Miten eroon exästä, joka haluaa pysyä lähellä?
Mies haluaa yhä olla ystävä, eikä mulla ole rohkeutta kieltää. Eikä oikeastaan haluakaan. Haluaisin kuulla neuvoja, kuinka pääsisin omassa elämässäni eteenpäin, vaikken katkaisisi välejäni exään. Hän aikoinaan halusi lopettaa suhteemme, mutta olemme pysyneet ystävinä aina Facebookia myöten...
Kommentit (6)
Mies on sanonut, että on hyvä jos menen elämässäni eteenpäin. Helpottaa kuulemma ystävyyttämme, koska ei tarvitse enää vatvoa parisuhdettamme. Minusta tuntuu ihmeellisen kylmältä, että pystyy ajattelemaan noin. Erosta on muutama kuukausi. Haluaa oikeasti pitää yhä yhteyttä ja tehdä työprojekteja kanssani.
Ap
Jos vielä harrastatte eron jälkeen seksiä se syy voi olla toinen miksi exäsi roikkuu...
Hyvä av, nyt sinun on kysyttävä itseltäsi mitä haluat? Haluatko jatkatte tällee vai haluatko muutosta?
Ihan rohkeasti vaan toivotat sille hyvää loppuelämää ja kerrot että a) yhteydenotot ovat ei-toivottuja ja b) vainoaminen on kriminalisoitu. Ilmoita myös että sinä et halua olla ystävä eivätkä kuulumisesi enää kuulu hänelle ja että poistat hänen tietonsa /estät hänet somessa ja toivot hänen tekevän samoin. Sun ei tarvitse miettiä sanoistasi mahdollisesti aiheutuvaa mielipahaa, ei se ole sun ongelmasi.
Parempi kertarytinä kuin hivuttaminen. Oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Mies on sanonut, että on hyvä jos menen elämässäni eteenpäin. Helpottaa kuulemma ystävyyttämme, koska ei tarvitse enää vatvoa parisuhdettamme. Minusta tuntuu ihmeellisen kylmältä, että pystyy ajattelemaan noin. Erosta on muutama kuukausi. Haluaa oikeasti pitää yhä yhteyttä ja tehdä työprojekteja kanssani.
Ap
Haluaa pitää yhteyttä = haluaa kontrolloida. Unohda!
Mäkin erosin pari päivää. Me tultiin siihen tulokseen näin on molemmille parempi ja kummatkin oltiin yhtämieltä ei oteta yhteyttä ja otamme etäisyyttä... Mä oon varautunut siihen jos exäni haluaa vielä olla kaveri ja eron jälkeen juteltaisimme kuin kaverit en hyväksy, koska haluan säilyttää itsenäisyyden ja vapauden vaikka toinen (ehkä) haluaa vielä kaveerata... Nämä olivat psekulointia mitä en vielä tiedä mitä on tulossa toivottavasti molemmat mennään nöyränä ja hyvillä mielillä eteenpäin vaikka itkettäisi se kuuluu asiaan
Sano suoraa että haluat mennä elämässäsi eteenpäin..
Miksi exäsi ei halua päästä irti?