Kummalla parempi miesvartalo, juoksulla vai salilla?
Olen 22-vuotias aktiivisesti liikkuva mies. Vaikka mun urheiluharrastusteni päätarkoitus ei olekaan vartalon muokkaaminen, niin ei mua kyllä yhtään haittaakaan, että näytän terveeltä ja urheilulliselta. Mutta kummasta vartalotyypistä naiset pitävät enemmän, hoikasta ja kimmoisasta juoksijatyypistä vai lihaksikkaammasta salityypistä? Jätetään nyt kummassakin tapauksessa ne ääripäät pois laskuista.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Tylsä vastaus mutta taas se kultainen keskitie on ylivoimaisesti paras.
Paras ikinä livenä näkemäni vartalo oli miehellä joka harrasti kaikkea liikuntaa tosi monipuolisesti, eli futista, salia, lenkkeilyä, suunnistusta, lätkää, lentopalloa ja en edes muista mitä kaikkea vielä siinä oli kun niitä luetteli.
Ei noin montaa lajia pysty yksi ihminen harrastamaan. Loppuu tunnit viikosta kesken. Kyse on "harrastelusta". Jos ehtii kerran-pari kuussa höntsäämään lätkää, niin ei kyllä millään voi sanoa harrastavansa jääkiekkoa. Harrastaminen viittaa säännöllisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 22-vuotias aktiivisesti liikkuva mies. Vaikka mun urheiluharrastusteni päätarkoitus ei olekaan vartalon muokkaaminen, niin ei mua kyllä yhtään haittaakaan, että näytän terveeltä ja urheilulliselta. Mutta kummasta vartalotyypistä naiset pitävät enemmän, hoikasta ja kimmoisasta juoksijatyypistä vai lihaksikkaammasta salityypistä? Jätetään nyt kummassakin tapauksessa ne ääripäät pois laskuista.
Salilla tehdyt lihakset ovat typerän näköiset. Rupea harrastamaan potkunyrkkeilyä niin saat hyvän kropan.
Ei se lihas tiedä, miten se on treenattu :D Perimästäsi johtuu, minkälaiseksi lihaksesi muodostuvat, kun niitä treenataan tavalla tai toisella.
Sanoisin salilla, mutta ehdottomasti ilman mömmöjä. Monen muun lajin urheilijat käyvät siellä salilla hakemassa lisävoimaa, vaikkei sitä aina ajattele. Sali tekee hartiat leveämmiksi ja kädet vahvoiksi. Vahvat kädet ovat aina seksikkäät.
Yhdistelmä. Monipuolisella liikunnalla saa parhaan tuloksen. Ellet sitten halua joko superpatiksi tai laihaksi luikuksi.
Salilla tehdyt lihakset ovat typerän näköiset. Rupea harrastamaan potkunyrkkeilyä niin saat hyvän kropan.