Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen sanoi, että ei olisi kanssani vaikka olisin viimeinen mies maailmassa

Vierailija
18.02.2017 |

Taitaa olla aika paha? Menin sanomaan kännissä tyhmästi ja nyt on vastaanotto tuo. Voikohan asiaa enää korjata?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mitä sanoit niin osaamme rvioida paremmin.

Vierailija
2/15 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi, mulle on moni nainen sanonut noin ja muutamaa tuntia myöhemmin ollut sängyssäni töppöset levällään.

Mitä nainen sanoo ja mikä on totta ovat kaksi eri asiaa, kannattaa ottaa höpösöpönassujen sanomiset hauskana viihdykkeenä ja pysyä itse päämäärässään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, voi, mulle on moni nainen sanonut noin ja muutamaa tuntia myöhemmin ollut sängyssäni töppöset levällään.

Mitä nainen sanoo ja mikä on totta ovat kaksi eri asiaa, kannattaa ottaa höpösöpönassujen sanomiset hauskana viihdykkeenä ja pysyä itse päämäärässään.

Ja sitten heräsit.

Vierailija
4/15 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin hänen siskoa ja kaveria läskeiksi... Joo tiedän väärin sanottu. Olen jo pyytänyt anteeksi mutta kaikki kolme on mulle todella vihaisia.

Ap

Vierailija
5/15 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin hänen siskoa ja kaveria läskeiksi... Joo tiedän väärin sanottu. Olen jo pyytänyt anteeksi mutta kaikki kolme on mulle todella vihaisia.

Ap

Luultavasti ei mitään mahdollisuuksia enää. Vaikka pyysitkin anteeksi, paljastit luonteesi ja huonot käytöstapasi. Vain jos olette tekemisissä esim. työn tai yhteisen kaveriporukan kautta, mahdollisuus voi vielä ajan kanssa aueta, jos pystyt vakuuttamaan hänet siitä, että sinulla on aitoa halua muuttaa tapojasi. 

Sait kuitenkin hyvän opetuksen, joten kokemus ei ollut turha!

Vierailija
6/15 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus satuttaa usein. Sen kieltäminen itseltä on helpompaa monelle.

Vierailija
7/15 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok mokasit ja eteen päin. Olet typerys ja siitä saa maksaa. Bygones.

Vierailija
8/15 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten heräsit.

Hepsankeikkako se siellä ?

Vierailija
9/15 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerykset mogaa tilaisuutenza

Vierailija
10/15 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sie floppaat

Vierailija
11/15 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin siis kaikki yhdessä baarissa ja hänen sisko ja kaveri tenttasivat multa jotain ja kännissä meni sitten hermo ja sanoin että turpa kiinni läskit... Ja ei he oikeasti edes ole mun mielestä läskejä, se vain pääsi suusta kun ärsytti.

Ap

Vierailija
12/15 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin siis kaikki yhdessä baarissa ja hänen sisko ja kaveri tenttasivat multa jotain ja kännissä meni sitten hermo ja sanoin että turpa kiinni läskit... Ja ei he oikeasti edes ole mun mielestä läskejä, se vain pääsi suusta kun ärsytti.

Ap

Onhan heillä sitten vielä toivoa saada kyrpääsi, koska myös tuo mitä tuo nainen sanoi, tuli hänen suustaan vain suutuspäissään. Eli sinullakin on vielä toivoa saada hänen pilluansa.

Vierailija
13/15 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten heräsit.

Vittu että tämä on tyhmä vastaus aina. Tekisi mieli ampua pitkä sarja naamaan rynnäkkökiväärillä tuon kirjoittajia.

Ai, mua nauratti kovasti.

Vierailija
14/15 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus satuttaa usein. Sen kieltäminen itseltä on helpompaa monelle.

Kaikkea faktaakaan ei pidä laukoa ääneen. Sillä vain osoittaa olevansa tahditon ääliö. Sosiaaliset taidot kunniaan.

Vierailija
15/15 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up