Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua vahtia kummitädin lapsia, sillä eivät suostu tekemään muuta kuin lojumaan tableteillaan

Vierailija
17.02.2017 |

Joku voisi tähän sanoa että pääsetpähän sitten helpolla, mutta minua ärsyttää. Haluaisin ulkoilla, mennä vaikka luistelemaan tai sään salliessa pulkkamäkeen. Sitten en kuitenkaan voi lähteä kotoa mihinkään kun olen vastuussa 5- ja 7-vuotiaista. En saa edes palkkaa vahtimisesta, oletetaan että haluan automaattisesti vahtia heitä. Olen 14-vuotias.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa kurjaa. Sano että vahdit sillä ehdolla että pääsette ulos pulkkamäkeen. Säälittää kyllä pienet lapset jos jo tuossa iässä noin riippuvaisia älylaitteista.

Vierailija
2/4 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa auta kuin sanoa kummille, etteivät käytä sinun vahtivuorojesi ajalla älylaitteita. Luulisi että lasten äitikin olisi enemmän kuin tyytyväinen siihen, että lapset ulkoilisivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kummiudessa ei taida ihan kyse olla kummilapsen ilmaisena lapsenvahtina olosta.

Kai sen nyt jotain sulle pitäisi maksaa? Onhan noin isoissa kuitenkin vastuuta, vaikka kuinka vaan pelaisivat kotona. Onko kummi joku lähisukulainen, jolle ei kehtaa sanoa, että pikkasen vois vaivanpalkkaakin antaa? Vai muistaako kummi muuten esim. lahjoilla tai rahalla? Eipä siinä mitään, jos vaikka kerran kuussa tai harvemmin pyytää, mutta se, että taitaa olla aika "automaattista", ei nyt ihan sovi. On kai sun ikäisellä omaakin tekemistä.

Vierailija
4/4 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kummiudessa ei taida ihan kyse olla kummilapsen ilmaisena lapsenvahtina olosta.

Kai sen nyt jotain sulle pitäisi maksaa? Onhan noin isoissa kuitenkin vastuuta, vaikka kuinka vaan pelaisivat kotona. Onko kummi joku lähisukulainen, jolle ei kehtaa sanoa, että pikkasen vois vaivanpalkkaakin antaa? Vai muistaako kummi muuten esim. lahjoilla tai rahalla? Eipä siinä mitään, jos vaikka kerran kuussa tai harvemmin pyytää, mutta se, että taitaa olla aika "automaattista", ei nyt ihan sovi. On kai sun ikäisellä omaakin tekemistä.

Eivät he ole siis kummilapsia, vaan kummitätini lapsia, anteeksi, sekava teksti.

En ole oikein kehdannut pyytää rahaa kun hän tuo minulle aina esim. matkoilta tuliaisia pari kertaa vuodessa.

Haluaisin kuitenkin oikeasti olla niiden lasten kanssa eikä niin, että kaikki tuijottavat omia ruutujaan...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi