Todella kiusallinen tilanne uimahallissa.. isä tyttärensä kanssa miesten puolella
Ymmärrän että jotain 5-vuotiasta ei uskalla päästää itsekseen sinne naisten puolelle, mutta eikö olisi voinut vaikka aulassa odottaa että joku mukavan näköinen mummeli tai perheenäiti tulee uimahalliin ja kysyä että voisiko tytär mennä hänen kanssaan. Oli meinaa aika kiusallista kun tämä tyttö miesten pukuuhuoneessa silmät pyöreänä tuijotti kalustustani kun vaihdoin vaatteita. En tiedä mitä olisi pitänyt tehdä, jos olisi mennyt isälle sanomaan niin olisi varmaan saanut nyrkistä, että mitä minä katselen hänen tytärtään, vaikka mahdotonta olla huomaamatta sellainen tuijotus. Voisitte ainakin opettaa tytöillekin, että ei ole sopivaa tuijottaa muita pukuuhuoneessa.
M23
Kommentit (48)
Pikkulapset voivat tuijottaa sukupuolielimiä ja naisten rintoja oli lapsi kumpaa sukupuolta hyvänsä. Havainnoivat sitä millaisia naiset ja miehet ovat.
Mua ei oo tuijittavag lapset häirinneet uimahallissa tai kylpylässä kuin kahdesti. Kerran suihkussa oli ainakin 12-vuotias kehitysvammainen poika ja hänellä seisoi. Siinä kohtaa mietti, että missä pojan oikeasti pitäisi olla.
Toisella kerralla sattui niin, että uimahallissa naapuri sattui olemaan poikansa kanssa viereisellä kaapilla ja poika oli 10-vuotias. Vuotta vanhempi kuin omani, joka selvisi miesten puolella ihan yksin.
Voi taivas :D
Tajuatko ap kuinka paljon lapsia on naisten puolella, sukupuolesta riippumatta? :D Ei ole koskaan häirinnyt jos joku lapsi tuijottaa tissejäni tai pimppiäni, lapset on luonnostaan uteliaita ja toki se erilaisten kehonmuotojen määrä saa lapsen "tuijottamaan".
Ei lapsilla tuijotteluun liity mitään seksuaalista, että tarvisi sen vuoksi nolostella.
Tuijottaessaan lapset tekevät havaintoja siitä, että ihmiset ovat erilaisia vaikka tietyllä tapaa samanlaisia. Lapsi tuijottaa aina uudenlaisia asioita.
Eiköhän se ole lapselle hyväksi, että näkee jo pienenä luonnollisessa ympäristössä alastomia ihmisiä. Lapsi pitää asiaa ihan normaalina, eikä varmasti katsele sun kalustusta seksuaalisessa mielessä, vaan "maailmassa monta on ihmeellistä asiaa" -mentaliteetilla. Saunakulttuurista johtuen Suomessa suhtautuminen alastomuuteen on (tai ainakin on ollut) paljon terveempää kuin USAssa tai jossain muslimimaissa, joissa paljas pinta on tabu. Jos on lapsena nähnyt saunassa molempia sukupuolia, ei tarvitse aikuisena alkaa hysteeriseksi pervoksi.
Vierailija kirjoitti:
Naisten puolella on jatkuvasti niitä n. 8 vuotiaita äitinmussukka pikkupoikia. Eipä mua haittaa että ne mun pimperoa kyttäävät.
terveisin: +30 nainen
Jep, eilen tais olla joku 10v. äitinsä kanssa. Ihmettelin kyllä sekä äitiä että poikaa. Mun poika siirtyi omasta halustaan miesten puolelle ekaluokan aloittaessaan. En olis saanut sitä naisten puolelle edes uhkailemalla, kiristämällä tai lahjomalla.
Ap:
-lapset tuijottavat
-alle 6-7-vuotiasta ei voi laittaa yksinään toiselle puolelle
-Suomessa ei ole sellaista kulttuuria, että voisi pyytää ventovierailta tuollaista apua, myöskään kaikki lapset eivät uskalla ventovieraan kanssa mennä
-uimahalleissa käy koko kansa. Niitä tuetaan verorahoista ja siksi ovat niin halpoja. Siksi et voi vaatia, että niissä kaikki tapahtuisi juuri niin kuin sinä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Kalustustasi? Kai siinä tuijottaa kuka tahansa, jos olet raahannut huonekalut mukaasi uimahalliin.
Nauroin ääneen ajatukselle miehestä lukemassa sohvalla lehteä keskellä uimahallin pukuhuoneen lattiaa.
Lapset tuijottaa koska niin lapset nyt vain tekee, eikä sillä ole sen suurempaa merkitystä. Minua on joskus joku tenava tuijottanut suu auki ja silmät renkaina kun ihan normaalisti pakkasin kauppakassia kaupan kassalla. Ehkä se on joskus kiusallista sen tuijotuksen kohteelle, mutta todennäköisesti me kaikki ollaan joskus lapsina tuijotettu samalla tavalla.