Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimiiko Visa electronit nykyään hyvin?

Vierailija
18.02.2017 |

Itselläni oli joskus 90-luvun lopulla, ja silloin oli ihan normaalia, että ne nyt vaan ei toimineetkaan kaupan kassalla. Nyt pohdittiin lapsille electroneja ihan siksi, kun meillä vanhemmilla on harvoin käteistä annettavaksi. Jos se kuitenkin on edelleen ihan arvailun varassa, että saako sillä maksettua, en pidä sitä kovin hyvänä vaihtoehtona. Kokemuksia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii, mulla ei muuta korttia olekaan ja vielä en ole nälkään kuollu. 90-luvun tekniikkaa ja yhteyksiä turha verrata tähän päivään.

Vierailija
2/9 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii oikeastaan kaikkialla muualla paitsi junassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii joka paikassa ja joka hetki.

Vierailija
4/9 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii jopa Japanissa ja Australiassa asti, jos  tilillä on vain euroja, eikä päiväkohtainen nosto/käyttöraja ylity.

Vierailija
5/9 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimii. Ei ole ollut yhteysongelmia vuosikausiin, kelpaa joka paikassa ja sillä voi maksaa myös netissä.

Vierailija
6/9 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi lentokoneissakaan, koska reaaliaikainen varmennus ei toimi. Miten lienee sitten risteilylaivoilla tuolla ulkomaaseessa?

Vierailija
7/9 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille! Lapsemme eivät vielä matkustele ilman valvovia aikuisia, joten ulkomailla ei tarvitse olla kortin varassa. Ap

Vierailija
8/9 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi lentokoneissakaan, koska reaaliaikainen varmennus ei toimi. Miten lienee sitten risteilylaivoilla tuolla ulkomaaseessa?

Olen monesti maksanut Tallinnan ja Tukholman laivoilla electronilla, joskus voi olla vähän hidasta läpimeno.

Vierailija
9/9 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen monesti maksanut Tallinnan ja Tukholman laivoilla electronilla, joskus voi olla vähän hidasta läpimeno.

Juu, meinasin lähinnä tuolla isommilla vesillä seilaavia laivoja, kuten vaikkapa Välimeren tai Karibian risteilyitä. Toki noillakin pääsee aina satamakäynneillä kortilla maksamaan ja maista rahaa nostamaan.

Electron on ainakin Eckeröllä toiminut viimeisen kahden vuoden aikana täysin ilman ongelmia mitä siellä olen käynyt.