Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummalla parempi miesvartalo, juoksulla vai salilla?

Vierailija
17.02.2017 |

Olen 22-vuotias aktiivisesti liikkuva mies. Vaikka mun urheiluharrastusteni päätarkoitus ei olekaan vartalon muokkaaminen, niin ei mua kyllä yhtään haittaakaan, että näytän terveeltä ja urheilulliselta. Mutta kummasta vartalotyypistä naiset pitävät enemmän, hoikasta ja kimmoisasta juoksijatyypistä vai lihaksikkaammasta salityypistä? Jätetään nyt kummassakin tapauksessa ne ääripäät pois laskuista.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla, ei juoksu juurikaan vartaloa muokkaa.

Vierailija
2/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään juoksijatyyppisistä, en pidä isoista lihaksista eikä tuo salikulttuuri muutenkaan iske.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään hoikasta ja kimmoisasta.

Vierailija
4/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään isoista lihaksista, joten vastaan sali.

Vierailija
5/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla crossfit tyylistä treeniä vetävä näyttää paljon paremmalta kuin maratoonari.

Vierailija
6/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestävyysjuoksijat on parhaita.

Vierailija
7/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salitreeni niin saa lihaksiin muotoa ja ehkä vähän kokoa. Pelkkää juoksua harrastavat ovat hinteliä ajokoiria.

Vierailija
8/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salitreeni niin saa lihaksiin muotoa ja ehkä vähän kokoa. Pelkkää juoksua harrastavat ovat hinteliä ajokoiria.

Joo tai laihaläskejä jos ei isoja kilometrejä juosta. Paras vaihtoehto on tietenkin harrastaa kumpaakin.

Vierailija
9/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukset jakautuvat aika tasan, ei taida olla nuorelle miehelle paljon apua tästä. :D Ellei sitten ole niin, että eri ikäiset naiset suosivat erityyppistä miesvartaloa? Nuoremmat lihaksikkaampaa ja vähän vanhemmat sitten hoikkaa ja nuorekasta?

Vierailija
10/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaukset jakautuvat aika tasan, ei taida olla nuorelle miehelle paljon apua tästä. :D Ellei sitten ole niin, että eri ikäiset naiset suosivat erityyppistä miesvartaloa? Nuoremmat lihaksikkaampaa ja vähän vanhemmat sitten hoikkaa ja nuorekasta?

No osa naisista luulee, että salilla käymällä tulee sellaiseksi bullmentulaksi. Vaikka todellisuus on tyyliin:

et käy salilla ja teet jotain nykajan näpynäpytyötä = näytät selkärangattomalta pystyyn nostetulta paskalta

käyt salilla = näytät terveeltä ja urheilulliselta mieheltä, eli hyvännäköiseltä

Vierailija
11/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin olen nuori ja tykkään paljon enemmän hoikista juoksijoista, oma mieskin on sellainen.

Vierailija
12/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ja kimmoisa. Mieluummin body weight trainingia siihen oheen kuin kamalat salimuskelit.

Vierailija
13/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten salilla hankittu kolmioniska on mitä epäseksikkäin asia töydellisen niskattomuuden lisäksi. Yök.

Vierailija
14/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimalla saat kaikkein komeimman ja parhaimman kropan.

Vierailija
15/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, en näe sinua fyysisesti muutenkaan kiihottavana. Ainoa mikä minua kiihottaa on statuksesi, lopeta tuommoinen liikunnalla leikkiminen ja hommaa hyvä ansiotyö, saat minut varmastikkin.

Vierailija
16/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin se juoksijatyyppi, koska silloin voisin itsekin harrastaa miehen seurana. Kuntosalille minua ei saisi pahallakaan, ällöttää pelkkä ajatuskin huhkia joissain laitteissa joissa sadat ihmiset ennen minua ovat valuneet hikeä. Juoksukengät jalkaan ja raittiissa ilmassa pitkin tienviertä, se on minua varten.

Vierailija
17/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä vastaus mutta taas se kultainen keskitie on ylivoimaisesti paras.

Paras ikinä livenä näkemäni vartalo oli miehellä joka harrasti kaikkea liikuntaa tosi monipuolisesti, eli futista, salia, lenkkeilyä, suunnistusta, lätkää, lentopalloa ja en edes muista mitä kaikkea vielä siinä oli kun niitä luetteli.

Vierailija
18/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ja jäntevä on paras, aivan sama miten sen kropan saavuttaa :). Mutta esimerkiksi tissimäiset rintalihakset ovat välitön turn-off, aivan sama ovatko manboobsit vai silkkaa terästä... Ei ei ei. Litteä rintakehä ja vatsa, sekä keskivahvat käsivarret (joissa ei hauikset tyrkyllä koko ajan) ovat mielestäni parhaat.

Vierailija
19/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/25 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää nopeasti valita, niin sali tottakai.

Sitten tarkennusta. Jos olet geeneiltäsi rotevampi jo luonnostaan, niin sali ja lenkkeily voisi olla hyvä kombinaatio. Jos olet geeneiltäsi minunlaiseni hintelämpi luonnostaan, niin ehdottomasti sali, koska lihas kasvaa minulla vain todella kovan treenin tuloksena, ja silloinkin näytän "vain" terveen urheilulliselta. Mitään lähellekään bodarin näköistä ei minusta tekemälläkään saa, ellen pyhitä koko elämääni salitreenille.

Eli riippuu myös geeneistäsi.