jo aikuisia. En vaan millään haluaisi tässä iässä olla yksin loppuelämääni. Olen nätti ja mulla olis niin paljon annettavaa jollekin ihanalle miehelle. Ulkonäkö ei edes merkkaa, vaan se luonne!!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta

Vierailija
2/31 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin löytyy jostain harrastuksien piiristä tai netistä ihan hyvin mies sulle. Ja olisiko tuossa iässä sinkkuna muka enää mikään maailman loppukaan kun kuitenkin lapsiakin on? Itse en ole koskaan seurustellut ja taidan olla yksin loppuelämäni ja olen 20 vuotias :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mitä haluat, ihan rauhassa. Minulle kävi niin etten halunnut enää ketään koska haluan pitää mielenrauhaseni:)

Miksi muuten mennä ulkomaille? Kokeile Hakunilaa. 

Vierailija
4/31 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi myös, että yksinkö joutuu olemaan loppuikänsä.

Vierailija
5/31 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambia kutsuu. Siellä niitä salskeita nuoria miehiä riittää, joita kiinnostaa elämä vauraassa pohjoismaassa.

Vierailija
6/31 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat Suomesta nuoremman? Mitkä on sun tulot? Moni 50 vuotias on oikeastaan hyvin säilyneenä aika sexy näin 30 vee humalaisen näkökulmasta.

Vierailija
7/31 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvinkin jos et vedä rajaa kehäkolmoselle.

Vierailija
8/31 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti mitä haluat, ihan rauhassa. Minulle kävi niin etten halunnut enää ketään koska haluan pitää mielenrauhaseni:)

Miksi muuten mennä ulkomaille? Kokeile Hakunilaa. 

Hei älä viitsi, mitä Hakunilassa on? En ole ap, mutta mutta.

Vierailija
9/31 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M20 kirjoitti:

Varmaankin löytyy jostain harrastuksien piiristä tai netistä ihan hyvin mies sulle. Ja olisiko tuossa iässä sinkkuna muka enää mikään maailman loppukaan kun kuitenkin lapsiakin on? Itse en ole koskaan seurustellut ja taidan olla yksin loppuelämäni ja olen 20 vuotias :(

Ehdit viellä vaikka mitä. Pidät vaan huolen itsestäsi, etkä laita elämää läskiksi.

Vierailija
10/31 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa. Meitsillä virolainen 48v poikkis. T. tyttis 46v

ps. PYYTÄMÄTTÄ hoitaa oman osuutensa kotihommista (joskus pelkään että ennättää enemmän kuin minä mutta onko tuokaan kilpailulaji?), avaa ovet joista minä menen aina ensin, istuu kun mä istun. Mitä vielä? Hemmottelee mut piloille ihan tavallisilla asioilla, huomioi esim. syksyllä että pyörässäni oli valot kunnossa.

Vierailija
11/31 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M20 kirjoitti:

Ehdit viellä vaikka mitä. Pidät vaan huolen itsestäsi, etkä laita elämää läskiksi.

Ei mulla elämän kanssa mitään ongelmaa ole vaan enemmänkin ei naama vaan mene kaupaksi kun olen aika ruma mies.

Vierailija
12/31 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin netistä. Ihanan :)

Vierailija
13/31 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha sanoa. Meitsillä virolainen 48v poikkis. T. tyttis 46v

ps. PYYTÄMÄTTÄ hoitaa oman osuutensa kotihommista (joskus pelkään että ennättää enemmän kuin minä mutta onko tuokaan kilpailulaji?), avaa ovet joista minä menen aina ensin, istuu kun mä istun. Mitä vielä? Hemmottelee mut piloille ihan tavallisilla asioilla, huomioi esim. syksyllä että pyörässäni oli valot kunnossa.

Tuollaisen kohteliaan, huomioivan ja huoltapitävän miehen kun saisi. Ärsyttää, kun moni mieltää huolehtivaisuuden ainoastaan rahana ja siinä, että saa ostettua kaikkea kivaa. Tuo on juuri sitä oikeaa välittämistä, kun varmistaa, että polkupyörässä palaa syksyllä lamppu <3

Vierailija
14/31 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä huviksesi ilmoitus johonkin deittipalveluun. Tuskin jaksat lukea kaikkia vastaulsia lävitse. Joukossa on tietysti asiatontakin yrittäjää.

Vierailija
15/31 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta mitään tällä hetkellä, joten mahdotonta. Ihan hyvin voisin kyllä vaikka virolaisen tai muun oman rotuiseni miehen ottaa olematta mitenkään rasisti. En vaan halua mustaa miestä mitenkään. Korostan, etten ole rasisti silti.ap.

Vierailija
16/31 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi, jos huolit toisten poispotkiman, kompleksisen ja persaukisen pummin. Tai sitten vanhemman papan. Valitettavasti hyvät viisikymppiset kyttäilee nuorempia ja saakin niitä. Mitä enemmän ikää tulee, sitä enemmän miehet pääsee niskan päälle markkinoilla. Suomi on piukassa reippaita, hyvännäköisiä, pärjääviä keski-ikäisiä naisia, joille ei vaan riitä hyviä, ikäisiään miehiä.

Vierailija
17/31 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En harrasta mitään tällä hetkellä, joten mahdotonta. Ihan hyvin voisin kyllä vaikka virolaisen tai muun oman rotuiseni miehen ottaa olematta mitenkään rasisti. En vaan halua mustaa miestä mitenkään. Korostan, etten ole rasisti silti.ap.

Mitä vikaa mustassa olisi ? Iso kokoisia isolla peniksellä? Ja Itsehän sanoit että et välitä ulkonäöstä vaan luonteesta enemmän?

Vierailija
18/31 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muka Suomesta löytäisit? Ei tuonikäisiä miehiä ole markkinoilla. Missä ne markkinat edes ovat?

Vierailija
19/31 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi, jos huolit toisten poispotkiman, kompleksisen ja persaukisen pummin. Tai sitten vanhemman papan. Valitettavasti hyvät viisikymppiset kyttäilee nuorempia ja saakin niitä. Mitä enemmän ikää tulee, sitä enemmän miehet pääsee niskan päälle markkinoilla. Suomi on piukassa reippaita, hyvännäköisiä, pärjääviä keski-ikäisiä naisia, joille ei vaan riitä hyviä, ikäisiään miehiä.

Jostakin on tullut käsitys, että hyvin suuri joukko miehiä saisi nuoremman naisen. Kun ottaa sukupuolien todelliset määrät huomioon, nuorille naisille riittää paljon nuoria miehiä. Sen sijaan monet 45+ -naiset eivät edes enää pyri parisuhteeseen, kun luulevat, etteivät kelpaa. Tuoreen tutkimuksen mukaan sinkkumiehistä 90% ja naisista 75% haluaa parisuhteen. Miehet ehkä ampuvat itseään jalkaan etsiessään netissä itseään 15- vuotta nuorempia naisia.

Vierailija
20/31 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä asiaa minäkin olen miettinyt. t.Eron partaalla oleva 50-v. nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi